Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Modul 1: Forstå oss selv og andre
- Hva får oss til å oppføre oss som vi gjør? Hvordan kan vi forstå hvilke deler av denne atferden som er akseptabel – kreves av vår rolle i virksomheten – og hvilke deler som ikke er akseptable? Tilbakemelding: hvordan ser og forholder andre seg til oss?
Modul 2: Communication
- Hvordan kommuniserer vi med andre? Hva er fordelene/ulempene med de ulike kommunikasjonsmediene? Hva mener vi med Effektiv Communication og hvordan oppnår vi det? Våre respektive tenke- og læringsstiler og hvordan de kan brukes i vårt daglige arbeid
Modul 3: Emosjonell intelligens
- Følelser og deres konsekvenser Viktigheten av å forstå vår "EQ" (i motsetning til den mer standard IQ) De fem stadiene av Golemans Emotional Intelligence-modell: Selvbevissthet Selv-Management Motivasjon Empati Sosiale ferdigheter
Modul 4: Delegering
- Hva er delegering? Delegasjonens stadier
Modul 5: Transaksjonsanalyse
- Hvorfor handler/reagerer vi på en bestemt måte overfor kollegaer og kunder? Hvordan kan vi bygge relasjoner med kolleger og kunder? Hva er fordelene med «True Rapport» i våre inter-personal relasjoner?
Modul 6: Interessenter Management
- Tilfredsstille interessenter Interessentanalyse: interne og eksterne interessenter
Modul 7: Håndtere endring
- De 9 nøkkelprinsippene for endring De emosjonelle reaksjonene på endring Motstand mot endring – og fordelene med motstand
Modul 8: Håndtering av konflikt
- Hva forårsaker konflikt? Fasene i konflikthåndtering Forstå konflikten Forstå din / den andre personens posisjon i konflikten Løse konflikten
21 timer
Testimonials (2)
Treningen ble skreddersydd etter mine behov
Patricia - Embraer
Kurs - Influencing and Avoiding Conflict
Machine Translated
Siden det var en 1:1, personalisering av innholdet.
Patricia - Embraer
Kurs - Influencing and Avoiding Conflict
Machine Translated