Communication Opplæringskurs

Communication Opplæringskurs

Online eller på stedet, instruktørledede kommunikasjonsopplæringskurs demonstrerer gjennom interaktive diskusjoner og casestudier hvordan man kan forbedre ens kommunikasjonsevner og dermed deres evne til å jobbe med andre. Kommunikasjonstrening er tilgjengelig som "online live training" eller "onsite live training". Online live trening (også kalt "remote live training") utføres ved hjelp av et interaktivt, eksternt skrivebord . Direkteopplæring på stedet kan gjennomføres lokalt hos kundene i Norge eller i NobleProg bedriftsopplæringssentre i Norge. NobleProg – din lokale opplæringsleverandør

Machine Translated

Communication Underkategorier

Communication Kursplaner

Kursnavn
Varighet
Oversikt
Kursnavn
Varighet
Oversikt
7 timer
Nettmøter har blitt ekstremt populære de siste årene. Hva skiller et effektivt, stimulerende og effektivt nettmøte fra et middelmådig, ineffektivt?Denne instruktørledede, live-opplæringen (online eller på stedet) er rettet mot trenere, konsulenter, ledere og kommunikatører innen ethvert felt som ønsker å effektivt og effektivt tilrettelegge nettkonferanser ved å bruke forskjellige virtuelle plattformer.Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
    Lær hvordan du tilrettelegger online møter for eksterne deltakere effektivt. Skap et trygt og engasjerende virtuelt miljø for nettkonferanser ved å angi riktig tone og tankesett. Administrer nettmøter mer effektivt ved å velge en passende plattform og bli komfortabel med teknologien. Hold deltakerne engasjert ved å stimulere nettsamtaler. Bygg dypere forbindelser med deltakere og andre utøvere for å lære kollektivt og få verdifull innsikt.
Kursets format
    Interaktivt foredrag og diskusjon. Mye øvelser og trening. Praktisk implementering i et live-lab-miljø.
Alternativer for kurstilpasning
    For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
14 timer
Audience Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
  • Their colleagues
  • Their bosses
  • Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course The course will be a highly-interactive combination of:
  • Facilitated Discussions
  • Slide Presentations
  • Exercises and
  • Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
  • Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
  • Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
  • Manage their internal and external customers and stakeholders
14 timer
Audience Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
  • Their colleagues
  • Their bosses
  • Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course The course will be a highly-interactive combination of:
  • Facilitated Discussions
  • Slide Presentations
  • Exercises and Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
  • Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
  • Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
  • Manage their internal and external customers and stakeholders
  • Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
21 timer
Publikum Ansatte som må være fullstendig klar over problemene rundt People and Team Management for:
  • Dem selv
  • Kollegene (jevnaldrende)
  • Sjefene deres
  • Deres teammedlemmer
  • Deres interne og eksterne kunder og interessenter
Kursets format Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
  • Tilrettelagte diskusjoner
  • Lysbildepresentasjoner
  • Øvelser og
  • Casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
  • Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel
  • Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene
  • Sett pris på hvordan de skal lede, motivere og utvikle teammedlemmene sine
  • Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter
  • Forklar hvordan du skal takle de vanskelige situasjonene de kan komme på kontoret
21 timer
Publikum
  • Ansatte som må være fullstendig klar over problemene rundt påvirkning og unngå konflikt med:
    • Kollegene deres
    • Sjefene deres
    • Deres interne og eksterne kunder og interessenter
Kursmål Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
  • Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel
  • Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene
  • Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter
Format Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
  • Tilrettelagte diskusjoner
  • Lysbildepresentasjoner
  • Øvelser og
  • Casestudier
35 timer
Communication har lenge blitt anerkjent som essensielle for profesjonell suksess, og mange av en karriere har stoppet, vaklet eller stagnert takket være mangel på kommunikasjonsevner. I motsetning til urbane myter, er det få av oss som er født med denne ferdigheten, i stedet har de fleste enten øvd eller lært av feil. Dette kurset er utviklet for å hjelpe delegatene til å forbedre sin kommunikasjonsevne og følgelig deres evne til å samarbeide med andre. Meklingsferdigheter er subtilt, men meningsfullt annerledes. Utlånt kommunikasjon av Excel er en forutsetning, men viktigere er evnen til å lytte og ta oppmerksom på hva som blir sagt. Meklerens rolle er å hjelpe parter med å nå en løsning på deres problem og å komme til et resultat som begge parter er glade for å akseptere. Meglere unngår å ta sider, dømme eller gi veiledning. De er ganske enkelt ansvarlige for å utvikle effektiv kommunikasjon og bygge konsensus mellom partene. Dette kurset dekker også et bredere spekter av ferdigheter, i tillegg til kommunikasjon, som kreves for å være en effektiv formidler.
14 timer
The aim of the training will be to review and improve the competences necessary to achieve business goals, both in terms of individual and team work.

Skills acquired during the course:
Building an effective style of communication with others
Practical diagnosis of communication barriers and techniques of active prevention of their occurrence
Building supportive relationships within the team
Effective teamwork
Awareness of mutual influence in team-individual and individual-team relations
Ability to use various conflict management techniques
Changing own attitudes and modeling constructive behavior (e.g. assertive attitude)
14 timer
This instructor-led, live training in Norge (online or onsite) is aimed at persons working in an international business environment who wish to quickly improve their listening, speaking and writing skills to be more effective leaders and team members. By the end of this training, participants will be able to:
  • Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
  • Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
  • Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
  • Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
  • Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
7 timer
Å jobbe i et team kommer med utfordringer i kommunikasjon, teamarbeid og effektivitet. Selv om teknikkene for å overvinne disse utfordringene ikke er kompliserte, tar implementering av dem i det virkelige livet engasjement og praksis. Denne instruktørledede, live-trening (online eller online) er rettet mot teamledere og teammedlemmer som ønsker å forbedre måten de kommuniserer, samarbeider og relaterer seg til hverandre. Ved å følge en rekke praksis, kan team forbedre disse ferdighetene, noe som fører til mer produktivt arbeid og et lykkeligere arbeidsliv. Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
    Identifiser og løse vanlige problemer i hvordan de kommuniserer og svarer på andre på jobben. Forbedre effektiviteten som arbeidet utføres som et team. Forstå individet, så vel som de kollektive behovene til et team, slik at de bedre kan administrere og lede sine innsatser. Forstå betydningen og betydningen av følelsesmessig intelligens som en indikator og veiledning for å forbedre menneskelige relasjoner på jobb.
Format av kurset
    Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
    For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
7 timer
Publikum Ledere, teamledere og ansatte som føler at:
  • De deltar på for mange møter
  • Deres tid blir "stjålet" av andre mennesker
  • De kan ikke komme til bunns i dagens arbeid på grunn av manglende planlegging, framsyn eller prioritering
Kursets format Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
  • Tilrettelagte diskusjoner
  • Lysbildepresentasjoner
  • Øvelser og casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
  • Sett pris på behovet for å administrere møter effektivt - respekter tidspresset til dem de inviterer til møter
  • Følg standardprosessene for å ringe, styre og forberede resultatet av møter
  • Setter mer pris på noen av måtene å håndtere seg selv og sin tid mer effektivt på: å jobbe smartere ikke hardere…

Last Updated:

Helg Communication kurs, kveld Communication trening, Communication boot camp, Communication instruktørledet, Helg Communication trening, Kveld Communication kurs, Communication coaching, Communication instruktør, Communication trener, Communication kurs, Communication klasser, Communication on-site, Communication private kurs, Communication tomannshånd trening

Kursrabatter

No course discounts for now.

Kursrabatter Nyhetsbrev

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Norway!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Norway
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

This site in other countries/regions