Ledelse av Distanseteam Treningskurs
Et eksternt team (også kjent som et virtuelt team, spredt team eller distribuert team) er en gruppe mennesker som jobber sammen fra forskjellige steder. Eksternt lederskap er en essensiell ledelsesevne for å bygge og legge til rette for et effektivt eksternt team.
Denne instruktørledede, direkteopplæringen (online eller på stedet) er rettet mot ledere og ledere som ønsker å implementere de riktige verktøyene, ferdighetene og metodikkene for å administrere eksterne team.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Utforsk ekstern ledelse, strukturer og komponenter for å lykkes med å tilpasse et eksternt arbeidsoppsett.
- Utvikle tillit, mål, kultur og teamarbeid for å skape et effektivt og produktivt eksternt team.
- Bruk eksisterende verktøy og teknologier for å forbedre virtuell kommunikasjon og samarbeid.
- Implementer målsetting og prosjektledelsesmetoder for å måle ytelsen til et eksternt team.
Kursets format
- Interaktivt foredrag og diskusjon.
- Mye øvelser og trening.
- Praktisk implementering i et live-lab-miljø.
Alternativer for kurstilpasning
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Kursplan
Introduksjon
Oversikt over Managing Remote Teams
- Fordeler med fjernarbeid
- Misoppfatninger om fjernarbeid
- Fjernledelse og ansvar
Utforsk det grunnleggende ved fjernkontroll Leadership
- Struktur av virtuell teamledelse
- Komponenter og kompetanse
- Kulturforskjeller
Tilpasning av et eksternt arbeidsoppsett
- Typer eksterne team
- Tilpasningsfaser
- Overgangsplanlegging
Bygge et effektivt eksternt team
- Respekt, tillit, kultur og verdier
- Delt visjon, mål og eierskap
- Skaper teamarbeid
Arbeide med et eksternt team
- Delegering av oppgaver
- Møter og samarbeid
- Virtuell kommunikasjon
- Virtuell coaching
Måling av ytelsen til eksterne team
- Goal innstilling
- Prosjekt- og oppgaveledelse
- Tilbakemelding
- Karriereutvikling
Bruke teknologi til å administrere eksterne team
- Tidsregistrering, fildeling og skylagring
- Communication verktøy
- Treningsløsninger
Utforsk beste praksiser for eksternt arbeid
- Tenker arbeidsområdet på nytt
- Åpenhet og ansvarlighet
- Teambinding og takknemlighet
Oppsummering og konklusjon
Krav
- Erfaring med å lede eller lede et team
Publikum
- Ledere
- Ledere
Åpne kurs krever 5+ deltakere.
Ledelse av Distanseteam Treningskurs - Bestilling
Ledelse av Distanseteam Treningskurs - Forespørsel
Referanser (2)
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Kurs - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
I liked the alistair's knowledge and presentation style.
yvette pranger
Kurs - Strategic Planning in Practice
Kommende kurs
Relaterte kurs
Kontinuitetspraktiker
14 timerDette kurset er utviklet for å hjelpe deltakeren med å bygge organisatorisk motstandskraft mot en rekke trusler, slik at organisasjoner kan reagere effektivt på hendelser, opprettholde tilgjengeligheten til forretningsdrift og ivareta dens interesser.
Digital Transformasjon: Avbryter den Vanlige Leveringen av det Vanlige Virksomhetslandskapet
7 timerTil slutt av dette kurset vil deltakerne kunne:
- Utvikle et sterkere forståelse for de ulike tilnærmingene til moderne læring.
- Knytte den gjeldende leveringen til nye og friske tilnærminger i læringens levering.
- Utforme et tilpasset og proaktivt læreplan som vil maksimere digitalisering og alle dets fordeler.
- Lei organisasjonen i anvendelsen av digital transformasjon på læring
Kursets Format
- Instruktørledet opplæring gjennom online levering
- Interaktiv planlegging med utdata
- Digitale isbreakere
- Kursarbeid
ICF Coaching Fundamentals
14 timerDenne instruktørledede liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot deltakere på nybegynnernivå til middels nivå som ønsker å forstå de grunnleggende prinsippene for ICF-coaching, inkludert kjernekompetansen og etiske retningslinjer, samtidig som de får praktisk erfaring i bruk av coachingteknikker.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå ICFs kjernekompetanse og deres anvendelse i coachingpraksis.
- Demonstrere aktiv lytting, spørsmålsstilling og målsettingsteknikker.
- Tilrettelegge for meningsfulle og transformative coachingsamtaler.
- Følg ICFs etiske retningslinjer i profesjonelle coachingoppdrag.
- Utvikle en personlig coachingstil tilpasset ICF-prinsippene.
ISO 22301 Lead Implementer
35 timerEtter å ha deltatt på opplæringskurset, kan du sitte eksamen og, hvis du består eksamenen, kan du søke om kredittivelse som “Certified ISO 22301 Lead Implementer”. Den internasjonalt anerkjente sertifiseringen “Certified ISO 22301 Lead Implementer” vil bevise at du har de professionelle kompetansene og praksisnære kunnskapene til å implementere en BCM-system basert på kravene i ISO 22301 i en organisasjon.
Hvem bør delta?
- Prosjektledere og konsulenter involvert i virksomhetens fortsetteringsarbeid
- Ekspertrådgivere som ønsker å meistre implementeringen av et system for kontinuitetsledelse
- Personer ansvarlige for vedlikehold av overholdelse av BCM-systemkravene innen en organisasjon
- Medlemmer av BCM-systemteamet
Læringsmål
- Få en omfattende forståelse for begrep, tilnærminger, metoder og teknikker som brukes for implementering og effektiv ledelse av et BCM-system
- Lære hvordan man tolker og implementerer kravene i ISO 22301 i den spesifikke konteksten til en organisasjon
- Få forståelse for driften av systemet for virksomhetens fortsetteringsledelse og dets prosesser basert på ISO 22301
- Oppnå den nødvendige kunnskapen til å støtte en organisasjon i effektiv planlegging, implementering, ledelse, overvåking og kontinuerlig forbedring av et BCM-system
Pædagogisk tilnærming
- Dette opplæringskurset er basert på teori, implementeringens beste praksis og krav i ISO 22301 som er nyttige for implementering av et BCM-system.
- Foredragssesjoner illustreres med praktiske øvelser basert på en kasusstudie som inneholder rollespill og diskusjon.
- Deltakerne oppmuntes til å kommunisere med hverandre og engasjere seg i diskusjoner og øvelser.
- Øvelsene er liknende eksamenen for sertifisering.
Generell informasjon
- Sertifiseringsgebyrer er inkludert i prisen for eksamen. Etter fullført kurs kan du booke eksamenen.
- Deltakerne vil få tilsendt opplæringsmateriale som inneholder over 450 sider med forklarende informasjon og praktiske eksempler.
- En tilstedeværelsesbekreftelse verdt 31 CPD (Continuing Professional Development) kreditter vil utstedes til deltakerne som har deltaget i opplæringskurset.
- Hvis kandidater mislykkes med eksamenen, kan de avlegge eksamenen på nytt innen 12 måneder etter den opprinnelige eksamenen for gratis.
Ledelse for direktører og styremedlemmer
14 timerLedelse for direktører og styreledere er et kurs som er utformet for å styrke ledelse- og styringskompetansen til direktører og styreledere.
Dette instruktørlede, direkte live-trening (online eller på sted) er rettet mot direktører, ledere og styreledere som ønsker å utvikle effektive ledelses-, styrings- og beslutningskompetanser på styre nivå.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne være i stand til å:
- Forstå de juridiske, etiske og strategiske ansvarene til direktører og styreledere.
- Anvende prinsipper for god styring for å forbedre organisasjonsytingen.
- Fremme effektiv kommunikasjon og samarbeid i styret.
- Respondere på kriser og håndtere risikoer på ledelsesnivå.
Format for kurset
- Interaktiv forelesning og fasilitert diskusjon.
- Saksstudier og rolle-spill øvelser.
- Gruppeaktiviteter og scenariebasert analyse.
Tilpasningsmuligheter for kurset
- For å be om et tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Ledelse - Ferdigheter for Styret og Direktørene
21 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot styremedlemmer og direktører på middels nivå til avansert nivå som ønsker å forbedre deres lederskap, styring og beslutningstaking.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå nøkkelansvar og juridiske plikter til en direktør.
- Utvikle effektive styringsstrukturer og styreromsdynamikk.
- Forbedre evner for strategisk beslutningstaking og risikostyring.
- Forbedre kommunikasjon, lederskap og etisk beslutningstaking på styrenivå.
Ledelseutvikling: Tillit, strategi og menneskestyring
14 timerLedelse er praksisen med å veilede individer og team for å oppnå organisasjonens mål samtidig som man fremmer tillit, samarbeid og motstandsdyktighet. Effektive ledere balanserer beslutningstaking, menneskelig ressursstyring og kommunikasjonsevner med personlig velvære.
Denne instruktørledede, live-opplæringen (online eller på stedet) er rettet mot ledere, ledere og fagfolk på begynnernivå til mellomnivå som ønsker å styrke sine lederskapsevner og bruke dem i organisasjonssammenheng.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Bygge lederskapspraksis basert på tillit og autonomi.
- Forstå grunnleggende prinsipper for menneskelig ressursstyring og arbeidsrammeverket.
- Bruke strategisk beslutningstaking i komplekse situasjoner.
- Fremme samarbeid med en ledersynsvinkel.
- Bruke åpen kommunikasjon i vanskelige samtaler.
- Øve selvstyremetoder og støtte lederens velvære.
Format på kurset
- Interaktive forelesninger og diskusjoner.
- Cases og gruppeaktiviteter.
- Praktiske øvelser og rollelegger.
Muligheter for tilpasning av kurset
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Ledelse og organisasjonsendringstrening
21 timerDenne instruktørlig, live opplæring (online eller på stedet) er rettet mot organisasjonsledere som ønsker å lære å føre endringer i organisasjoner ved å implementere effektive endringsledelsesstrategier.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne være i stand til å:
- Forstå effekten av endringsledelse på individer, team og organisasjoner.
- Anvende planleggingspraksis på organisasjonens endringsinnsats.
- Effektivt føre organisatoriske endringer gjennom endringsledelse.
Problem Solving with Root Cause Analysis (RCA)
14 timerDenne instruktørledede, live opplæringen (online eller på sted) er rettet mot mellomnivåprofesjonelle som ønsker å utvikle en systematisk tilnærming til å identifisere, analysere og løse problemer ved hjelp av RCA-metodologier.
Ved avslutningen av denne opplæringen vil deltakerne være i stand til å:
- Forstå grunnleggende konsepter innen RCA og kontinuerlige forbedringssykluser.
- Bruke ulike RCA-verktøy for å identifisere årsaken til problemer.
- Utvikle og implementere effektive problemløsningsstrategier.
- Integrere RCA i organisasjonens forbedrings- og forebyggelsesinnsatser.
Root Cause Analysis (RCA) for Internal Auditors
14 timerDenne instruktørledede, live-trening (online eller på stedet) er rettet mot mellomnivå-interne revisorer som ønsker å forbedre sin revisjonsvirkning ved å bruke strukturerte RCA-teknikker.
Ved avslutningen av denne treningen vil deltakerne kunne:
- Forstå RCA-metodologier og deres rolle i intern revisjon.
- Identifisere og analysere rotårsakene til revisjonsfunnet.
- Bruke RCA-verktøy som 5 Whys, Fishbone Diagram, og Failure Mode and Effects Analysis (FMEA).
- Utvikle korrigerende og forebyggende tiltaksplaner basert på RCA-funnet.
- Integrere RCA i den interne revisjonsprosessen for å forbedre risikostyring.
Root Cause Analysis (RCA) med fokus på operativ sikkerhet
14 timerDenne instruktørledede, liveopplæringskurset (online eller på sted) er rettet mot sikkerhetsfagfolk og operasjonelle ledere på mellomnivå som ønsker å forbedre sin evne til å undersøke hendelser, identifisere systemiske svakheter og utforme effektive korrigerende og forebyggende tiltak.
Strategisk Utvikling: Tenkning, Planlegging, Ledelse og Styre
35 timerOversikt
Dette 5-dagers kurset vil hjelpe delegater å utvikle sine strategiske tenkning, planlegging og ledelsesferdigheter inkludert de taktiske og operasjonelle kravene for vellykket implementering i et bankmiljø. Kurset vil håndtere de vanskelige spørsmålene om konfliktstyring, forvaltning av endring, hva som gjør en god leder og hvordan å motivere et team. Ved hjelp av interaktive case-studier, samt sektor eksempler, vil delegater bli oppmuntret til å dele erfaringer og utfordringer for å bidra til å bygge praktiske og arbeidsfokuserte løsninger som de kan ta tilbake og faktisk bruke.
Hovedmålet med programmet er å utstyre ledere med ferdighetene til å skanne forretningsmiljøet for å oppdage lønnsomme forretningsmuligheter samt utvikle strategier for å få konkurransefortrinn i en stadig mer konkurransedyktig forretningsmiljø. Blant annet vil programmet også gi innsikt i ledelse de beste praksis og atferd som vil styrke evnen til ledere til å håndtere kompleksitetene og usikkerhetene i å administrere en høy ytelse finansinstitusjon.
Læringsmål
Etter å ha deltatt i dette kurset vil delegater kunne:
- Beskriv de viktigste problemene som står overfor en stor bank;
- Forklare de ulike tilnærminger til organisatorisk utviklingsplanlegging;
- Analyse av dagens forretningsmiljø og påvirkninger som påvirker organisasjonen;
- Analyse av ressurser innenfor og utenfor organisasjonen;
- Forklare de ulike tilnærminger til å administrere strategien og plassere den i forretningsplanen;
- Vurder alternative utviklingsstrategier for å anbefale de som passer mest til bedriftens behov.
- Oppnå en bedre forståelse av strategiske utviklingsplaner.
- objektivt diskutere risikoene, fordelene og kostnadene som følger med implementeringen av den nye strategien, inkludert konfliktstyring i et team;
- Definere tilnærminger for å håndtere de identifiserte risikoene;
- Analyse de potensielle konsekvensene for hans selskap (både positive og negative) som vil resultere i implementeringen av den nye strategien;
- Utform politikk, systemer og prosesser for vellykket gjennomføring av nye strategiske planer;
- De viktigste trinnene i endringshåndtering
Hvem bør vente
- Produkt/tjenesteadministrator
- Nylig utnevnt samt etablerte ledere og teamledere
- Hevder av operasjoner
- Senior bankleder
- Human Resource Manager
- Operasjonsledere
- [ 0 ] Ledere
Metodologi Kurset består av lettede workshops, supplert med case studier trukket fra en kombinasjon av publiserte virkelige eksempler og / eller praktisk erfaring. Det vil også være muligheter for deltakere å jobbe i små grupper for å syntetisere ideer og strategier og å anvende materialet i sammenheng med sine egne organisasjoner / avdelinger. Åpne diskusjoner vil også være et viktig element.
Statistisk tenkning for beslutningstakere
7 timerDenne kursen er laget for beslutningstakere hvis primære mål ikke er å utføre beregninger og analyser, men å forstå dem og være i stand til å velge hvilke statistiske metoder som er relevante for organisasjonens strategiske planlegging.
For eksempel må en potensiell deltakere ta beslutningen om hvor mange prøver som må samles inn før de kan ta beslutningen om produktet skal lanseres eller ikke.
Hvis du trenger en lengre kurs som dekker de mest grunnleggende statistiske tankesett, se på fem-dagers "Statistics for Ledere" trening.
Strategisk Tenkning
21 timerI denne instruktørledede, live-opplæringen i Norge, leder vi nye ledere gjennom de viktigste konseptene for strategisk tenkning, og setter teori ut i praksis gjennom oppgavebaserte aktiviteter basert på virkelige caser. Deltakerne får en unik mulighet til å lære nye måter å tenke på, implementere nøkkelbegreper for å løse problemer, reflektere over hvordan disse prinsippene gjelder for deres eget arbeid, og lytte til og dele sine egne perspektiver med instruktør og klassefeller.
Strategisk Planlegging i Praksis
14 timerDette kurset er opprettet for investorer, bedriftseiere, direktører, ledere, ledere og analytikere som trenger å utvikle strategisk planleggingsferdigheter. Den er ikke designet for akademiske formål, men for å begynne å realisere drømmene dine i dag.
Dette kurset fokuserer på strategisk planlegging for virksomheter der fleksibilitet og konstant læring er det viktigste. Hovedvekten er bedrifts- og investeringsstrategi ved å bruke gjeldende eksempler i den virkelige verden. Hvert kursmedlem vil ha muligheten til å lage en strategisk plan og lære å implementere den i praksis.