Kursplan

Innføring

Forklaring av Kvalitet, Kvalitetsystemer og KMS (Kvalitetsstyringsystem) Auditing

Forståelse av sammenhengen mellom KMS Auditing, kundeopfyllesthet og rentabilitet

Forklaring av ISO 9001 og de syv KPV (Kvalitetsstyringsprinsippene)

Planlegging av KMS Auditing basert på input fra toppledelse og tekniske ledere

Oprettelse av en KMS Audit Checklist for å registrere konformitet og ikke-konformitet

Komponenter i en KMS Audit rapport

Forklaring av den gjentakende syklusen for kontinuerlig forbedring

Forklaring av kravene til ISO 9001 sertifisering

Presentasjon til toppledelse

Lukkende ord

Krav

  • Forkunnskap om Kontinuerlig Forbedring mot Kunde Tilfredshet
  • Forkunnskap om Bedriftsprosessforbedring
  • Generell forståelse av Kvalitetsystemer og Forbedring av Kvalitetsledesystemer
  • Erfaring med Kontinuerlig Forbedringsprossesser og Ytelsesmål

Målgruppe

  • Auditorer som er eller skal bli involvert i Kvalitetsledessystem (QMS) Auditorering
  • Konsulenter og Lederer involvert i Kvalitetsprogrammer
  • Persongrupper som må samarbeide med QMS-auditorer
 21 timer

Antall deltakere


Pris per deltaker

Referanser (5)

Kommende kurs

Relaterte kategorier