Kursplan
Dag en
Introduksjon til Customer Care Strategy
- Beskrive kundeservice Identifisere kundenes forventninger Gi utmerket kundeservice Bygge konkurransefortrinn
Kundebehandlingsprosess
- Kundekontaktmodell og servicestandarder Skape varige førsteinntrykk Bygge og opprettholde kontakt med kunder Bruke positivt språk og tonefall
Byggeselskapets merkevare
- Merkevarebilde på markedet Aktiv lytting og respons Golden Circle som kjernemodell
Dag to
Håndtering av kundeforespørsler
- Identifisere utfordrende kundeforespørsler Å svare på utfordrende kundeforespørsler selvsikkert Påståelige teknikker Håndtere følelser under stressende situasjoner
Håndtering av klager
- Håndtere vanskelige situasjoner Løse problemer Mestring av misfornøyde kunder Strategier for konfliktløsning
Gjenoppretting av tjenester
- Gjøre skuffelse til glede Identifisere karakteren av kundeklager Svare på kundeklager
Dag tre
Bygge kunderelasjoner
- Relasjonstrekant – tillit og lojalitet Hva skiller oss fra våre konkurrenter? Identifisere måter å tilføre verdi og overgå kundenes forventninger
Forstå oss selv og andre
- Typer av personalitet Kommunikasjon med ulike personalitetstyper Psykologisk klients typologi
Gjelder Communication
- Kommunikasjonsprosess Praktiske ferdigheter til å kommunisere åpent Verbalt og ikke-verbalt språk Åpent spørsmål i Customer Care Strategy
Ta i bruk læringen
- Gjennomgang av læring Handlingsplanlegging for deltakere
Krav
Ingen
Testimonials (5)
Vertens åpenhet, humor, tilnærming og kunnskap
Justyna - e-file
Kurs - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Det var en nyttig erfaring både fra et profesjonelt og personal synspunkt. Treneren var svært kunnskapsrik og ga oss viktig informasjon til bruk på arbeidsplassen, men også i privatlivet. Jeg var i stand til å reflektere over mine egne karaktertrekk og de til menneskene rundt meg og gjennom dem, dra nytte av eller forbedre meg selv. Stressmestringsøvelsene var enkle og nyttige å bruke.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Vil takke trener Abhi for denne fruktbare opplæringen. Setter pris på at han prøver å bli kjent med alle deltakerne slik at han bedre kan imøtekomme opplæringen til våre behov. Elsker hvordan det var en balanse mellom teori og aktiviteter som holder oss engasjerte. Og hvordan innholdet var rett på sak og konsist.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurs - Leadership 101
diskutere emner ved å bruke spesifikke eksempler relatert til selskapet vårt
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated