Kursplan

Dag en

Introduksjon til Customer Care Strategy

    Beskrive kundeservice Identifisere kundenes forventninger Gi utmerket kundeservice Bygge konkurransefortrinn

Kundebehandlingsprosess

    Kundekontaktmodell og servicestandarder Skape varige førsteinntrykk Bygge og opprettholde kontakt med kunder Bruke positivt språk og tonefall

Byggeselskapets merkevare

    Merkevarebilde på markedet Aktiv lytting og respons Golden Circle som kjernemodell

Dag to

Håndtering av kundeforespørsler

    Identifisere utfordrende kundeforespørsler Å svare på utfordrende kundeforespørsler selvsikkert Påståelige teknikker Håndtere følelser under stressende situasjoner

Håndtering av klager

    Håndtere vanskelige situasjoner Løse problemer Mestring av misfornøyde kunder Strategier for konfliktløsning

Gjenoppretting av tjenester

    Gjøre skuffelse til glede Identifisere karakteren av kundeklager Svare på kundeklager

Dag tre

Bygge kunderelasjoner

    Relasjonstrekant – tillit og lojalitet Hva skiller oss fra våre konkurrenter? Identifisere måter å tilføre verdi og overgå kundenes forventninger

Forstå oss selv og andre

    Typer av personalitet Kommunikasjon med ulike personalitetstyper Psykologisk klients typologi

Gjelder Communication

    Kommunikasjonsprosess Praktiske ferdigheter til å kommunisere åpent Verbalt og ikke-verbalt språk Åpent spørsmål i Customer Care Strategy

Ta i bruk læringen

    Gjennomgang av læring Handlingsplanlegging for deltakere

Krav

Ingen

 21 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (5)

Relaterte kurs

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 timer

Related Categories