Lær Management i vårt treningssenter Oslo. The conference centre is located only a 5-minute walk from both the airport bus and the underground, close to the business district in Oslo. Read more
Testimonials
★★★★★
★★★★★
Tid gitt for selvrefleksjon og forbedring.
Credit Suisse AG
Kurs: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Små spill er mer underholdende
lilian pang - Elkay
Kurs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
At jeg etter 3 dager med trening har hele oversikten over Agile hvordan jeg bruker dem i mitt tilfelle, hvordan jeg beregner effektivitet, henvender seg til negative ansatte og mange flere.
Joanna Meza - Zurich Insurance
Kurs: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Statistics 101 og forskjellige måter å tolke / presentere dataresultater på.
Embassy of Canada, Manila
Kurs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
simuleringsøvelser
Embassy of Canada
Kurs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Jeg likte de magre prinsippene.
Jemson Dela cruz
Kurs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Teorien var OK, delvis kjent. Øvelsene og den følgende analysen var veldig hjelpsomme.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Kurs: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Å spille spill kan sette pris på effekten av endring.
Felix Jia - Elkay
Kurs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Leders energi, måte å lede på
Ilona Matys - Centrum Innowacji ProLearning
Kurs: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Simuleringsøvelsene (verkstedet) ga meg et skikkelig inntrykk av hvordan det er å oppleve å «lene seg» opp prosessen. Det gir en "klistrende effekt" til teoriene som ble diskutert.
Bethany Magpayo - Embassy of Canada, Manila
Kurs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Jeg liker noen små søknadssaker.
Elkay
Kurs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Alt.
KEEVEN LUNA - Armscor Global Defense, Inc.
Kurs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Jeg liker å utdype min forståelse av treningsinnholdet i spillet.
Elkay
Kurs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
En praktisk tilnærming
Radoslaw Lipski - Centrum Innowacji ProLearning
Kurs: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
kontakt med trener, samhandling, øvelser
mart Sekscinska - Centrum Innowacji ProLearning
Kurs: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Det var fartsfylt. Jeg ble ikke lei. Emner er interessante. Trener var veldig kunnskapsrik.
Embassy of Canada
Kurs: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Jeg liker interaktive aktiviteter.
张 楠 - Elkay
Kurs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Jeg likte trener Attitude og stil, hennes kunnskap og opplæringsstruktur.
Mahsa Chegini - Albemarle
Kurs: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Anvendt kunnskap. Ikke bare forelesning, men også øvelser og aktiviteter.
Armscor Global Defense, Inc.
Kurs: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Jeg liker å øve på å slå mynter og berøre nervene til sjefen.
ABO LIU - Elkay
Kurs: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Ledere og teamledere som trenger å være fullstendig klar over problemstillingene rundt ledelse og utvikling av sine ansatte (direkte og indirekte rapporter)
Kursets format
Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner - Lysbildepresentasjoner - Øvelser og casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Forstå de forskjellige ferdighetene som kreves for ledelse og ledelse - Utvikle teamet deres på den mest effektive måten - Forklar hvordan du best kan levere Change i deres del av organisasjonen - Administrer personalets ytelse bedre - Forhandle vellykket om deres foretrukne løsninger - Forklar hvordan du skal takle de vanskelige situasjonene de kan komme på kontoret
En Chief Technology Officer (CTO) er ansvarlig for alle teknologirelaterte problemer i et selskap.
Denne instruktørledede, liveopplæringen (på stedet eller fjernkontrollen) er rettet mot nåværende CTO-er og kommende CTO-er, som tekniske direktører eller tekniske ledere som ønsker å tilegne seg det tekniske og ledelsesmessige perspektivet som trengs for å være en effektiv CTO.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Ansett og led et levende og innovativt teknisk team. - Vedta og administrere teknologien som er nødvendig for å utvikle gode produkter effektivt. - Bruk nyttige teknikker og strategier for å styre produkter og prosjekter. - Skala bedriftens virksomhet og flytt den i riktig retning.
Kursets format
- Interaktiv forelesning og diskusjon. - Masse øvelser og trening. - Praktisk implementering i et live-lab-miljø.
Alternativer for tilpasning av kurset
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Et fjernt team (også kjent som et virtuelt team, spredt team, eller distribuert team) er en gruppe mennesker som jobber sammen fra forskjellige steder. Remote Leadership er en viktig ledelsesferdighet for å bygge og lette et effektivt fjernt team.
Denne instruktørledede, live opplæring (online eller on-site) er rettet mot ledere og ledere som ønsker å implementere de riktige verktøyene, ferdighetene og metodene for å administrere fjerne lag.
Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
Utforsk fjernledelse, strukturer og komponenter for å lykkes med å tilpasse en fjern arbeidsinnstilling. Utvikle tillit, mål, kultur og teamarbeid for å skape et effektivt og produktivt fjerntstående team. Bruk eksisterende verktøy og teknologier for å forbedre virtuell kommunikasjon og samarbeid. Implementere målsetting og prosjektledelsesmetoder for å måle ytelsen til et fjernt team.
Format av kurset
Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
CxO, Operasjonsledere, Enterprise Architect , Business and System Analysts and Designers
Objektiv
Dette introduksjonsseminaret gir deg en oversikt over de digitale forretningsmodellene, rammeverkene for forretnings- og bedriftsarkitektur samt metodologier som organisasjoner prøver å fokusere på for å øke sin forretningsdyktighet overfor forstyrrelser i den digitale tidsalderen.
Spesielt tar dette seminaret sikte på å hjelpe deg med å forstå rammer og referansearkitekturer som brukes over hele verden for å samkjøre digitale forretningsmodeller og IT-systemarkitekturer med det endrede konkurrerende landskapet.
Hjelpe Business å forstå hvordan de effektivt modellerer og validerer forretningsprosesser og ressurser for å øke virksomhetens smidighet i organisasjonen på grunnlag av målarkitekturen og endrede markedsbehov.
Dette 2 dagers opplæringsløpet tar sikte på å hjelpe delegatene til å lære å modellere forretningsprosesser og ressurser for å tilpasse dem til endringer i mål, strategier og påvirkede evner som en del av målarkitekturen. På grunnlag av nøkkelelementene i forretningsprestasjoner (strategier, taktikker, KPI, forretningsevner osv.) Lærer delegatene der hvordan de skal utdype en visjonssentrisk forretningsprosess og ressurskartografi. Da de bare bruker riktig BPM N- og UML notasjon tilpasset språket deres, forstår de hvordan de kan tilpasses dem til endrede strategier, taktikker og retningslinjer.
This course is designed for all staff requiring a wider view of the Change Process to get the best results for their part of the business
Format of the course
A combination of:
- Facilitated Discussions - Slide Presentations - Exercises and Case Studies
At the end of this course, attendees will be able to:
- Explain the basic Change Strategies that underpin the planning for change in an organisation - Understand the use and application of the 9 Change Principles - Construct a Change Plan suitable to their part of the business
Kanban Management Professional 1 (KMP1) er et svært interaktivt to-dagers kurs akkreditert av Lean Kanban University (LKU). Den kombinerer undervisning, gruppediskusjoner og en helt oppslukende simulering for å illustrere hvordan Kanban-metoden hjelper enkeltpersoner, team og organisasjoner til å administrere og forbedre leveransen av produkter og tjenester til kundene.
Kanban-metoden gir pragmatisk, handlingsfull, evidensbasert veiledning for vellykket evolusjonsendring. Det starter med det du gjør nå og forfølger evolusjonsendring mens du respekterer nåværende roller, ansvar og stillinger, og oppmuntrer ledelse på alle nivåer. Dette lar organisasjoner utvikle forretningsprosesser gradvis, definere og bruke relevante beregninger for å måle fremgang og redusere risikoen forbundet med komplekse endringsprogrammer betydelig.
Du vil forlate dette kurset med kunnskap om Kanban-prinsippene og generell praksis, og ferdigheter som gjør at du kan bruke Kanban med tillit i organisasjonen din.
Hva vil du lære? - Identifiser interne og eksterne kilder til misnøye - Analyser etterspørsel kontra evne - Modeller kunnskapsoppdagelsesprosessen - Design kanban-systemer og visualiseringer av disse - Identifiser og prioriter forbedringer - Velg kadenser for aktiviteter - Identifiser klasser for tjenester
Hva vil jeg motta? Kursmateriell (trykt og elektronisk) Electron ic eksemplar av boken "Kanban - Vellykket evolusjonære endringer for din Technology Business " av David J. Anderson Medlemskap i Lean -Kanban University (LKU) Lean -Kanban University (LKU) sertifikat for avsluttet kurs
Hvem er dette kurset for? Alle som er involvert i produktutvikling eller kunnskapsarbeid. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til følgende: Program- og leveranseansvarlige Produkt- og prosjektledere Produktutviklere, programvareutviklere og testere Personer som jobber i operasjoner eller støtter Business Ledelse på høyt nivå Alle som er interessert i å implementere Agile i sin organisasjon
Lean og forandringsagenter, operasjonsledere og fagpersoner som vil sørge for at de starter dette grunnleggende konseptet på riktig måte
Dette kurset er laget for fagpersoner fra alle sektorer innen produksjon osv. Det er ikke designet for akademiske formål, men tilbyr praktiske råd for å implementere 5S i produksjonsanlegget ditt
Kurset er rettet mot ledere og agenter for endring som ønsker å sikre at de introduserer 5S på riktig måte.
Hvert kursmedlem vil få muligheten til å få erfaringer gjennom en rekke øvelser for å demonstrere at 5S fungerer.
Når du har fullført opplæringen, vil du:
- Forstå hvordan & nbsp; 5S fungerer og forbedrer effektiviteten med 10 til 30% - Kunne identifisere avfallskilder og forbedre lønnsomheten - Forstå årsakene til femtrinnsprosessen og vet hvordan du implementerer den - Ha verktøyene og prosedyrene for å forbedre produksjonsprosessene - Utvikle en konkret plan for å introdusere 5S på arbeidsplassen din
Hvis du tenker på å forbedre effektiviteten på arbeidsplassen, vinne flere ordrer og tilfredsstille kundene dine mens du forbedrer sikkerheten, har du ikke råd til å ikke ta dette kurset
Hvem bør delta: Ledere som er interessert i å forbedre produktiviteten ved å implementere 5S og som ønsker å sørge for at de starter dette viktige konseptet på riktig måte.
Dette kurset er laget for fagfolk fra alle sektorer. Det kan tilpasses tannklinikker, laboratorier, kontorer etc. Det er ikke designet for akademiske formål, men tilbyr praktiske råd om hvordan å implementere 5S
Kurset er rettet mot ledere og agenter for endring som ønsker å sikre at de introduserer 5S på riktig måte.
Hver kursmedlem vil ha muligheten til å få hendene på erfaring gjennom en rekke øvelser for å demonstrere at 5S fungerer
Etter å ha fullført treningen vil du:
Forstå hvordan 5S fungerer og forbedre effektiviteten med 10 til 30% Evne til å identifisere avfallskilder og forbedre lønnsomheten Forstå årsakene til fem trinnprosessen og vite hvordan du implementerer den Har verktøy og prosedyrer for å forbedre prosessene Utvikle en konkret plan for å introdusere 5S til arbeidsplassen din
Hvis du tenker på å forbedre effektiviteten på arbeidsplassen, vinne flere bestillinger og tilfredsstille kundene dine mens forbedre sikkerheten, kan du ikke tillate å ikke ta dette kurset
Are you struggling with implementing Agile in your organization? Is the change too prescriptive? Are your teams overburdened and less productive but still too resistant for a revolutionary change?
Choose the “Alternative Path to Agility” and implement an evolutionary and humane Change Management Method which doesn’t change your process but improves it.
The Kanban Method provides pragmatic, actionable, evidence-based guidance for successful evolutionary change. It starts with what you do now and respects current roles, responsibilities and job titles. This allows organizations to evolve business processes gradually, define and use relevant metrics to measure progress, and significantly reduce the risk associated with complex change programs.
If your team is overwhelmed, Kanban can help you to get your work under control. Kanban is a new technique for dynamically managing your process and revealing bottlenecks.
This training provides the skills and knowledge you need to apply Kanban in your work and learn how to determine what to work on now, what to leave until later and what to take off the to-do list forever.
Learning Outcomes
This 1-day course teaches the basics of the Kanban Method® and serves as the entry level and starting point to an alternative path to agility.
Attendees should become familiar with the Kanban Method. They should be able to design and implement a basic Kanban board. They should be able to understand work item types and the risks associated with specific work items. They should be familiar with a variety of different Team Kanban board designs and styles and know how to choose a design that is best suited for their context. They should be aware of the training roadmap and the value and benefits to be derived at each step on the “alternative path to agility.”
Who Should Attend
This course is designed for any professional who is part of a product development or knowledge work environment and who is interested in discovering how Kanban can help improve working environments. Kanban works across multiple functions of an organization, from senior members of staff looking to adopt Lean Management to members of delivery teams willing to improve their working practices. Previous attendees to our classes have been in roles such as:
- Senior Management Positions (CxO) - Program and Project Managers - Product Managers, Product Owners and Business Analysts - Scrum Team Members - Scrum Masters, Team Leads and Change Agents - Product & Software Developers & Testers - Agile Coaches & Practitioners (Scrum, XP, DSDM, AgilePM, etc.) - Other roles such as HR and Finance professionals
Denne instruktørledede, live trening (på stedet eller fjerntliggende) er rettet mot stressede individer som ønsker å ta kontroll over stress og føle seg roligere, tydeligere og mer ressurssterke.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- For å kunne formulere hva de to typene stress er, dine personlige indikatorer og relievere av stress. - Å lage en plan med spesifikke rutiner for å øke roen, klarheten og energien, mens du minimerer stressoppbygging i løpet av dagen - Å lære utprøvde teknikker for å skifte negative følelser og øke positive - For å takle nedrivende tro rundt arbeid, liv, forhold som ofte driver stress
Kursets format
- Interaktiv forelesning og diskusjon. - Masse øvelser og trening.
Alternativer for tilpasning av kurset
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, eller for å bestille som en til en coaching, vennligst kontakt oss for å avtale.
I 1996 skrev John Kotter "Leading Change" som tittet på hva folk gjorde for å forvandle sine organisasjoner. Kotter introduserte en 8-step endringsmodell for å hjelpe ledere å takle transformasjonsendringer.
Denne instruktørledede, live opplæringen (online eller on-site) er rettet mot ledere, bedriftseiere og strateger som planlegger å implementere Kotter's 8 modell i deres respektive organisasjon.
Format av kurset
Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
I stedet for å støtte dyp analyse og store skift, er McKinsey 7-S-modellen ypperlig til å analysere hvor sammenhengende bedriften din er. Hvis du vet at du trenger å endre handlingen, men du er usikker på hva du skal gjøre, er dette endringshåndteringsmodellen for deg.
Denne instruktørledede, liveopplæringen (på stedet eller fjernkontrollen) er rettet mot ledere, bedriftseiere og strateger som planlegger å implementere McKinsey 7s-modellen i deres respektive organisasjon. \
Kursets format
- Interaktiv forelesning og diskusjon. - Masse øvelser og trening.
Alternativer for tilpasning av kurset
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Dette instruktørledede, liveopplæringsverkstedet (på stedet eller fjernkontrollen) er rettet mot å introdusere tilgjengelige endringshåndteringsmodeller med sine fordeler og ulemper og casestudier for å utstyre delegatene med kunnskap og ferdigheter til å velge den mest passende modellen som er spesifikk for deres domene. seg selv.
Kursets format
En kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner - Lysbildepresentasjoner - Øvelser og casestudier
På slutten av dette kurset vil deltakerne kunne:
- Forklar de grunnleggende endringsstrategiene som ligger til grunn for planleggingen for endring i en organisasjon - Konstruer en endringsplan som passer for deres del av virksomheten.
Alternativer for tilpasning av kurset
- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
- Forklar hvordan AML og CTF kan forhindres - Forstå de viktigste fasitene til AML og CTF når de gjelder for selskapene sine og den nasjonale og internasjonale innsatsen som gjøres for å bekjempe dem - Definer måtene et selskap og dets ansatte skal beskytte seg mot risikoen for hvitvasking og terrorfinansiering - Detaljert hvordan et selskap kan bli et mål for hvitvasking og terrorfinansiering: og forklar hvilke "røde flagg" som kan hjelpe dem med å identifisere, forhindre og rapportere all (mistenkelig eller faktisk) kriminell aktivitet - Forstå noen av de andre "hot spots" i Financial Crime
Compliance- og MLRO Refresher-programmet undersøker de viktigste problemstillingene for risikostyring og temaer som er av vital betydning i dagens sterkt regulerte miljø. I tillegg til å være målrettet mot Compliance Officers, MLROs, MLCOs og andre fagfolk innen risikostyring, er det også rettet mot medlemmer av toppledelsen og styremedlemmer som er opptatt av å vite mer om hva de kan forvente av risikokontrollfunksjonene i organisasjonene. Programmet foreleses av emne-ekspert fra Storbritannia.
Det viktigste læringsmålet med programmet er å utstyre deltakerne med tilstrekkelig kunnskap til å objektivt vurdere hensiktsmessigheten av organisasjonens eksisterende risikostyringskontroller og -praksis og å gjøre passende forbedringer.
Across the globe regulators are increasingly linking the amount of risk taken by a bank to the amount of capital it is required to hold and banks and financial services are increasingly being managed on risk-based management practices. The banks, their products, the regulations and the global market are becoming increasingly complex, driving ever greater challenges in effective risk management. A key lesson of the banking crisis of the last five years is that risks are highly integrated and to manage them efficiently banks have to understand these interactions.
Key features include:
- the explanation of the current risk-based regulations - detailed review of the major risks faced by banks - industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation - using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives - what challenges could be faced by risk managers in the future.
The course will make extensive use of case studies designed to explore, examine and reinforce the concepts and ideas covered over the five days. Historical events at banks will be used throughout the course to highlight how they have failed to manage their risks and actions that could have been taken to prevent loss.
Objectives
The objective of this course is to help bank management deliver an appropriate integrated strategy for managing the complex and changing risks and regulations in today’s international banking environment. Specifically this course aims to give senior level management an understanding of:
- major risk within the financial industry and the major international risk regulations - how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return - the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management - corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders - how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking
Who should attend this seminar
This course is intended those who are new to integrated risk management, senior management responsible strategic risk management, or those who wish to further their understanding of enterprise risk management. It will be of use to:
- Board level bank management - Senior managers - Senior risk managers and analysts - Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management - Internal auditors - Regulatory and compliance personnel - Treasury professionals - Asset and liability managers and analysts - Regulators and supervisory professionals - Suppliers and consultants to banks and the risk management industry - Corporate governance and risk governance managers.
To ensure that an individual has the core understanding of GRC processes and capabilities, and the skills to integrate governance, performance management, risk management, internal control, and compliance activities.
Overview:
- GRC Basic terms and definitions - Principles of GRC - Core components, practices and activities - Relationship of GRC to other disciplines
Control Goals for Information and Related Technology (COBIT) er et rammeverk som hjelper organisasjoner med å planlegge og implementere IT-strategier i områder av regulatorisk overholdelse, risikostyring og målrettelse.
Denne instruktørledede, live opplæring (online eller on-site) er rettet mot bedriftsledere, IT-ledere og risiko og overholdelse ledere som ønsker å implementere COBIT-rammen for å optimalisere IT-styring og ledelse.
Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å designe, utvikle, implementere, overvåke og forbedre IT-styring og ledelse ved hjelp av COBIT-prinsipper og metoder.
Format av kurset
Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
Ansatte som må være forberedt på å levere coaching økter av høy kvalitet
- Til individuelle medarbeidere - Til lagene deres - Til enkeltpersoner som ikke er direkte knyttet til sine egne team, men som vil verdsette deres uavhengige - og ikke-dømmende - innspill
Kursets format
En kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner - Delegate Coaching-økter - med full tilbakemelding
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Definer "Coaching" og forklar detaljert bruken av Coaching for å forbedre individuelle og teamprestasjoner - spesielt relatert til bruken til å forstå årsakene bak (og rette opp) underprestasjoner - Lever meningsfulle coachingsøkter
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues - Their bosses - Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions - Slide Presentations - Exercises and - Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour - Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available - Manage their internal and external customers and stakeholders
Ansatte som må være fullstendig klar over problemene rundt konflikt og hvordan de skal takle det:
- Kollegene deres - Sjefene deres - Deres interne og eksterne kunder og interessenter
Kursets format
Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner - Lysbildepresentasjoner - Øvelser og - Casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Forstå konflikt og dens virkning på oss selv og andre - Definer assertiv og ikke-assertiv atferd - Sett pris på behovet for selvledelse før du administrerer andre - Utvikle evne til å engasjere konflikt assertivt - Bygg selvtillit gjennom demonstrasjoner og praktiske simuleringer
Ansatte som må være fullstendig klar over problemene rundt People and Team Management for:
- Dem selv - Kollegene (jevnaldrende) - Sjefene deres - Deres teammedlemmer - Deres interne og eksterne kunder og interessenter
Kursets format
Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner - Lysbildepresentasjoner - Øvelser og - Casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel - Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene - Sett pris på hvordan de skal lede, motivere og utvikle teammedlemmene sine - Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter - Forklar hvordan du skal takle de vanskelige situasjonene de kan komme på kontoret
Communication har lenge blitt anerkjent som essensielle for profesjonell suksess, og mange av en karriere har stoppet, vaklet eller stagnert takket være mangel på kommunikasjonsevner. I motsetning til urbane myter, er det få av oss som er født med denne ferdigheten, i stedet har de fleste enten øvd eller lært av feil. Dette kurset er utviklet for å hjelpe delegatene til å forbedre sin kommunikasjonsevne og følgelig deres evne til å samarbeide med andre.
Meklingsferdigheter er subtilt, men meningsfullt annerledes. Utlånt kommunikasjon av Excel er en forutsetning, men viktigere er evnen til å lytte og ta oppmerksom på hva som blir sagt. Meklerens rolle er å hjelpe parter med å nå en løsning på deres problem og å komme til et resultat som begge parter er glade for å akseptere. Meglere unngår å ta sider, dømme eller gi veiledning. De er ganske enkelt ansvarlige for å utvikle effektiv kommunikasjon og bygge konsensus mellom partene. Dette kurset dekker også et bredere spekter av ferdigheter, i tillegg til kommunikasjon, som kreves for å være en effektiv formidler.
This course is aimed at people who are about to begin or have just begun a professional career in industry. Designed to build an understanding and appreciation of the corporate workplace, the expectations and behaviours that post graduates will face when starting their career.
Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
- Ansatte som må være fullstendig klar over problemene rundt påvirkning og unngå konflikt med:
- Kollegene deres - Sjefene deres - Deres interne og eksterne kunder og interessenter
Kursmål
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel - Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene - Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter
Format
Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner - Lysbildepresentasjoner - Øvelser og - Casestudier
En kundestrategi spiller en viktig rolle i å bygge kundetilfredshet, hjelpe deg å opprettholde lojale kunder og øke nivåene av gjentatte virksomheter. Gjennom god kundeservice får du kundens tillit, forbedrer selskapets image og styrker din konkurransedyktige fordel på markedet. Dette kurset fokuserer på strategier og ferdigheter for å bygge livslang kundeforhold ved å utvikle verdifulle og effektive kundeservice strategier. Satisfied kunder kan, gjennom samtaler og fortelling, bli frivillige ambassadører for selskapet ditt og er svært sannsynlig å anbefale tjenestene dine til andre. Dette seminaret vil også hjelpe deltakerne til å kommunisere effektivt, hensiktsmessig og tydelig i alle situasjoner.
Målene
Utvikle kompetanse innen profesjonell kundeservice Øke effektiviteten i kommunikasjon med kunder Å oppnå kunnskap om hvordan man oppfyller kundens grunnleggende behov og forventninger Bygge sterke og bærekraftige relasjoner med kunder Utvide det positive bildet av selskapet på markedet Identifiserer, reduserer og overvinner motstander og hindringer Lær om personlighet og kommunikasjonspreferanser når du arbeider med kunder Å etablere evnen til å skape et åpent miljø for kommunikasjon Utvikle ferdigheter til å kommunisere tydelig og effektivt Identifisering av hindringer for effektiv kommunikasjon Mastering kroppsspråk og ikke-verbal kommunikasjon
Ved avslutningen av kurset vil deltakerne være i stand til å:
Vedta en fokusert kundeservicestrategi Identifisere nøkkelkunder Bygg et profesjonelt bilde av selskapet Tilpasses til spesifikke kundestiler Øke kundens lojalitet gjennom ekstraordinær kundeservice Utvikle kommunikasjonsevner med kunder Bruk teknikker for å bygge relasjoner Utvikle en personlig handlingsplan for å forbedre kundeservice ferdigheter Vis gester av generositet og høy kvalitet på kundeservice Bruk teknikker for å håndtere vanskelige situasjoner Å gjenkjenne hindringer for levering av utmerket kundeservice
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable.
Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance.
This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills.
Objectives:
- To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations - To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution - To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills - To learn the art of assertiveness and self-confidence - To experiment, experience and practice conflict resolutions
Management kurs i Oslo, Helg Management kurs i Oslo, Kveld Management trening i Oslo, Management instruktørledet kurs Oslo, Management instruktørledet kurs i Oslo, Management tomannshånd trening i Oslo, Kveld Management kurs i Oslo, Management boot camp i Oslo, Management klasser i Oslo, Management trener i Oslo, Management instruktør i Oslo, Helg Management trening i Oslo, Management on-site i Oslo, Management private kurs i Oslo, Management coaching i Oslo
Kursrabatter
Microsoft Cognitive Toolkit 2.x
2022-05-23 09:30
21 timer
Natural Language Processing with Python
2022-06-07 09:30
28 timer
Data Science with KNIME Analytics Platform
2022-06-29 09:30
21 timer
Systems Security Certified Practitioner
2022-08-03 09:30
35 timer
OCEB Certified Expert in BPM - Technical Intermediate Exam Preparation