Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Forstå "merkevare"
- Hva er et "merke"? Hva er din bedrifts merkevare? Hva kan jeg gjøre for å påvirke styrken til firmaets merkevare?
Grunnleggende endringsstrategier
- Behovet for at en bedrifts ledere konstant vurderer den nåværende statusen til sin del av organisasjonen – spesielt sammenlignet med sine jevnaldrende og konkurrenter – og innfører proaktive (i stedet for re-aktive) endringer. «STARS»-modellen for endringsstrategier og Planlegger
Endre Management
- Hvordan / hvorfor tidligere endring har gått bra? Hvordan / hvorfor tidligere endring ikke har gått bra? Lærdom å lære fra tidligere endringsinitiativer (i din bedrift og andre steder) De 9 endringsprinsippene – og omsette dem i praksis Lewins modell for endringsimplementering The Change Kaleidoscope
De psykologiske virkningene av endring
- Hvordan har jeg det nå? Hvordan går det med mine kolleger nå? Hvordan vil jeg/de føle det når en endringsprosess utspiller seg?
Kunde / interessent forhold
- Hva er en kunde? Hva er en interessent? Hvordan kan jeg få mest mulig ut av hver kunde/interessenterinteraksjon? Tjenesten: Fortjenestekjede
Økonomiske aspekter ved en Business
- Regnskap: Balanser Resultat- og tapsregnskap Finansielle prognoser: Budsjetter Kontantstrømprognoser Business Saker
Sette mål
- Visjon / Oppdragserklæringer Målsetting Innstilling for å oppfylle levere oppdragserklæringens ytelse Management for å overgå de avtalte målene
Forhandler for beste resultater
- Communication i forhandling Viktigheten av effektive presentasjoner Ulike forhandlingsstrategier Sammenligning av strategier Bygge rapport Den 3-fasede forhandlingsprosessen
21 timer
Testimonials (2)
Svar med løsninger og praktisk bruk.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated