Kursplan
1. Introduksjon til Google Ads - egenskaper, kontostruktur, typer
kampanjer
2. Googgle søkenettverk (GSN)
- Grunnleggende kampanjer og dens struktur (kampanje/annonsegruppe/annonse+søkeord).
- Søkeordforskning.
- Konfigurasjon av eksempel GSN-kampanje.
- Diskutere kvalitetspoeng.
- Dynamiske søkemotorkampanjer.
- Goodd optimaliseringspraksis.
3. Googgle displaynettverk (GDN)
– Konfigurasjon av et eksempel på GDN-kampanje.
- Diskusjon av tak og innholdsekskluderinger.
– Atferdsmessig (inkludert remarketing) og innholdsmålretting på GDN – detaljert
beskrivelse / egenskaper.
- Lage responsive annonser.
- Goodd optimaliseringspraksis.
4. YouTube-annonser (YT)
- Typer videokampanjer - detaljert beskrivelse og egenskaper.
- Oppsett av videokampanjer.
– Likheter og forskjeller vs GDN.
5. Google Shopping
- Diskutere strukturen til shoppingkampanjer og Googgle-selgeren
Senterverktøy.
- Konfigurasjon av Shopping-kampanje.
- Optimaliseringsretningslinjer.
6. Analyse av Google Ads-kampanjeresultater – hva skal du se etter neste gang?
7. Spørsmål og svar - Konsultasjon med treneren
Krav
Grunnleggende kunnskap om internettmarkedsføring.
Testimonials (2)
Irma var tilpasset oss som elever og våre forretningsbehov. Det var tydelig at hun lyttet aktivt til oss fra de informerte tilbakemeldingene hun da ga.
Siobhan - Raintree
Kurs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Hun var i stand til å svare på alles spørsmål enkelt...Tydelig indikasjon på hennes ekspertise.
Yunus - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated