Kursplan

Introduksjon

Oversikt over emosjonell intelligens

    Hovedkomponenter Utvikling av kompetanse

Håndtere følelser for å forbedre arbeidsytelsen

    Selvbevissthet: måling av EQ Communication stiler Selvreguleringsmetoder Lage en plan for å heve EQ

Lese andres følelser

    Empati og aktiv lytting Ikke-verbal kommunikasjon Håndtere sensitive situasjoner

Utvikle emosjonell intelligens i team

    Den ideelle lagspilleren Lag med høy ytelse Gi og motta tilbakemelding Vurdere laget ditt: sjekkliste for team-EQ

Arbeide med andre i et team

    Lage delte mål DISC-atferdsstilene Vurdere din atferdsstil og foretrukne stil Deltakelse og samarbeid

Bruk av emosjonell intelligens i vanskelige situasjoner

    Endringsledelse Konflikt i teamarbeid Likningen av tillit

Bruk emosjonell intelligens for å bygge en positiv arbeidsplass

    Påvirke andre (motivere, inspirere, oppmuntre og evaluere) Administrere relasjoner med kolleger Bygge teamets følelsesmessige motstandskraft

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • Arbeide i et team i en organisasjon

Publikum

  • Team på alle nivåer på tvers av en organisasjon
  • Tverrfunksjonelle lag
 7 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (5)

Relaterte kurs

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 timer

Related Categories