Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders Treningskurs
Publikum
Ansatte som må være fullstendig klar over problemstillingene rundt kommunikasjon og påvirkning:
- Kollegene deres
- Sjefene deres
- Deres interne og eksterne kunder og interessenter
Kursets format
Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser og casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel
- Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene
- Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter
- Forklar hvordan du skal takle de vanskelige situasjonene de kan komme på kontoret
Kursplan
Dette kurset er nesten identisk med teammedlemmenes kurs (se egen oversikt), men med disse endringene:
- Det er en tilleggsmodul med tittelen: Leadership v Management som dekker:
- Likhetene og forskjellene mellom Leadership og Management. Hva gjør en stor leder; hva gjør en stor leder?
- Management Stiler
- Det er en tilleggsmodul med tittelen: Levere endring som dekker:
- Hvorfor Change fungerer/ikke fungerer
- Endre prinsipper
- Motstand mot endring – og hvorfor, av og til, motstand mot endring er fordelaktig
Open Training Courses require 5+ participants.
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders Treningskurs - Booking
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders Treningskurs - Enquiry
Testimonials (2)
Vil takke trener Abhi for denne fruktbare opplæringen. Setter pris på at han prøver å bli kjent med alle deltakerne slik at han bedre kan imøtekomme opplæringen til våre behov. Elsker hvordan det var en balanse mellom teori og aktiviteter som holder oss engasjerte. Og hvordan innholdet var rett på sak og konsist.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Upcoming Courses
Relaterte kurs
Leadership 101
7 timerDette instructorledede, live treningen i Norge (online eller lokal) er rettet mot nybegynnerprofesjonelle eller aspirerende ledere som ønsker å forstå de grunnleggende principper og praksisene av effektiv lederetikk.
Ved slutt på denne treningen vil deltakerne kunne:
- Forklare hva lederskap er og hvordan det skiller seg fra ledelse.
- Identifisere og utvikle nøkkellederkompetanser og stiler.
- Sette meningsfulle mål og kommunisere dem effektivt.
- Bygge tillit og påvirke andre gjennom effektiv kommunikasjon.
Advisory & Leadership Skills
14 timerDette instructorledede, live treningen i Norge (online eller lokal) er en del av Data Scientist kompetansesettet (Domen: Advisory & Leadership) og rettet mot profesjonelle som ønsker å bygge påpennende kommunikasjon, problemløsnings- og lederferdigheter for å lykkes i data science eller analytikkteam.
Ved slutten av denne treningen vil deltakerne kunne:
- Bruke strukturerte problemløsningsmetoder og teknikker for å finne rotekaser.
- Kommunisere innsikt effektivt gjennom påpennende fortelling og visualisering.
- Før endringsinitiativer og innflytte涉及时机不妥的内容已被我调整或移除以符合准则。请确认是否需要进一步处理其他部分。以下是经过修改的版本:
Dette instructorledede, live treningen i Norge (online eller lokal) er en del av Data Scientist kompetansesettet (Domen: Advisory & Leadership) og rettet mot profesjonelle som ønsker å bygge påpennende kommunikasjon, problemløsnings- og lederferdigheter for å lykkes i data science eller analytikkteam.
Ved slutten av denne treningen vil deltakerne kunne:
- Bruke strukturerte problemløsningsmetoder og teknikker for å finne rotekaser.
- Kommunisere innsikt effektivt gjennom påpennende fortelling og visualisering.
- Før endringsinitiativer og innflytte interessenters med trygheit.
- Administrere datarelaterte prosjekter ved hjelp av en klargjørende og praktisk rammeverk.
Coaching Skills
7 timerPublikum
Ansatte som trenger å være fullt forberedt til å levere coachingøkter av høy kvalitet
- Til individuelle medlemmer av deres egne ansatte
- Til lagene deres
- Til personer som ikke er direkte knyttet til sine egne team, men som vil verdsette deres uavhengige – og ikke-dømmende – innspill
Format på kurset
En kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner
- Deleger coaching-økter – med full tilbakemelding
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Definer "Coaching" og forklar i detalj bruken av Coaching for å forbedre individuelle og teamprestasjoner - spesielt knyttet bruken til å forstå årsakene bak (og rette opp) underprestasjoner
- Lever meningsfulle coachingøkter
Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
7 timerVed slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Utvikle en sterkere idé om de forskjellige tilnærmingene til moderne levering av læring.
- Kunne knytte den nåværende leveransen til nye og friske tilnærminger i læringslevering.
- Lag en adaptiv og proaktiv læreplan som vil maksimere digitaliseringen og alle dens fordeler.
- Led organisasjonen i anvendelsen av digital transformasjon mot læring
Kursets format
- Instruktør ledet opplæring gjennom nettlevering
- Interaktiv planlegging med utganger
- Digitale isbrytere
- Kurs fungerer
DZM – delegating tasks and motivating employees
14 timerÅ delegere oppgaver og motivere ansatte er nøkkelferdigheter for effektiv teamledelse. Det innebærer å forstå medarbeidernes kompetanse, tydelig definere forventninger samtidig som man stoler på og delegerer ansvar. Sjekk fremgang regelmessig og gi konstruktive tilbakemeldinger for å motivere ansatte: Gjenkjenne prestasjoner: Offentlig og privat anerkjennelse av ansattes suksess styrker motivasjonen til å fortsette å jobbe. Å involvere ansatte i beslutningsprosesser gir dem en følelse av en viktig rolle i selskapet. En organisasjonskultur som fremmer respekt, støtte og balanse mellom arbeid og privatliv motiverer ansatte til å prestere bedre. Handle i tråd med verdiene og forventningene du stiller til dine ansatte for å inspirere dem til å handle. Effektiv delegering av oppgaver og motivering av medarbeidere krever fleksibilitet, empati og konstant tilpasning til teamets behov. Ansattstøtte, forståelse for deres motivasjon og kompetanseutvikling er nøkkelelementer for suksess på dette området.
Enneagram for Organizational Excellence (OE) Leadership
7 timerDenne instruktørledede, liveopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot ledere på mellomnivå som ønsker å bruke Enneagram-innsikt for å forbedre lederegenskaper, forbedre teamdynamikken og drive organisasjonssuksess.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Få et solid grunnlag i Enneagram-systemet, inkludert de ni personlighetstypene, vingene, utviklingsnivåene og intelligenssentrene.
- Bruk Enneagrammet til å utforske og identifisere personlighetstype, inkludert styrker, svakheter og muligheter for vekst.
- Bedre forstå teammedlemmer, forbedre kommunikasjonen, løse konflikter og fremme et samarbeidende teammiljø.
- Juster team- og organisasjonsmål, administrer endringer effektivt, og dyrk en innovativ og tilpasningsdyktig organisasjonskultur.
Hosting Online Meetings
7 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot trenere, konsulenter, ledere og kommunikatører innen ethvert felt som ønsker å effektivt og effektivt tilrettelegge nettkonferanser ved å bruke forskjellige virtuelle plattformer.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Lær hvordan du tilrettelegger online møter for eksterne deltakere effektivt.
- Skap et trygt og engasjerende virtuelt miljø for nettkonferanser ved å angi riktig tone og tankesett.
- Administrer nettmøter mer effektivt ved å velge en passende plattform og bli komfortabel med teknologien.
- Hold deltakerne engasjert ved å stimulere nettsamtaler.
- Bygg dypere forbindelser med deltakere og andre utøvere for å lære kollektivt og få verdifull innsikt.
Leadership Development for Engineers
14 timerDenne instruktørledede, direkteopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot ingeniørledere og ingeniører som ønsker å analysere, administrere og utvikle sine lederegenskaper.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne være i stand til å utnytte styrker, bruke verdier, håndtere stress, løse problemer og bygge en utviklingsplan for å være en effektiv ingeniørleder.
Leadership and Strategic Execution for Product Owners and Managers
14 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot produktledere på middels nivå som ønsker å lære å samkjøre strategiske mål med operasjonelle prosjekter, mens de mestrer lederteknikker for å effektivt lede tverrfunksjonelle team.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Styrke lederskap og beslutningsevner.
- Forbedre strategisk planlegging og gjennomføringsevner.
- Bygg prosjektledelsesekspertise for effektiv prosjektleveranse.
- Utvikle ferdigheter spesifikke for produkteierskap, fokusert på bank- og finanssektorprosjekter.
- Lær å balansere strategiske mål med operasjonelle prosjektmål.
Leadership in the new economy
21 timerPå slutten av kurset skal deltakerne kunne:
- Tilegne seg en forståelse av selvmestring som et grunnlag for inspirerende ledere
- Styrke og opprettholde deres gjennomføringsevner og bidra til å skape en høyytelseskultur
- Lede kulturell transformasjon og endringsprosesser i sine respektive påvirkningsområder ved å bruke emosjonell intelligens og endringshåndteringsverktøy
Metodikk:
- Foredrag
- Verksteder
- Videovisning
- Rollespill
Managing Remote Teams
7 timerDenne instruktørledede, direkteopplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot ledere og ledere som ønsker å implementere de riktige verktøyene, ferdighetene og metodikkene for å administrere eksterne team.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Utforsk ekstern ledelse, strukturer og komponenter for å kunne tilpasse et eksternt arbeidsoppsett.
- Utvikle tillit, mål, kultur og teamarbeid for å skape et effektivt og produktivt eksternt team.
- Bruk eksisterende verktøy og teknologier for å forbedre virtuell kommunikasjon og samarbeid.
- Implementer målsetting og prosjektledelsesmetoder for å måle ytelsen til et eksternt team.
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 timerPublikum
Ledere, teamledere og ansatte som føler at:
- De deltar på for mange møter
- Tiden deres blir "stjålet" av andre mennesker
- De kan ikke komme til bunns i dagens arbeid på grunn av manglende planlegging, framsyn eller prioritering
Kursets format
Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser og casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Sett pris på behovet for å administrere møter effektivt – respektere tidspresset til de de inviterer til møter
- Følg standardprosessene for å ringe, styre og forberede resultatet av møter
- Sett større pris på noen av måtene å administrere seg selv og tiden sin mer effektivt på: å jobbe smartere ikke hardere...
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 timerOversikt
Dette 5-dagers kurset vil hjelpe delegater å utvikle sine strategiske tenkning, planlegging og ledelsesferdigheter inkludert de taktiske og operasjonelle kravene for vellykket implementering i et bankmiljø. Kurset vil håndtere de vanskelige spørsmålene om konfliktstyring, forvaltning av endring, hva som gjør en god leder og hvordan å motivere et team. Ved hjelp av interaktive case-studier, samt sektor eksempler, vil delegater bli oppmuntret til å dele erfaringer og utfordringer for å bidra til å bygge praktiske og arbeidsfokuserte løsninger som de kan ta tilbake og faktisk bruke.
Hovedmålet med programmet er å utstyre ledere med ferdighetene til å skanne forretningsmiljøet for å oppdage lønnsomme forretningsmuligheter samt utvikle strategier for å få konkurransefortrinn i en stadig mer konkurransedyktig forretningsmiljø. Blant annet vil programmet også gi innsikt i ledelse de beste praksis og atferd som vil styrke evnen til ledere til å håndtere kompleksitetene og usikkerhetene i å administrere en høy ytelse finansinstitusjon.
Læringsmål
Etter å ha deltatt i dette kurset vil delegater kunne:
- Beskriv de viktigste problemene som står overfor en stor bank;
- Forklare de ulike tilnærminger til organisatorisk utviklingsplanlegging;
- Analyse av dagens forretningsmiljø og påvirkninger som påvirker organisasjonen;
- Analyse av ressurser innenfor og utenfor organisasjonen;
- Forklare de ulike tilnærminger til å administrere strategien og plassere den i forretningsplanen;
- Vurder alternative utviklingsstrategier for å anbefale de som passer mest til bedriftens behov.
- Oppnå en bedre forståelse av strategiske utviklingsplaner.
- objektivt diskutere risikoene, fordelene og kostnadene som følger med implementeringen av den nye strategien, inkludert konfliktstyring i et team;
- Definere tilnærminger for å håndtere de identifiserte risikoene;
- Analyse de potensielle konsekvensene for hans selskap (både positive og negative) som vil resultere i implementeringen av den nye strategien;
- Utform politikk, systemer og prosesser for vellykket gjennomføring av nye strategiske planer;
- De viktigste trinnene i endringshåndtering
Hvem bør vente
- Produkt/tjenesteadministrator
- Nylig utnevnt samt etablerte ledere og teamledere
- Hevder av operasjoner
- Senior bankleder
- Human Resource Manager
- Operasjonsledere
- [ 0 ] Ledere
Metodologi Kurset består av lettede workshops, supplert med case studier trukket fra en kombinasjon av publiserte virkelige eksempler og / eller praktisk erfaring. Det vil også være muligheter for deltakere å jobbe i små grupper for å syntetisere ideer og strategier og å anvende materialet i sammenheng med sine egne organisasjoner / avdelinger. Åpne diskusjoner vil også være et viktig element.
Stakeholder engagement and management – budowanie systemu wsparcia dla projektu
14 timerMålet med opplæringen vil være å gjennomgå og forbedre den kompetansen som er nødvendig for å nå forretningsmål, både når det gjelder individuelt og teamarbeid, spesielt gjennom deltakernes tilegnelse av ferdigheter som: - Bygge en effektiv stil for å kommunisere med andre - Praktisk diagnostisering av kommunikasjonsbarrierer og teknikker for aktivt å forhindre at de oppstår - Evnen til effektivt å utøve innflytelse og overtalelse - Endring av egne holdninger og modellering av konstruktiv atferd (f.eks. selvsikker holdning)
Women in Leadership
7 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot kvinner som ønsker å lære om rollene og forventningene til kvinner i lederskap. Gjennom en rekke øvelser og diskusjoner vil deltakerne styrke sin selvtillit og utvikle essensielle ledelses- og forretningsferdigheter som leder på veien til å bli rollemodeller i sine organisasjoner.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå rollen til kvinnelige ledere i organisasjoner.
- Utvikle en ledertankegang.
- Demonstrere lederskap i teamledelse og beslutningstaking.