Kursplan

Introduksjon

Forstå kvalitet, kvalitetssystemer og QMS (Quality Management System) revisjon

Forstå forholdet QMS revisjon, kundetilfredshet og lønnsomhet

Forstå ISO 9001 og de syv QMP-prinsippene (kvalitet Management)

Planlegging av QMS-revisjonen basert på innspill fra topp Management og ledende teknisk personell

Opprette en QMS-revisjonssjekkliste for å registrere samsvars- og avviksdetaljer

Opprette en QMS revisjonsrapport

Forstå den tilbakevendende syklusen av kontinuerlig forbedring

Forstå ISO 9001-sertifiseringskrav

Presenterer til toppen Management

Sluttkommentarer

Krav

  • En forståelse av kontinuerlig forbedring mot kundetilfredshet
  • En forståelse av forretningsprosessforbedring
  • En generell forståelse av kvalitetssystemer og kvalitet Management Systemforbedring
  • Erfaring med kontinuerlige forbedringsprosesser og ytelsesmålinger

Publikum

  • Revisorer som er eller vil være involvert i QMS Audit
  • Konsulenter og ledere involvert i kvalitetsprogrammer
  • Personer som trenger å jobbe med QMS Auditors
 21 timer

Antall deltakere



Price per participant

Related Categories