Negotiation Skills Treningskurs
Dette todagers kurset er designet for personer som ønsker å oppnå bedre resultater fra sine forhandlinger med kunder, leverandører og kolleger. Den lærer ferdighetene og taktikkene som brukes av effektive forhandlere og bygger selvtilliten som trengs for å lykkes.
Delegatene lærer de forskjellige forhandlingsstilene og hvordan de kan maksimere deres personal kraft samtidig som de beskytter viktige relasjoner. Kurset er svært deltakende med en kombinasjon av forelesning, diskusjon, coaching og øvelser.
Kursplan
- Hva er min personal forhandlingsstil?
- forstå din individuelle stil og dens innvirkning i forhandlinger
- Konkurransedyktig eller samarbeidende?
- å kjenne den riktige tilnærmingen å ta i bruk
- Behovet for kreativitet og fleksibilitet
- søke alternativer og løse problemer
- Forventningsstyring
- hvordan håndtere forhåndsforhandlinger og åpningsstadier
- Ikke-verbal kommunikasjon
– bruke kroppsspråk for å forsterke det vi sier
- Viktigheten av forberedelse
- hva du må gjøre før forhandlingene starter
- Forskyvning av maktbalansen
- identifisere styrker og svakheter til begge parter
- Goaler og mål
- hvordan ser bra ut og hva er uakseptabelt?
- Ser utover krav til interesser og bekymringer
- finne ut hva som ligger bak krav og hva som egentlig betyr noe for motparten
- Identifisere variabler
- hva kan vi innrømme til lavest pris for oss og hva ønsker vi å få tilbake?
- Lage og begrunne forslag
- posisjonere og demonstrere verdi i deres vilkår
- Hvordan svare på forslag
- forklare hvorfor det er uakseptabelt og komme med motforslag
- Bruk av spørsmål
- bruk av betingede spørsmål for å teste løsninger uten å gjøre faste forpliktelser
- Forhandlingsprosessen
- handelskonsesjoner for å oppnå vinn/vinn-resultater
- Håndtere vranglås
- verktøy for å hjelpe deg med å navigere deg rundt blindveier
- Svare på prisutfordringer
- hvordan forsvare posisjonen din
- Sikre avtalen
- oppsummere og avslutte for å unngå kostbare misforståelser
Krav
På grunn av det høye antallet øvelser i dette kurset, krever det minimum fire delegater og to trenere.
Open Training Courses require 5+ participants.
Negotiation Skills Treningskurs - Booking
Negotiation Skills Treningskurs - Enquiry
Negotiation Skills - Consultancy Enquiry
Testimonials (2)
La oss trainee for å dele sak og spille rolle.
Dalailuck - Babcock Power (Thailand)
Kurs - Negotiation Skills
Machine Translated
SAMART Goal og forhandlingskonsept
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Kurs - Negotiation Skills
Machine Translated
Upcoming Courses
Relaterte kurs
Workshop: Boost your productivity with this new method!
7 timerDenne 1-1 direkteopplæringen (online) i Norge er rettet mot alle som ønsker å få mer struktur og produktivitet i jobben sin.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Få mer i livet.
- Kontroller tiden deres.
- Få fokuset tilbake.
- Planlegg uken deres effektivt.
- Vet hvordan du skal håndtere stress.
Meditation 101: Mindfulness Meditation
14 timerDenne instruktørledede, live-treningen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot organisasjonsteam som ønsker å bruke mindfulness-meditasjon for å oppnå personal og faglig utvikling og forbedring.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå det grunnleggende om meditasjon og mindfulness praksis.
- Reduser stress og øk klarhet, ro, tilfredshet og medfølelse.
- Fokuser sinnet og få bedre kontakt med andre.
- Dyrk oppmerksom bevissthet i det nåværende øyeblikk.
- Håndtere psykisk og fysisk smerte.
- Led et sunnere og lykkeligere liv.
Mindfulness Workshop
14 timerDenne instruktørledede, live workshopen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot personer som ønsker å studere oppmerksomhet for å oppnå intens personal og faglig utvikling og forbedring.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå prinsippene for oppmerksomhet.
- Dyrk positiv mental helse.
- Voks i selvbevissthet, selvdisiplin, sosial bevissthet og sosial effektivitet.
- Ta kloke avgjørelser i tider med stress eller krise.
- Led et lykkeligere og sunnere liv.
Mindfulness Workshop: Mastering Assertive Communication and Active Listening
14 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot nybegynnere som ønsker å ha et verktøysett med oppmerksomhet og kommunikasjonsstrategier for å navigere i ulike kommunikasjonsutfordringer og bygge sterkere, mer positive relasjoner.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Lær og praktiser mindfulness-teknikker for å forbedre selvbevissthet, emosjonell regulering og stressmestring.
- Forstå prinsippene for selvsikker kommunikasjon og utvikle evnen til å uttrykke seg selvsikkert og respektfullt.
- Bruk oppmerksomhet og kommunikasjonsferdigheter i ulike virkelige kontekster, både personlig og profesjonell.
Personal Efficiency and Managing Meetings
7 timerPublikum
Ledere, teamledere og ansatte som føler at:
- De deltar på for mange møter
- Deres tid blir "stjålet" av andre mennesker
- De kan ikke komme til bunns i dagens arbeid på grunn av manglende planlegging, framsyn eller prioritering
Kursets format
Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser og casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Sett pris på behovet for å administrere møter effektivt - respekter tidspresset til dem de inviterer til møter
- Følg standardprosessene for å ringe, styre og forberede resultatet av møter
- Setter mer pris på noen av måtene å håndtere seg selv og sin tid mer effektivt på: å jobbe smartere ikke hardere…
Hosting Online Meetings
7 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot trenere, konsulenter, ledere og kommunikatører innen ethvert felt som ønsker å effektivt og effektivt tilrettelegge nettkonferanser ved å bruke forskjellige virtuelle plattformer.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Lær hvordan du tilrettelegger online møter for eksterne deltakere effektivt.
- Skap et trygt og engasjerende virtuelt miljø for nettkonferanser ved å angi riktig tone og tankesett.
- Administrer nettmøter mer effektivt ved å velge en passende plattform og bli komfortabel med teknologien.
- Hold deltakerne engasjert ved å stimulere nettsamtaler.
- Bygg dypere forbindelser med deltakere og andre utøvere for å lære kollektivt og få verdifull innsikt.
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
14 timerPublikum
Ansatte som må være fullstendig klar over problemstillingene rundt kommunikasjon og påvirkning:
- Kollegene deres
- Sjefene deres
- Deres interne og eksterne kunder og interessenter
Kursets format
Kurset vil være en svært interaktiv kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser og casestudier
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Sett pris på behovet for å styre egen oppførsel før de kan påvirke andres oppførsel
- Forstå styrkene og svakhetene til de forskjellige tilgjengelige kommunikasjonsmediene
- Administrer deres interne og eksterne kunder og interessenter
- Forklar hvordan du skal takle de vanskelige situasjonene de kan komme på kontoret
Leadership 101
7 timerDette kurset tar sikte på å inspirere praktikanter til å bli ledere ved å vise hva som gjør eller bryter en leder.
Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership
35 timerOversikt
Dette 5-dagers kurset vil hjelpe delegater å utvikle sine strategiske tenkning, planlegging og ledelsesferdigheter inkludert de taktiske og operasjonelle kravene for vellykket implementering i et bankmiljø. Kurset vil håndtere de vanskelige spørsmålene om konfliktstyring, forvaltning av endring, hva som gjør en god leder og hvordan å motivere et team. Ved hjelp av interaktive case-studier, samt sektor eksempler, vil delegater bli oppmuntret til å dele erfaringer og utfordringer for å bidra til å bygge praktiske og arbeidsfokuserte løsninger som de kan ta tilbake og faktisk bruke.
Hovedmålet med programmet er å utstyre ledere med ferdighetene til å skanne forretningsmiljøet for å oppdage lønnsomme forretningsmuligheter samt utvikle strategier for å få konkurransefortrinn i en stadig mer konkurransedyktig forretningsmiljø. Blant annet vil programmet også gi innsikt i ledelse de beste praksis og atferd som vil styrke evnen til ledere til å håndtere kompleksitetene og usikkerhetene i å administrere en høy ytelse finansinstitusjon.
Læringsmål
Etter å ha deltatt i dette kurset vil delegater kunne:
- Beskriv de viktigste problemene som står overfor en stor bank;
- Forklare de ulike tilnærminger til organisatorisk utviklingsplanlegging;
- Analyse av dagens forretningsmiljø og påvirkninger som påvirker organisasjonen;
- Analyse av ressurser innenfor og utenfor organisasjonen;
- Forklare de ulike tilnærminger til å administrere strategien og plassere den i forretningsplanen;
- Vurder alternative utviklingsstrategier for å anbefale de som passer mest til bedriftens behov.
- Oppnå en bedre forståelse av strategiske utviklingsplaner.
- objektivt diskutere risikoene, fordelene og kostnadene som følger med implementeringen av den nye strategien, inkludert konfliktstyring i et team;
- Definere tilnærminger for å håndtere de identifiserte risikoene;
- Analyse de potensielle konsekvensene for hans selskap (både positive og negative) som vil resultere i implementeringen av den nye strategien;
- Utform politikk, systemer og prosesser for vellykket gjennomføring av nye strategiske planer;
- De viktigste trinnene i endringshåndtering
Hvem bør vente
- Produkt/tjenesteadministrator
- Nylig utnevnt samt etablerte ledere og teamledere
- Hevder av operasjoner
- Senior bankleder
- Human Resource Manager
- Operasjonsledere
- [ 0 ] Ledere
Metodologi Kurset består av lettede workshops, supplert med case studier trukket fra en kombinasjon av publiserte virkelige eksempler og / eller praktisk erfaring. Det vil også være muligheter for deltakere å jobbe i små grupper for å syntetisere ideer og strategier og å anvende materialet i sammenheng med sine egne organisasjoner / avdelinger. Åpne diskusjoner vil også være et viktig element.
Advisory & Leadership Skills
14 timerDette kurset er en del av Data Scientist ferdighetssettet (Domain: Advisory & Leadership ).
DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
14 timerLeadership in the new economy
21 timerPå slutten av kurset skal deltakerne kunne:
Få en forståelse av selvbeherskelse som et fundament for inspirerende ledere
Styrke og opprettholde deres utførelsesevner og bidra til å skape en kultur med høy ytelse
Lede kulturell transformasjon og endringsprosesser i sine respektive påvirkningsområder ved hjelp av emosjonell intelligens og endringsledelsesverktøy