Kursplan

Treningsferdigheter

    Levering av en forhåndsforberedt treningsøkt om delegatens valgte emne knyttet til deres arbeid.

NB Varigheten av hver delegattrening vil avhenge av lengden på kurset og antall deltakere. Åtte er det ideelle antall deltakere

    Full en-til-en og gruppe tilbakemelding

Forberede en treningsøkt

    Spørsmål som treneren må stille på forhånd Hvorfor meg? Logistikk av hva, hvor, når, hvordan – og hvor lenge? Forstå hvordan svarene på disse spørsmålene påvirker strukturen på treningsøkten
Strukturere innholdet: Forskning – kjenn faget
  • Å sette innholdet i orden
  • Oppretting og bruk av gratis visuelle hjelpemidler
  • Forbereder treneren
  • En treners tre grunnleggende kommunikasjonsverktøy: Verbal – ordene som brukes og unngå slang og sjargong Vokal – lyden av ordene som unngår distraherende verbale tics og tegnsettinger Visuelt – utseendet til presentatøren: kjole; manerer; tilstedeværelse

      Å øve på treningsøkten – og få ærlig tilbakemelding fra en pålitelig kilde
    Mestring av nerver
  • Forberede miljøet
  • Romoppsett – og hvordan de kommuniserer underliggende budskap til de som deltar på kurset. Bruke rommet til å forbedre treningsopplevelsen …og rydde opp etter kurset
  • Evaluering

      Betydningen av evaluering Prosessene for å innhente og utnytte delegatevaluering

    Opplæringsferdigheter – revidert

      Levering av en annen treningsøkt (etter passende forberedelsestid).

    NB Dette kan være den samme presentasjonen som i modul 1, men revidert etter detaljert tilbakemelding

      Full en-til-en og gruppe tilbakemelding

    Opplæringsferdigheter – revidert

      Hvis tiden tillater det: levering av en ny treningsøkt (etter passende forberedelsestid) Full en-til-en tilbakemelding og gruppetilbakemelding
     21 timer

    Antall deltakere



    Price per participant

    Relaterte kurs

    Customer Care Strategy

    21 timer

    Related Categories