Kursplan

Forstå "merkevare"

    Hva er et "merke"? Hva er din bedrifts merkevare? Hva kan jeg gjøre for å påvirke styrken til firmaets merkevare?

Grunnleggende endringsstrategier

    Behovet for at en bedrifts ledere konstant vurderer den nåværende statusen til sin del av organisasjonen – spesielt sammenlignet med sine jevnaldrende og konkurrenter – og innfører proaktive (i stedet for re-aktive) endringer. «STARS»-modellen for endringsstrategier og Planlegger

Endre Management

    Hvordan / hvorfor tidligere endring har gått bra? Hvordan / hvorfor tidligere endring ikke har gått bra? Lærdom å lære fra tidligere endringsinitiativer (i din bedrift og andre steder) De 9 endringsprinsippene – og omsette dem i praksis Lewins modell for endringsimplementering The Change Kaleidoscope

De psykologiske virkningene av endring

    Hvordan har jeg det nå? Hvordan går det med mine kolleger nå? Hvordan vil jeg/de føle det når en endringsprosess utspiller seg?

Kunde / interessent forhold

    Hva er en kunde? Hva er en interessent? Hvordan kan jeg få mest mulig ut av hver kunde/interessenterinteraksjon? Tjenesten: Fortjenestekjede

Økonomiske aspekter ved en Business

    Regnskap: Balanser Resultat- og tapsregnskap Finansielle prognoser: Budsjetter Kontantstrømprognoser Business Saker

Sette mål

    Visjon / Oppdragserklæringer Målsetting Innstilling for å oppfylle levere oppdragserklæringens ytelse Management for å overgå de avtalte målene

Forhandler for beste resultater

    Communication i forhandling Viktigheten av effektive presentasjoner Ulike forhandlingsstrategier Sammenligning av strategier Bygge rapport Den 3-fasede forhandlingsprosessen
 21 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (2)

Relaterte kurs

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 timer

Related Categories