Kursplan
Introduksjon
Oversikt over emosjonell intelligens
- Hovedkomponenter Utvikling av kompetanse
Håndtere følelser for å forbedre arbeidsytelsen
- Selvbevissthet: måling av EQ Communication stiler Selvreguleringsmetoder Lage en plan for å heve EQ
Lese andres følelser
- Empati og aktiv lytting Ikke-verbal kommunikasjon Håndtere sensitive situasjoner
Utvikle emosjonell intelligens i team
- Den ideelle lagspilleren Lag med høy ytelse Gi og motta tilbakemelding Vurdere laget ditt: sjekkliste for team-EQ
Arbeide med andre i et team
- Lage delte mål DISC-atferdsstilene Vurdere din atferdsstil og foretrukne stil Deltakelse og samarbeid
Bruk av emosjonell intelligens i vanskelige situasjoner
- Endringsledelse Konflikt i teamarbeid Likningen av tillit
Bruk emosjonell intelligens for å bygge en positiv arbeidsplass
- Påvirke andre (motivere, inspirere, oppmuntre og evaluere) Administrere relasjoner med kolleger Bygge teamets følelsesmessige motstandskraft
Oppsummering og konklusjon
Krav
- Arbeide i et team i en organisasjon
Publikum
- Team på alle nivåer på tvers av en organisasjon
- Tverrfunksjonelle lag
Testimonials (5)
Vertens åpenhet, humor, tilnærming og kunnskap
Justyna - e-file
Kurs - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Det var en nyttig erfaring både fra et profesjonelt og personal synspunkt. Treneren var svært kunnskapsrik og ga oss viktig informasjon til bruk på arbeidsplassen, men også i privatlivet. Jeg var i stand til å reflektere over mine egne karaktertrekk og de til menneskene rundt meg og gjennom dem, dra nytte av eller forbedre meg selv. Stressmestringsøvelsene var enkle og nyttige å bruke.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Vil takke trener Abhi for denne fruktbare opplæringen. Setter pris på at han prøver å bli kjent med alle deltakerne slik at han bedre kan imøtekomme opplæringen til våre behov. Elsker hvordan det var en balanse mellom teori og aktiviteter som holder oss engasjerte. Og hvordan innholdet var rett på sak og konsist.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurs - Leadership 101
diskutere emner ved å bruke spesifikke eksempler relatert til selskapet vårt
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated