Professional Development Opplæringskurs

Professional Development Opplæringskurs

Local instructorled live Professional Development training courses in Norge .

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Professional Development Kursplaner

Kursnavn
Varighet
Oversikt
Kursnavn
Varighet
Oversikt
7 timer
Publikum

Ansatte som må være forberedt på å levere coaching økter av høy kvalitet

- Til individuelle medarbeidere
- Til lagene deres
- Til enkeltpersoner som ikke er direkte knyttet til sine egne team, men som vil verdsette deres uavhengige - og ikke-dømmende - innspill

Kursets format

En kombinasjon av:

- Tilrettelagte diskusjoner
- Delegate Coaching-økter - med full tilbakemelding

Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:

- Definer "Coaching" og forklar detaljert bruken av Coaching for å forbedre individuelle og teamprestasjoner - spesielt relatert til bruken til å forstå årsakene bak (og rette opp) underprestasjoner
- Lever meningsfulle coachingsøkter
21 timer
Publikum

- Ansatte som må være fullstendig klar over problemene rundt påvirkning og unngå konflikt med:

- Kollegene deres
- Sjefene deres
- Deres interne og eksterne kunder og interessenter

Kursmål

Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:

- Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel
- Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene
- Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter

Format

Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:

- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser og
- Casestudier
35 timer
Communication har lenge blitt anerkjent som essensielle for profesjonell suksess, og mange av en karriere har stoppet, vaklet eller stagnert takket være mangel på kommunikasjonsevner. I motsetning til urbane myter, er det få av oss som er født med denne ferdigheten, i stedet har de fleste enten øvd eller lært av feil. Dette kurset er utviklet for å hjelpe delegatene til å forbedre sin kommunikasjonsevne og følgelig deres evne til å samarbeide med andre.

Meklingsferdigheter er subtilt, men meningsfullt annerledes. Utlånt kommunikasjon av Excel er en forutsetning, men viktigere er evnen til å lytte og ta oppmerksom på hva som blir sagt. Meklerens rolle er å hjelpe parter med å nå en løsning på deres problem og å komme til et resultat som begge parter er glade for å akseptere. Meglere unngår å ta sider, dømme eller gi veiledning. De er ganske enkelt ansvarlige for å utvikle effektiv kommunikasjon og bygge konsensus mellom partene. Dette kurset dekker også et bredere spekter av ferdigheter, i tillegg til kommunikasjon, som kreves for å være en effektiv formidler.
14 timer
This course is part of the Data Scientist skill set (Domain: Advisory & Leadership).
21 timer
En kundestrategi spiller en viktig rolle i å bygge kundetilfredshet, hjelpe deg å opprettholde lojale kunder og øke nivåene av gjentatte virksomheter. Gjennom god kundeservice får du kundens tillit, forbedrer selskapets image og styrker din konkurransedyktige fordel på markedet. Dette kurset fokuserer på strategier og ferdigheter for å bygge livslang kundeforhold ved å utvikle verdifulle og effektive kundeservice strategier. Satisfied kunder kan, gjennom samtaler og fortelling, bli frivillige ambassadører for selskapet ditt og er svært sannsynlig å anbefale tjenestene dine til andre. Dette seminaret vil også hjelpe deltakerne til å kommunisere effektivt, hensiktsmessig og tydelig i alle situasjoner.

Målene

Utvikle kompetanse innen profesjonell kundeservice Øke effektiviteten i kommunikasjon med kunder Å oppnå kunnskap om hvordan man oppfyller kundens grunnleggende behov og forventninger Bygge sterke og bærekraftige relasjoner med kunder Utvide det positive bildet av selskapet på markedet Identifiserer, reduserer og overvinner motstander og hindringer Lær om personlighet og kommunikasjonspreferanser når du arbeider med kunder Å etablere evnen til å skape et åpent miljø for kommunikasjon Utvikle ferdigheter til å kommunisere tydelig og effektivt Identifisering av hindringer for effektiv kommunikasjon Mastering kroppsspråk og ikke-verbal kommunikasjon

Metoder

Role-spilling Selvvurderingstester Øvelser i grupper Individuell arbeid Praktiske økter Leksjoner Diskusjoner

Lær utomlands

Ved avslutningen av kurset vil deltakerne være i stand til å:

Vedta en fokusert kundeservicestrategi Identifisere nøkkelkunder Bygg et profesjonelt bilde av selskapet Tilpasses til spesifikke kundestiler Øke kundens lojalitet gjennom ekstraordinær kundeservice Utvikle kommunikasjonsevner med kunder Bruk teknikker for å bygge relasjoner Utvikle en personlig handlingsplan for å forbedre kundeservice ferdigheter Vis gester av generositet og høy kvalitet på kundeservice Bruk teknikker for å håndtere vanskelige situasjoner Å gjenkjenne hindringer for levering av utmerket kundeservice
14 timer
In an increasingly globalised world, we work in more multicultural environments where conflicts between individuals and groups are possible. The fundamental belief behind conflict resolution is that conflicts are unavoidable but that they are manageable.

Assertiveness, self-confidence, negotiation ability, interpersonal and other skills are pivotal in supporting conflict resolution. In our everyday life, we encounter many occasions where we consciously or unconsciously (with family members, friends, clients, business partners) manage conflicts. Mastering conflict resolution helps to resolve conflicts effectively, as well as helping us to communicate better, persuade efficiently, improve business results as well as enhancing organisational and personal behavior and performance.

This course offers a mix of theories and concepts, combined with group exercises and individual activities to enable delegates to share ideas and develop their skills.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of conflicts in organizations
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in conflict resolution
- To discover the personality types, leadership styles supporting negotiation skills
- To learn the art of assertiveness and self-confidence
- To experiment, experience and practice conflict resolutions
7 timer
This course is aimed at people who are about to begin or have just begun a professional career in industry. Designed to build an understanding and appreciation of the corporate workplace, the expectations and behaviours that post graduates will face when starting their career.

Following the course, a mentor will be assigned for a period of 6 months whereby upto 6 meetings will take place (via phone, skype, etc) on a 1-2-1 basis. The purpose of these meetings will be defined between the mentor and the mentee ahead of each session and will be focused on the issues that are most important to the mentee at the time.
14 timer
Introduction

Each one of us serves customers, providing a positive customer service to customers is crucial and creating opportunities for repeat business is is important.

The Customer Care Service course will look at all types of customers and how to serve them better and improve ourselves in the process. Participants will be provided a strong skill set including face-to-face dealing, over the phone techniques, dealing with difficult customers, and generating return business.

Objective

Each one of us serves customers, providing a positive customer service to customers is crucial and creating opportunities for repeat business is important.

This Customer Care Services course is designed to equip and improve ourselves. Participants will be provided with the basic skills set and knowledge required for front line staff to handle customer contacts by phone, email and face-to-face dealing, over the phone techniques with difficult customers, and generating return business successfully.

Training Benefits

- Identify and meet customer expectations
- Communicate effectively with customers
- Manage customer perceptions
- Deal with different types of customers
- Respond effectively to in-person and telephone customer contacts
- Write effective emails and letters
- Manage stress
- Course Discussions and Exercise
- Stimulating exercises are provided throughout the session, allowing participants to sharpen their problem solving techniques and to improve their Customer Care Service skills and mindset. This course is designed to accommodate a broad range of customer service and fulfillment environments
14 timer
En effektiv kundestrategi er viktig for veksten av virksomheten din. En kundestrategi spiller en viktig rolle i å bygge kundetilfredshet, hjelpe deg å opprettholde lojale kunder og øke nivåene av gjentatt virksomhet.

Dette kurset fokuserer på strategier og ferdigheter for å bygge livslang kundeforhold ved å utvikle verdifulle og effektive kundeservice strategier.

Satisfied kunder kan, gjennom samtaler og fortelling, bli frivillige ambassadører for selskapet ditt og er svært sannsynlig å anbefale tjenestene eller produktene dine til andre.

Dette kurset vil også hjelpe deltakerne til å kommunisere effektivt, hensiktsmessig og tydelig i alle situasjoner.

Målene

Utvikle og øke kvaliteten på kundeservice. Kritisk kvalitet kundeservice ferdigheter Communication ferdigheter med kunder Samtaler over telefonen

E-post for å forbedre kundeservice… Hvordan håndtere vanskelige kunder Do’s og Don’ts av kundeservice

Format av kurset

Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.

Kurs tilpassingsalternativer

For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere. For å lære mer om ___, vennligst besøk: ___
7 timer
Denne instruktørledede, live trening (på stedet eller fjerntliggende) er rettet mot stressede individer som ønsker å ta kontroll over stress og føle seg roligere, tydeligere og mer ressurssterke.

Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:

- For å kunne formulere hva de to typene stress er, dine personlige indikatorer og relievere av stress.
- Å lage en plan med spesifikke rutiner for å øke roen, klarheten og energien, mens du minimerer stressoppbygging i løpet av dagen
- Å lære utprøvde teknikker for å skifte negative følelser og øke positive
- For å takle nedrivende tro rundt arbeid, liv, forhold som ofte driver stress

Kursets format

- Interaktiv forelesning og diskusjon.
- Masse øvelser og trening.

Alternativer for tilpasning av kurset

- For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, eller for å bestille som en til en coaching, vennligst kontakt oss for å avtale.
7 timer
We often think we need to learn a new process, tip or trick in order to impress someone, get promoted or produce excellence. However, usually we need to change our beliefs. Our beliefs are chronic thoughts that we think often that then subconsciously restrict and control how we act.

This short course shows how to hack your behaviours by jumping to the belief part of the cycle not the behaviour part - that will naturally follow.

We mistakenly believe - we act a certain way (do), which gives us these great results (get) and then we gain the ability to 'be' this new person (be.) However, the reality is we need to become the person fist - adopt the standards and worldview/beliefs of that person and then our behaviours (actions) will naturally fall in line and the improved results will follow.

Last Updated:

Kommende Professional Development Kurs

Helg Professional Development kurs, kveld Professional Development trening, Professional Development boot camp, Professional Development instruktørledet, Helg Professional Development trening, Kveld Professional Development kurs, Professional Development coaching, Professional Development instruktør, Professional Development trener, Professional Development kurs, Professional Development klasser, Professional Development on-site, Professional Development private kurs, Professional Development tomannshånd trening

Kursrabatter

Kursrabatter Nyhetsbrev

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Norway!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Norway
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

This site in other countries/regions