Kursplan

Introduksjon til Strategic Thinking

Nøkkel Business Områder som ledere må mestre

    Lederstrategi Økonomi Kommunikasjon Marketing Kultur og innovasjon

Leadership

    Egenvurderingsøvelse Samarbeidstankegangen

Strategi

    Identifisering av selskapets strategiske og operasjonelle innretting Lederens rolle i strategi og drift

Finance

    Forstå tallenes Finance rolle i å utvide selskapets innflytelse, konkurranseevne og overlevelse

Communication

    Kommunisere på tvers av funksjoner, avdelinger, regioner og språk Presentasjonsevner

Marketing

    Identifisere og svare på etterspørsel og endringer i markedet Hvordan teknologi endrer spillet

Kultur og innovasjon

    En organisasjons personalitet En vekst- og læringstankegang

Strategisk beslutningstaking

    Forutse problemer Innhente og tolke informasjon Plassere utfordringer og muligheter i strategisk kontekst Diskusjon, beslutning og tilbakemelding

Professional Development

    Mentorskap og kontinuerlig opplæring Se fremtiden og bruke den til din fordel

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • En forståelse av virksomheten.
  • Ønske om å lære og forbedre strategisk tenkning.

Publikum

  • Junior til mellomnivå ledere
  • Dette kurset er rettet mot forretningsutvikling og strategiteam
  21 timer

Antall deltakere


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Testimonials (2)

Relaterte kurs

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

  35 timer

Related Categories