Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Forstå "merkevare"
- Hva er et "merke"? Hva er din bedrifts merkevare? Hva kan jeg gjøre for å påvirke styrken til firmaets merkevare?
Grunnleggende endringsstrategier
- Behovet for at en bedrifts ledere konstant vurderer den nåværende statusen til sin del av organisasjonen – spesielt sammenlignet med sine jevnaldrende og konkurrenter – og innfører proaktive (i stedet for re-aktive) endringer. «STARS»-modellen for endringsstrategier og Planlegger
Endre Management
- Hvordan / hvorfor tidligere endring har gått bra? Hvordan / hvorfor tidligere endring ikke har gått bra? Lærdom å lære fra tidligere endringsinitiativer (i din bedrift og andre steder) De 9 endringsprinsippene – og omsette dem i praksis Lewins modell for endringsimplementering The Change Kaleidoscope
De psykologiske virkningene av endring
- Hvordan har jeg det nå? Hvordan går det med mine kolleger nå? Hvordan vil jeg/de føle det når en endringsprosess utspiller seg?
Kunde / interessent forhold
- Hva er en kunde? Hva er en interessent? Hvordan kan jeg få mest mulig ut av hver kunde/interessenterinteraksjon? Tjenesten: Fortjenestekjede
Økonomiske aspekter ved en Business
- Regnskap: Balanser Resultat- og tapsregnskap Finansielle prognoser: Budsjetter Kontantstrømprognoser Business Saker
Sette mål
- Visjon / Oppdragserklæringer Målsetting Innstilling for å oppfylle levere oppdragserklæringens ytelse Management for å overgå de avtalte målene
Forhandler for beste resultater
- Communication i forhandling Viktigheten av effektive presentasjoner Ulike forhandlingsstrategier Sammenligning av strategier Bygge rapport Den 3-fasede forhandlingsprosessen
21 timer
Testimonials (4)
Irma var tilpasset oss som elever og våre forretningsbehov. Det var tydelig at hun lyttet aktivt til oss fra de informerte tilbakemeldingene hun da ga.
Siobhan - Raintree
Kurs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Svar med løsninger og praktisk bruk.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Hun var i stand til å svare på alles spørsmål enkelt...Tydelig indikasjon på hennes ekspertise.
Yunus - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
I liked the alistair's knowledge and presentation style.