Kursplan
Introduksjon
Kunden kommer først
- Forventning: Forstå kundenes behov før de oppstår
- Kundefokus: Bygge langsiktige relasjoner og lojalitet
- Selvsikker Communication: Expressutvikler ideer klart og trygt
- Markedskunnskap: Å ligge i forkant av bransjetrender og kundenes forventninger
Knyttet til selskapet
- Networking: Bygge sterke interne og eksterne profesjonelle relasjoner
- Teamarbeid: Samarbeide effektivt for å nå forretningsmål
- Feilsøking: Raskt identifisere og løse utfordringer
- Tilpasningsevne: Navigerer i endring og forblir spenstig
Jeg oppnår det jeg har bestemt meg for
- Beslutningstaking: Evaluere alternativer og ta informerte valg
- Disiplinert utførelse: Opprettholde fokus og konsistens
- Rekursjon: Lær av tidligere erfaringer for å forbedre fremtidige handlinger
- Delegering: Tilordne oppgaver effektivt for bedre produktivitet
Eiers mentalitet
- Forhandling: Å oppnå vinn-vinn-avtaler i forretningsdiskusjoner
- Innovasjon: Oppmuntre til kreativitet og kontinuerlig forbedring
- Change Management: Vellykket å lede team gjennom overganger
- Forpliktelse til lønnsomhet: Balansere forretningsvekst og økonomisk bærekraft
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende forståelse for kommersielle ledelsesansvar
- Erfaring fra kundeinteraksjoner og forretningsdrift
Publikum
- Kommersielle ledere
- Salgs- og markedsteam
- Kundeansvarlige
Referanser (5)
Kroppsoppmerksomhet
Piotr Chwiedziewicz - Grupa OLX
Kurs - Mindfulness for Business Professionals
Maskinoversatt
Det var hyggelig å få vite mer om EQ
Itzel Hernandez Diaz
Kurs - Emotional Intelligence (EQ)
Maskinoversatt
SMART-måløkt var den mest opplevende delen av treningen som hjalp meg med å administrere tiden min riktig. Det hjelper meg til å sette målene mine tydeligere og jeg kunne virkelig se at å sette SMART-mål kan relatere seg til nesten alt, for eksempel finanser, sosialt liv, karriere og personlig vekst.
Manot Sae - MVCI (Thailand) Limited
Kurs - Workshop: Boost your productivity with this new method!
Maskinoversatt
Jeg likte involveringen av treneren og hvordan hennes energi også involverte deltakerne. Treningen var interessant med mange praktiske støtta fakta og eksempler, samt praktiske øvelser. Det var flott!
Jelizaveta (Liza) - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Maskinoversatt
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Maskinoversatt