Utforsk kursetilsynet
Formell etikette i hotellbransjen
14 timerKundeservice-strategi
21 timerCustomer Care Academy
28 timerInnflytelse i Handling
14 timerSist oppdatert:
Referanser(2)
Måten informasjonen ble presentert på.
TAIATU CRISTI IONUT
Kurs - Customer Care Academy
Maskinoversatt
tempoet, informasjonen som gis. måten det undervises med teori og praksisfall, oppgavesedler, øvelser mv.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurs - Influence in Action
Maskinoversatt
Kommende kurs
Rådgivning
Person To Person Skills Rådgivning
Helg Person To Person Skills kurs, kveld Person To Person Skills trening, Person To Person Skills boot camp, Person To Person Skills instruktørledet, Helg Person To Person Skills trening, Kveld Person To Person Skills kurs, Person To Person Skills coaching, Person To Person Skills instruktør, Person To Person Skills trener, Person To Person Skills kurs, Person To Person Skills klasser, Person To Person Skills on-site, Person To Person Skills private kurs, Person To Person Skills tomannshånd trening