Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Grunnleggende om kundebehandling
- Påvirkning av en fornøyd kunde Verdien av en kunde Kundens forventninger
Communication Grunnleggende
- Kommunikasjonsprosessen Communication utfordrer å kommunisere eksepsjonell service
Håndtering av kundeoppfatninger
- Persepsjon er virkelighet Skape positive oppfatninger Unngå negative oppfatninger Ta ansvar
Svar ansikt til ansikt og på telefon
- Lytte effektivt Stille spørsmål Tolke informasjon Tilbyr en løsning
Håndtere ulike kundetyper
- Platinaregelen Selvsikkere kunder Sinte kunder Pratsomme kunder
Skrive effektive Emailer og bokstaver
- Vurdere skrivestilen din KISS (Keep It Simple, Sweetheart) strategi Bruke aktiv stemme Åpnings- og avslutningssetninger
Krav
Hvem bør delta
- Ledere
- Veiledere
- Lagledere
- Behandlere og ledere for kontaktsentre/kundetjenester
- Nye leietakere
- Forkunnskaper om Customer Support Center er en fordel, men ikke nødvendig
14 timer
Testimonials (4)
Siden det var en 1:1, personalisering av innholdet.
Patricia - Embraer
Kurs - Influencing and Avoiding Conflict
Machine Translated
Åpen atmosfære uten å dømme
Agnieszka - AXA XL
Kurs - Business Communication Skills
Machine Translated
god balanse mellom teorier og praksis
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Kurs - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Machine Translated
We could practice on real situation and Helen gave to me a lot of practical tips.