
Online eller på stedet, instruktørledede kommunikasjonsopplæringskurs demonstrerer gjennom interaktive diskusjoner og casestudier hvordan man kan forbedre ens kommunikasjonsevner og dermed deres evne til å jobbe med andre. Kommunikasjonstrening er tilgjengelig som "online live training" eller "onsite live training". Online live trening (også kalt "remote live training") utføres ved hjelp av et interaktivt, eksternt skrivebord . Direkteopplæring på stedet kan gjennomføres lokalt hos kundene i Norge eller i NobleProg bedriftsopplæringssentre i Norge. NobleProg – din lokale opplæringsleverandør
Machine Translated
Communication Underkategorier
Communication Kursplaner
- Lær hvordan du tilrettelegger online møter for eksterne deltakere effektivt. Skap et trygt og engasjerende virtuelt miljø for nettkonferanser ved å angi riktig tone og tankesett. Administrer nettmøter mer effektivt ved å velge en passende plattform og bli komfortabel med teknologien. Hold deltakerne engasjert ved å stimulere nettsamtaler. Bygg dypere forbindelser med deltakere og andre utøvere for å lære kollektivt og få verdifull innsikt.
- Interaktivt foredrag og diskusjon. Mye øvelser og trening. Praktisk implementering i et live-lab-miljø.
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Dem selv
- Kollegene (jevnaldrende)
- Sjefene deres
- Deres teammedlemmer
- Deres interne og eksterne kunder og interessenter
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser og
- Casestudier
- Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel
- Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene
- Sett pris på hvordan de skal lede, motivere og utvikle teammedlemmene sine
- Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter
- Forklar hvordan du skal takle de vanskelige situasjonene de kan komme på kontoret
- Ansatte som må være fullstendig klar over problemene rundt påvirkning og unngå konflikt med:
- Kollegene deres
- Sjefene deres
- Deres interne og eksterne kunder og interessenter
- Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel
- Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene
- Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser og
- Casestudier
Skills acquired during the course:
Building an effective style of communication with others
Practical diagnosis of communication barriers and techniques of active prevention of their occurrence
Building supportive relationships within the team
Effective teamwork
Awareness of mutual influence in team-individual and individual-team relations
Ability to use various conflict management techniques
Changing own attitudes and modeling constructive behavior (e.g. assertive attitude)
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
-
Identifiser og løse vanlige problemer i hvordan de kommuniserer og svarer på andre på jobben.
Forbedre effektiviteten som arbeidet utføres som et team.
Forstå individet, så vel som de kollektive behovene til et team, slik at de bedre kan administrere og lede sine innsatser.
Forstå betydningen og betydningen av følelsesmessig intelligens som en indikator og veiledning for å forbedre menneskelige relasjoner på jobb.
-
Interaktiv forelesning og diskusjon.
Mange øvelser og praksis.
Hands-on implementering i et live-lab miljø.
-
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
- De deltar på for mange møter
- Deres tid blir "stjålet" av andre mennesker
- De kan ikke komme til bunns i dagens arbeid på grunn av manglende planlegging, framsyn eller prioritering
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser og casestudier
- Sett pris på behovet for å administrere møter effektivt - respekter tidspresset til dem de inviterer til møter
- Følg standardprosessene for å ringe, styre og forberede resultatet av møter
- Setter mer pris på noen av måtene å håndtere seg selv og sin tid mer effektivt på: å jobbe smartere ikke hardere…
Last Updated: