Takk for at du sendte din henvendelse! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Takk for at du sendte din bestilling! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Kursplan
Forståelse av “Brand”
- Hva er en “brand”?
- Hva er din bedriftens brand?
- Hva kan jeg gjøre for å påvirke styrken på min bedriftens brand?
Grundleggende endringsstrategier
- Behovet for at bedriftens ledere stadig vurderer den nåværende statusen i sin del av organisasjonen – spesielt når den sammenlignes med sine jevnbyrdige og konkurrenter – og introduserer proaktive (heller enn reaktive) endringer
- “STARS”-modellen for endringsstrategier og planlegging
Endringsledelse
- Hvordan / hvorfor har tidligere endringer gått bra?
- Hvordan / hvorfor har tidligere endringer ikke gått bra?
- Lærdommer fra tidligere endringsinitiativ (i din bedrift og andre steder)
- De 9 endringsprinsippene – og å sette dem i praktikk
- Lewins modell for endringsimplementering
- Endringens kalidaskop
Psykologiske effekter av endring
- Hvordan føler jeg meg nå? Hvordan føler kollegaene mine nå?
- Hvordan vil jeg/vi føle oss når en endringsprosess utvikler seg?
Kunde-/interessentrelasjoner
- Hva er en kunde?
- Hva er en interessent?
- Hvordan kan jeg få mest mulig ut av hver kunde-/interessentinteraksjon?
- Tjeneste- og profittkjeden
Finansiell aspekter av en bedrift
- Finansielle opplysninger:
- Balanserapport
- Resultatregnskaper
- Finansiell prognose:
- Budsjetter
- Likviditetsprognoser
- Forretningskrav
Å sette mål
- Visjon-/misjonserklæringer
- Å sette mål for å oppnå misjonserklæringene
- Ytelsesledelse for å overgå de avtalte målene
Forhandle for beste resultater
- Kommunikasjon i forhandlinger
- Viktigheten av effektive presentasjoner
- Forskjellige forhandlingsstrategier
- Sammenligning av strategier
- Bygging av kontakt
- Den 3-fasede forhandlingsprosessen
21 timer
Referanser (4)
Irma var tilpasset oss som elever og våre forretningsbehov. Det var tydelig at hun lyttet aktivt til oss fra de informerte tilbakemeldingene hun da ga.
Siobhan - Raintree
Kurs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Maskinoversatt
Svar med løsninger og praktisk bruk.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Maskinoversatt
Hun var i stand til å svare på alles spørsmål enkelt...Tydelig indikasjon på hennes ekspertise.
Yunus - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Maskinoversatt
I liked the alistair's knowledge and presentation style.