Kursplan

Introduksjon

Oversikt over Team Collaboration

    Grunnleggende for teamsamarbeid Effektivt samarbeid Sunt samarbeid

Forstå Collaboration Prinsipper

    Utfordringer og fordeler Definere roller og ansvar Operasjonalisere samarbeid

Bygge et team med høy ytelse

    Kjennetegn på et team med høy ytelse Sette en felles retning (visjon, oppdrag, mål) Definere kjernekompetanse Teammangfold og kjemi

Forbedre teamdynamikk

    Overvinne defensivitet Sannferdighet Aktiv lytting Selvbevissthet og bevissthet om andre

Skape en kultur av Collaboration

    Motiverende team Dele arbeid Motivere ansatte Delt ansvarlighet

Å lede og jobbe i team

    Team og teaming Risikotaking og sikkerhet Arbeide på tvers av grenser Bygge konsensus

Lede et samarbeidende teammiljø

    Samarbeidende lederegenskaper Samarbeide på tvers av organisasjonen Kjøre effektive møter

Øker Collaboration i lag

    Teamarbeid Teambyggingsaktiviteter Fremme innovasjon Håndtere konflikter og barrierer Bruke eksisterende teknologier

Måling av teamarbeid og Collaboration

    Kvantitative og kvalitative beregninger Sette benchmarks og KPIer Beste praksis for teamsamarbeid

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • Arbeide i et team i en organisasjon

Publikum

  • Lag medlemmer
  • Lagledere
 7 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (4)

Relaterte kurs

Customer Care Strategy

21 timer

Related Categories