Customer Care Strategy Treningskurs

Last updated

Kurskode

ccarestr

Varighet

21 timer (vanligvis 3 dag inkludert pauser)

Krav

None

Oversikt

En kundestrategi spiller en viktig rolle i å bygge kundetilfredshet, hjelpe deg å opprettholde lojale kunder og øke nivåene av gjentatte virksomheter.  Gjennom god kundeservice får du kundens tillit, forbedrer selskapets image og styrker din konkurransedyktige fordel på markedet. Dette kurset fokuserer på strategier og ferdigheter for å bygge livslang kundeforhold ved å utvikle verdifulle og effektive kundeservice strategier.  Satisfied kunder kan, gjennom samtaler og fortelling, bli frivillige ambassadører for selskapet ditt og er svært sannsynlig å anbefale tjenestene dine til andre. Dette seminaret vil også hjelpe deltakerne til å kommunisere effektivt, hensiktsmessig og tydelig i alle situasjoner.

Målene

    Utvikle kompetanse innen profesjonell kundeservice Øke effektiviteten i kommunikasjon med kunder Å oppnå kunnskap om hvordan man oppfyller kundens grunnleggende behov og forventninger Bygge sterke og bærekraftige relasjoner med kunder Utvide det positive bildet av selskapet på markedet Identifiserer, reduserer og overvinner motstander og hindringer Lær om personlighet og kommunikasjonspreferanser når du arbeider med kunder Å etablere evnen til å skape et åpent miljø for kommunikasjon Utvikle ferdigheter til å kommunisere tydelig og effektivt Identifisering av hindringer for effektiv kommunikasjon Mastering kroppsspråk og ikke-verbal kommunikasjon

Metoder

    Role-spilling Selvvurderingstester Øvelser i grupper Individuell arbeid Praktiske økter Leksjoner Diskusjoner

Lær utomlands

Ved avslutningen av kurset vil deltakerne være i stand til å:

    Vedta en fokusert kundeservicestrategi Identifisere nøkkelkunder Bygg et profesjonelt bilde av selskapet Tilpasses til spesifikke kundestiler Øke kundens lojalitet gjennom ekstraordinær kundeservice Utvikle kommunikasjonsevner med kunder Bruk teknikker for å bygge relasjoner Utvikle en personlig handlingsplan for å forbedre kundeservice ferdigheter Vis gester av generositet og høy kvalitet på kundeservice Bruk teknikker for å håndtere vanskelige situasjoner Å gjenkjenne hindringer for levering av utmerket kundeservice

Machine Translated

Kursplan

Day One

Introduction to Customer Care Strategy

  • Describing customer service
  • Identifying customer expectations
  • Providing excellent customer service
  • Building competitive advantage

Customer Care Process

  • Customer contact model and service standards
  • Creating lasting first impressions
  • Building and maintaining contact with customers
  • Using positive language and tone of voice

Building company’s brand

  • Brand image on the market
  • Active listening and responding
  • Golden Circle as a core model

Day Two

Handling customer requests

  • Identifying challenging customer requests
  • Responding to challenging customer requests assertively
  • Assertive techniques
  • Managing emotions during stressful situations

Handling complaints

  • Dealing with difficult situations
  • Resolving problems
  • Coping with unsatisfied customers
  • Conflict resolution strategies

Service recovery

  • Turning disappointment into delight
  • Identifying the nature of customer complaints
  • Responding to customer complaints

Day Three

Building customer relationships

  • Relationship triangle – trust and loyalty
  • What differentiates us from our competitors?
  • Identifying ways to add value and exceed customer expectations

Understand ourselves and others

  • Types of personality
  • Communication with different personality types
  • Psychological client’s typology

Effective Communication

  • Process of communication
  • Practical skills to communicate open
  • Verbal and non-verbal language
  • Open question in Customer Care Strategy

Applying the learning

  • Review of learning
  • Action planning for participants

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Related Categories

Relaterte kurs

Kursrabatter

Kursrabatter Nyhetsbrev

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Norway!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Norway
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

This site in other countries/regions