Kursplan
1. Introduksjon til Google Ads - egenskaper, kontostruktur, typer
kampanjer
2. Googgle søkenettverk (GSN)
- Grunnleggende kampanjer og dens struktur (kampanje/annonsegruppe/annonse+søkeord).
- Søkeordforskning.
- Konfigurasjon av eksempel GSN-kampanje.
- Diskutere kvalitetspoeng.
- Dynamiske søkemotorkampanjer.
- Goodd optimaliseringspraksis.
3. Googgle displaynettverk (GDN)
– Konfigurasjon av et eksempel på GDN-kampanje.
- Diskusjon av tak og innholdsekskluderinger.
– Atferdsmessig (inkludert remarketing) og innholdsmålretting på GDN – detaljert
beskrivelse / egenskaper.
- Lage responsive annonser.
- Goodd optimaliseringspraksis.
4. YouTube-annonser (YT)
- Typer videokampanjer - detaljert beskrivelse og egenskaper.
- Oppsett av videokampanjer.
– Likheter og forskjeller vs GDN.
5. Google Shopping
- Diskutere strukturen til shoppingkampanjer og Googgle-selgeren
Senterverktøy.
- Konfigurasjon av Shopping-kampanje.
- Optimaliseringsretningslinjer.
6. Analyse av Google Ads-kampanjeresultater – hva skal du se etter neste gang?
7. Spørsmål og svar - Konsultasjon med treneren
Krav
Grunnleggende kunnskap om internettmarkedsføring.
Referanser (2)
Irma var opmerksom på oss som lærende og våre virksomhetsbehov. Det var tydelig at hun lyttet aktivt til oss, noe som ble klart fra den informerte tilbakemeldingen hun deretter gav.
Siobhan - Raintree
Kurs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Maskinoversatt
Hun klarte å svare på alle sine spørsmål lett...Klart tegn på hennes ekspertise.
Yunus - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Maskinoversatt