Soft Skills Opplæringskurs

Soft Skills Opplæringskurs

Local, instructorled live Soft Skills (also known as people skills, interpersonal skills, social skills and transferable skills) training courses demonstrate through discussion and exercises how to understand the dynamics of human relations in a business environment and how to apply Soft Skills techniques, habits and mindsets to improve relationships as well as business results, while creating a more fulfilling experience in work and life

Soft Skills training is available as "onsite live training" or "remote live training" Onsite live training can be carried out locally on customer premises in Norge or in NobleProg corporate training centers in Norge Remote live training is carried out by way of an interactive, remote desktop

NobleProg Your Local Training Provider.

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Kursplaner

Kursnavn
Varighet
Oversikt
Kursnavn
Varighet
Oversikt
7 timer
This instructor-led, live training in Norge (online or onsite) is aimed at trainers, consultants, leaders, and communicators in any field who wish to efficiently and effectively facilitate web conferences using different virtual platforms. By the end of this training, participants will be able to:
  • Learn how to facilitate online meetings for remote participants effectively.
  • Create a safe and engaging virtual environment for web conferences by setting the right tone and mindset.
  • Manage online meetings more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
  • Keep participants engaged by stimulating online conversations.
  • Build deeper connections with participants and other practitioners to learn collectively and gain valuable insights.
14 timer
Denne instruktørledede, liveopplæringen (på stedet eller fjerntliggende) er rettet mot HR-fagfolk og rekrutteringsspesialister som ønsker å bruke analysemetoder for å forbedre organisatoriske resultater. Dette kurset dekker kvalitative så vel som kvantitative, empiriske og statistiske tilnærminger. Kursets format
  • Interaktiv forelesning og diskusjon.
  • Masse øvelser og trening.
Alternativer for tilpasning av kurset
  • For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
14 timer
Denne instruktørledede, liveopplæringen (på stedet eller fjernkontrollen) er rettet mot HR-fagfolk som ønsker å bruke analytiske metoder for å forbedre organisatoriske resultater. Dette kurset dekker kvalitative så vel som kvantitative, empiriske og statistiske tilnærminger. Kursets format
  • Interaktiv forelesning og diskusjon.
  • Masse øvelser og trening.
Alternativer for tilpasning av kurset
  • For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
7 timer
Publikum Ansatte som må være forberedt på å levere coaching økter av høy kvalitet
  • Til individuelle medarbeidere
  • Til lagene deres
  • Til enkeltpersoner som ikke er direkte knyttet til sine egne team, men som vil verdsette deres uavhengige - og ikke-dømmende - innspill
Kursets format En kombinasjon av:
  • Tilrettelagte diskusjoner
  • Delegate Coaching-økter - med full tilbakemelding
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
  • Definer "Coaching" og forklar detaljert bruken av Coaching for å forbedre individuelle og teamprestasjoner - spesielt relatert til bruken til å forstå årsakene bak (og rette opp) underprestasjoner
  • Lever meningsfulle coachingsøkter
21 timer
Hvem skal delta Individuelle bidragsytere, ledere, teamledere, hvis suksess avhenger av deres evne til å kommunisere tydelig, bli forstått og påvirke hvordan en annen person utfører, og skape positive arbeidsrelasjoner. Kurs Beskrivelse Individuell og team suksess avhenger av individens evne til å kommunisere med andre, ansikt til ansikt, så vel som virtuelt. Hver interaksjon med en annen person bestemmer hvordan du oppfattes, og hver interaksjon er en mulighet til å utvikle tillit og utøve positiv innflytelse. Enten å presentere en til en eller til en publikum på tusen, overføre informasjon til et prosjektteam eller gi et vanskelig budskap, kommunikasjon effektivt er en av de mektigste ferdighetene for å oppnå dine mål. Dette kurset utvikler din evne til å fokusere på resultatet, tune inn til publikum og utvikle budskapet ditt for klarhet og innvirkning. Din evne til å skape et miljø for åpen diskusjon og pågående dialog er avgjørende for kommunikasjonens suksess. Kommunikasjonsferdighetene som er dekket i dette kurset vil øke din evne til å utøve valg og kontroll for alle typer samtale, påvirke med autoritet og forbedre kvaliteten på relasjoner og produktivitet.
14 timer
Hvis du ønsker å:
    forstår hvorfor noen mennesker ikke svarer på det du sier til dem, forbedre forholdet ditt med din ektefelle, barn, sjef, medarbeider, etc... utvide omfanget av sine personlige ferdigheter i kommunikasjon med andre mennesker, Lær hvordan du raskt kan føle deg bedre, tryggere, roligere og akkurat som du liker, Gjør andre interessert i din egen person og gjøre dem like deg
Dette kurset er for deg! Communication Verktøy du lærer er fra ulike felt av NLP, psykologi, psykoterapi, hypnoterapi. Denne akkumulerte kunnskapen er basert på den nyeste forskningen og utviklingen i disse områdene. Hundrevis av timer med studie, lesing, lytte og se materialer, bøker og filmer, og psykologiske konsultasjoner tilgjengelig i form av en forelesning med øvelser.  
14 timer
[ 0 ] Al Utdanningen vil være å gjennomgå og forbedre de kompetanse som trengs for å oppnå sine forretningsmål i forhold til både individuell arbeid og teamarbeid, spesielt gjennom oppkjøp av ferdigheter av deltakerne som:
    Bygge en effektiv kommunikasjonstil med andre Praktisk analyse av kommunikasjonsbarrierer og aktive teknikker for å forhindre at de oppstår Bygge støtteforsamlingsrelasjoner Effektivt teamarbeid Bevissthet om gjensidig innflytelse i forhold team-enhet og team-enhet Evnen til å bruke en rekke teknikker for å håndtere konflikter Endre deres holdninger og atferd modellering konstruktiv (f.eks. assertive holdning)
Arbeidsmetode Utdanningen er designet som en interaktiv, hvor deltakerne er over 80% av tiden. Hver sesjon følger en lignende dynamikk: åpne en ny øvelse vaner (for å bygge bevissthet), mini-leksjon om teknikkene (kunnskap), praktisere nye taktikk og teknikker (ferdigheter). Etter slutten av hver sesjon mottar deltakerne støttemateriale for sesjonene som er diskutert. Praktisk materiale er samlet med en mini forelesning som forklarer den teoretiske grunnlaget og de grunnleggende psykologiske mekanismene som deltakerne opplever mens de jobber på treningsrommet.
14 timer
Formålet med trening: For alle som ønsker å håndtere konfliktsituasjoner effektivt og effektivt. Utdanning for folk som ønsker å utvikle sine ferdigheter i å bruke konflikten i teamets arbeid som tar sikte på å utvikle evnen til å anvende strategier, metoder og teknikker for konfliktstyring. Fordelene med treningskurs: Bruk av metoder og teknikker for å løse konfliktsituasjoner, effektiv konfliktstyring, effektiv kommunikasjon i konfliktsituasjoner, dyktig forberedelse av analysebehovene til parter i konflikten og formulering av problemet, bruk av stressstyring ferdigheter, emosjonelle og assertive teknikker i å løse slike konflikter. Kompetanser som er oppnådd under opplæringen:
    Kommunikere effektivt i konfliktsituasjoner Identifiser kilder til konflikter Analyse av konfliktenes behov og formulering av problemet Bruk av metoder og teknikker for å løse konflikter til prinsippene om assertivitet og forvaltning av følelser i konfliktløsning anvendelse av prinsippene for assertive resistance tampering Riktig oppførsel i konflikter implementere disse stressstyring, følelsesmessig
Treningsmetode er: forelesninger, simulasjoner, case studies, rollespill, gir tilbakemelding til deltakerne
14 timer
Formålet med kurset: For ledelse: teamledere, ledere begynner sine karriereveier og høyt potensielle ansatte er valgt for utvikling. Utdanning er også en prelude til utviklingen av individuelle lederroller og menneskelige ressurser ledelse. Fordelene med å fullføre kurset: Øke effektiviteten av teamstyring, effektiv beslutningstaking knyttet til ledelsesfunksjoner, riktig utvalg av lederstil til team situasjonen, bedriftsvekst, styrke konfliktløsning ferdigheter, få tidshåndtering ferdigheter. Metode for opplæring: korte tematiske forelesninger, individuelle øvelser, simulasjoner, case studies, rollespill
21 timer
En kundestrategi spiller en viktig rolle i å bygge kundetilfredshet, hjelpe deg å opprettholde lojale kunder og øke nivåene av gjentatte virksomheter.  Gjennom god kundeservice får du kundens tillit, forbedrer selskapets image og styrker din konkurransedyktige fordel på markedet. Dette kurset fokuserer på strategier og ferdigheter for å bygge livslang kundeforhold ved å utvikle verdifulle og effektive kundeservice strategier.  Satisfied kunder kan, gjennom samtaler og fortelling, bli frivillige ambassadører for selskapet ditt og er svært sannsynlig å anbefale tjenestene dine til andre. Dette seminaret vil også hjelpe deltakerne til å kommunisere effektivt, hensiktsmessig og tydelig i alle situasjoner. Målene
    Utvikle kompetanse innen profesjonell kundeservice Øke effektiviteten i kommunikasjon med kunder Å oppnå kunnskap om hvordan man oppfyller kundens grunnleggende behov og forventninger Bygge sterke og bærekraftige relasjoner med kunder Utvide det positive bildet av selskapet på markedet Identifiserer, reduserer og overvinner motstander og hindringer Lær om personlighet og kommunikasjonspreferanser når du arbeider med kunder Å etablere evnen til å skape et åpent miljø for kommunikasjon Utvikle ferdigheter til å kommunisere tydelig og effektivt Identifisering av hindringer for effektiv kommunikasjon Mastering kroppsspråk og ikke-verbal kommunikasjon
Metoder
    Role-spilling Selvvurderingstester Øvelser i grupper Individuell arbeid Praktiske økter Leksjoner Diskusjoner
Lær utomlands Ved avslutningen av kurset vil deltakerne være i stand til å:
    Vedta en fokusert kundeservicestrategi Identifisere nøkkelkunder Bygg et profesjonelt bilde av selskapet Tilpasses til spesifikke kundestiler Øke kundens lojalitet gjennom ekstraordinær kundeservice Utvikle kommunikasjonsevner med kunder Bruk teknikker for å bygge relasjoner Utvikle en personlig handlingsplan for å forbedre kundeservice ferdigheter Vis gester av generositet og høy kvalitet på kundeservice Bruk teknikker for å håndtere vanskelige situasjoner Å gjenkjenne hindringer for levering av utmerket kundeservice
14 timer
This two day course is designed for people who want to achieve better outcomes from their negotiations with customers, suppliers and colleagues. It teaches the skills and tactics used by effective negotiators and builds the confidence needed to succeed. Delegates learn the different negotiating styles and how to maximise their personal power while protecting important relationships. The course is highly participative with a combination of lecture, discussion, coaching and exercises.
14 timer
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable. Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance. This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills. Objectives:
  • To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
  • To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
  • To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
  • To learn the art of assertiveness and self-confidence
  • To experiment, experience and practice conflict resolutions 
7 timer
This course is aimed at people who are about to begin or have just begun a professional career in industry. Designed to build an understanding and appreciation of the corporate workplace, the expectations and behaviours that post graduates will face when starting their career. Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
4 timer
Oversikt over: Det er fem stadier i Design Thinking (DT) prosessen (empathize, definere problemet, ide, prototype, test). I en stadig mer kompleks verden står vi overfor problemer som kan kreve spesielle tilnærminger. Design Thinking Hjelper å håndtere komplekse problemer. Mastering design-tenkning bidrar til å håndtere komplekse problemer effektivt, kommunisere bedre, overbevise effektivt, forbedre forretningsresultater og forbedrer organisatorisk og personlig atferd og ytelse.
    Hvordan DT verker: lære av mennesker og problem, finne mønstre, designmodell (modell drift), teste modellen, vurdere modellen og re-engineer. Forholdet mellom DT, innovasjon og entreprenørskap.  DT metoder og verktøy: persona, interessenter kart, kunde reise kart, tjenesteplanlegging, forretningsmodellinnovasjon. Anvendelse av DT: design mindset, forstyrrende innovasjon, iterativ tilnærming, agile estimasjonsteknikk, kritisk tenkning, problemløsning, teamarbeid, lederskapsberettelse, kommunikasjonsevner, teknologisk bevissthet, fremover tenkning, interkulturell og etisk kompetanse, emosjonell intelligens, selvbevissthet, forhandlingsferdigheter, konfliktløsning.
Målene er:
    For å forstå grunnleggende og nyanser av DT Å utforske nøkkelkonsepter, faktorer, teorier, typer og modeller i DT Å eksperimentere, oppleve og praktisere DT
Levering av: Dette er en 1 dag (4 timer) trening og består av:
    forelesninger (40 % - presentasjon av teorier, konsepter, modeller og interaksjoner), gruppeøvelser (30% - gruppedynamikk, spill, gruppediskusjon, og mock-konfliktsløsning øvelser), Individuelle aktiviteter (15% - skriving, design og peer diskusjon) og andre (15% - videoer, lesing).
Merknad: På grunn av karakteren av dette kurset er det en minimum gruppe størrelse på 3  
14 timer
INTRODUKSJON International Business Etikette handler ikke om regler og forskrifter, men er spesielt viktig for personlig arbeid eller reiser for virksomheten. Kunnskap om internasjonal forretningsetikette er relevant for å gjennomføre møter, bygge relasjoner med andre og demonstrere respekt for lokal kultur. I forretningsverdenen betyr god forretningsetikette at du opptrer profesjonelt og utøver riktig væremåte når du engasjerer andre i yrket ditt. OBJEKTIV Dette kurset er designet for å forbedre og fordele profesjonelle på følgende.
  • Forbedret personlig og profesjonelt bilde.
  • Mestring internasjonal protokoll og personlig diplomati.
  • Kompetanse og kompetanse innen ulike former for bedrifts- og diplomatisk kommunikasjon.
  • Økt selvtillit i offisielle, formelle og uformelle kontakter.
  • Skjerpet profesjonell kommunikasjonsevne.
  • Økt tillit til PR.
  • Perfekt forståelse av formell og uformell kjole, inkludert kveldsantrekk.
  • Forbedret evne til å jobbe i internasjonalt miljø, forstå sentrale elementer i tverrkulturell kommunikasjon og foredlet kompetanse i kontakter med partnere fra hele verden.
14 timer
INTRODUKSJON Kina: et utviklingsland og verdens nest største økonomi. Kinas raske markedstransformasjon og økonomiske ekspansjon støttet av en rekke regjeringsreformer er nå et attraktivt reisemål for å gjøre forretninger og søke jobber opporrtunitter. . Kinesisk forretningskultur og etikette kan være litt annerledes enn vestlig forretningsskikk. Når du begynner å søke jobbmuligheter eller utvide virksomheten i Kina, er det viktig å ha minst en grunnleggende forståelse av kinesisk forretningskultur og etikette. Å kjenne og praktisere vanlige skikker vil også hjelpe deg å slappe av, unngå flauhet og fokusere på å lykkes i bygningen. Når det gjelder kinesisk forretningsetikette, er det bare en overordnet regel: Når du er i Kina, gjør som kineserne gjør! De viktigste læring og utvikling mål er å lene seg og få nye ferdigheter kunnskap i kinesisk Business kultur og sosial etikette som hjelper bedriftsrepresentanter, fagfolk til å gjøre en god jobb i Kina.
21 timer
INTRODUKSJON
  1. Har du noen gang følt deg usikker i deg selv i sosiale situasjoner?
  2. Er du opptatt av hvordan du adresserer folk eller hvordan du foreslår en skål?
  3. Hvor skal du sitte på VIP-en eller til og med hvilken gaffel du skal bruke?
  4. Selv om riktig protokoll og etikette kan gå forbi, blir det ikke observert fravær
I dette kurset vil du lære
  • Hvordan håndtere sosiale situasjoner med nåde og letthet.
  • Du vil også oppleve og lære kunsten å spise etikette,
  • I en ekte restaurant setting.
Du vil lære å håndtere alle typer servise og bestikk på uformelle og formelle sammenkomster og oppleve spesielle matvarer uten flau. Enten du har ansvaret for en sosial anledning eller deltar på en, kan du være en elskverdig vert og takknemlig gjest!
14 timer
This course is designed to help Managers and Executives understand the Important and organizational of Press Conference.  Participants will be introduced to the important of Press Conference, tools such as understanding the media, building a relationship with the media, writing press releases, preparing press kits, organizing a press conference, and dealing with media interviews. The interactive workshop will also provide useful tips on how to establish and enhance an organization’s responsiveness to the media and how to maintain good relations with media representatives and organizations.   Objectives. •             Developing competencies in the area of organizational of Press Conference •             Increasing the efficiency of Managing Press Conference and Media Enquiries •             Attaining the knowledge of how to get to the underlying needs and expectations of journalist •             Building strong and sustainable relationships with members of the press or media •             Expanding the positive image of the company in the market •             Identifying, reducing, and overcoming objections and barriers •             Developing skills to communicate clearly and effectively   Training Benefits.  •             Those who are interested in harnessing the power of public relations to better achieve organizational               goals •             Managers/Executives who need to establish and maintain effective media relations •             Those who need to gain a better understanding of PR tools like press releases, press kits and press               conferences •             Those who wish to learn how to handle media interviews to achieve positive results
7 timer
Denne instruktørledede, live trening (på stedet eller fjerntliggende) er rettet mot stressede individer som ønsker å ta kontroll over stress og føle seg roligere, tydeligere og mer ressurssterke. Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
  • For å kunne formulere hva de to typene stress er, dine personlige indikatorer og relievere av stress.
  • Å lage en plan med spesifikke rutiner for å øke roen, klarheten og energien, mens du minimerer stressoppbygging i løpet av dagen
  • Å lære utprøvde teknikker for å skifte negative følelser og øke positive
  • For å takle nedrivende tro rundt arbeid, liv, forhold som ofte driver stress
Kursets format
  • Interaktiv forelesning og diskusjon.
  • Masse øvelser og trening.
Alternativer for tilpasning av kurset
  • For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, eller for å bestille som en til en coaching, vennligst kontakt oss for å avtale.
7 timer
Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
    Utvikle en sterkere idé om de forskjellige tilnærminger mot moderne levering av læring. Evne til å koble den nåværende levering til nye og nye tilnærminger i læring levering. Utvikle en adaptiv og proaktiv læreplan som vil maksimere digitalisering og alle dens fordeler. Led organisasjonen i anvendelsen av digital transformasjon mot læring
  Format av kurset
    Instructor led opplæring gjennom online levering Interaktiv planlegging med utganger Digitale isbreaker Kurset fungerer
 
14 timer
Med mer enn 70 år med forskningsstøtte, er Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) den mest utbredte psykologiske vurderingen i dag. MBTI-instrumentet tildeler et testresultat på fire bokstaver til enkeltpersoner som tolker sine preferanser, bistår i personlighetsutvikling, og piloter karriere ledelse. Denne instruktørledede, live opplæring (online eller online) er rettet mot HR-ledere, forretningsgrupper og enkeltpersoner i en organisasjon som ønsker å jobbe gjennom sin mangfold og oppnå effektivitet på personlig og profesjonell nivå. Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
    Forstå de grunnleggende psykologiske konseptene bak MBTI-instrumentet. Oppfatte sin egen personlighetstype og dens innvirkning på arbeidsplassen. Styr personlighetens svakheter og forkantets styrker. Identifiser andre MBTI-personlighetstyper på arbeidsplassen og samarbeide i henhold til dette. Å håndtere forskjeller mellom lagmedlemmer og bygge bedre forbindelser.
Format av kurset
    Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
    For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
4 timer
Verdier av et selskap danner og gjenspeiler dets praksis ikke bare som en virksomhet, men også som en organisasjon. Å bli kjent med slike prinsipper gjør det mulig for enkeltpersoner å forstå den kulturen som driver selskapet til å oppnå sine mål. Anerkjennelse og anvendelse av kjerneverdier er avgjørende for å bygge opp medarbeiderens moral og er mye nødvendig i dagens arbeidsplass. Denne instruktørledede, live opplæringen (online eller on-site) er rettet mot nyutdannede ansatte og organisatoriske lag som ønsker å koble til selskapets identitet, etablere en sunn arbeidsmiljø, og styrke deres samarbeidende ånd. Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
    Forstå selskapets verdier og gjenkjenne dem som hjørner av organisatorisk kultur. Bygg en positiv atmosfære blant medarbeidere, arbeidsgivere og kunder. Bruk de kjerneverdiene de har lært for å oppnå prosjektmål. Vær oppmerksom på rollen som selskapets mål for generell karakterutvikling.
Format av kurset
    Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
    For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
7 timer
Emosjonell intelligens (EI), også kjent som emosjonell quotient (EQ), er evnen til å identifisere og administrere følelser i seg selv og andre. Å utvikle EQ i team kan forbedre ytelse, kommunikasjon, ledelse og relasjoner i arbeidsplassen. Denne instruktørledede, live-trening (online eller på nett) er rettet mot lag som ønsker å vurdere, administrere og vurdere individ og team EQ. Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
    Måle individuell EQ for å forstå hvordan man interagerer bedre med sine kolleger. Forstå andres følelser og atferdsstiler for å forbedre relasjoner med lagmedarbeidere. Bruk følelsesmessig intelligens til å danne et positivt og produktivt arbeidsmiljø. Bruk følelsesmessig intelligens til å håndtere endringer og konflikter på jobben.
Format av kurset
    Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
    For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
7 timer
Et fjernt team (også kjent som et virtuelt team, spredt team, eller distribuert team) er en gruppe mennesker som jobber sammen fra forskjellige steder. Remote Leadership er en viktig ledelsesferdighet for å bygge og lette et effektivt fjernt team. Denne instruktørledede, live opplæring (online eller on-site) er rettet mot ledere og ledere som ønsker å implementere de riktige verktøyene, ferdighetene og metodene for å administrere fjerne lag. Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
    Utforsk fjernledelse, strukturer og komponenter for å lykkes med å tilpasse en fjern arbeidsinnstilling. Utvikle tillit, mål, kultur og teamarbeid for å skape et effektivt og produktivt fjerntstående team. Bruk eksisterende verktøy og teknologier for å forbedre virtuell kommunikasjon og samarbeid. Implementere målsetting og prosjektledelsesmetoder for å måle ytelsen til et fjernt team.
Format av kurset
    Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
    For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
7 timer
En svært deltakende kurs som involverer individuelle og gruppe diskusjoner og ferdigheter praksis for å tillate delegater å dele ideer og utvikle sine ferdigheter nivåer. Publikum Alle som ønsker å forbedre sine assertivitetsferdigheter Aim Dette kurset tar sikte på å øke tillit og øke delegatens evne til å kommunisere trygt og assertivt med kolleger og kunder. Målene Ved slutten av programmet vil deltakerne:
    Forstå og overvinne hindringer for å være assertive Oppdag atferdsmessige egenskaper i deg selv og andre og lære effektive strategier for å håndtere dem Kommunisere effektivt med et bredt spekter av mennesker for å oppnå en win-win situasjon hvor som helst mulig Effektivt håndtere vanskelige situasjoner.
14 timer
Audience Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
  • Their colleagues
  • Their bosses
  • Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course The course will be a highly-interactive combination of:
  • Facilitated Discussions
  • Slide Presentations
  • Exercises and
  • Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
  • Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
  • Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
  • Manage their internal and external customers and stakeholders
14 timer
Publikum Ansatte som må være fullstendig klar over problemstillingene rundt kommunikasjon og påvirkning:
  • Kollegene deres
  • Sjefene deres
  • Deres interne og eksterne kunder og interessenter
Kursets format Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
  • Tilrettelagte diskusjoner
  • Lysbildepresentasjoner
  • Øvelser og casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
  • Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel
  • Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene
  • Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter
  • Forklar hvordan du skal takle de vanskelige situasjonene de kan komme på kontoret
7 timer
Team Roles identifisert av Dr. Meredith Belbin brukes utbredt i organisasjoner over hele verden. Dette kurset vil veilede deg gjennom Team Roles teori for å hjelpe identifisere måter å bruke dine styrker til din fordel og administrere dine svakheter så godt du kan. Kurset er egnet for enkeltpersoner som ønsker å lære å fungere bedre i, eller forbedre deres ledelse av, lag. Det er også ideelt for eksisterende lag, som sammen kan undersøke måter å jobbe mer effektivt i deres spesifikke miljø.

Last Updated:

Kommende Soft Skills Kurs

Helg Soft Skills kurs, kveld Soft Skills trening, Soft Skills boot camp, Soft Skills instruktørledet, Helg Soft Skills trening, Kveld Soft Skills kurs, Soft Skills coaching, Soft Skills instruktør, Soft Skills trener, Soft Skills kurs, Soft Skills klasser, Soft Skills on-site, Soft Skills private kurs, Soft Skills tomannshånd trening

Kursrabatter

Kursrabatter Nyhetsbrev

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Norway!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Norway
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

This site in other countries/regions