Kursplan

1. Introduksjon til Google Ads - egenskaper, kontostruktur, typer kampanjer 2. Google Search Network (GSN) - Grunnleggende kampanjer og dens struktur (kampanje/annonsegruppe/annonse+søkeord). - Søkeordforskning. - Konfigurasjon av eksempel GSN-kampanje. - Diskutere kvalitetspoeng. - Dynamiske søkemotorkampanjer. - God optimaliseringspraksis. 3. Google Displaynettverk (GDN) – Konfigurasjon av et eksempel på en GDN-kampanje. - Diskusjon av tak og innholdsekskluderinger. – Atferdsmessig (inkludert remarketing) og innholdsmålretting på GDN – detaljert beskrivelse/egenskaper. - Lage responsive annonser. - God optimaliseringspraksis. 4. YouTube-annonser (YT) - Typer videokampanjer - detaljert beskrivelse og egenskaper. - Oppsett av videokampanjer. – Likheter og forskjeller kontra GDN. 5. Google Shopping – Diskuter strukturen til shoppingkampanjer og Google Merchant Center-verktøyet. - Konfigurasjon av Shopping-kampanje. - Optimaliseringsretningslinjer. 6. Analyse av Google Ads-kampanjeresultater – hva skal du se etter neste gang? 7. Spørsmål og svar - Konsultasjon med treneren

Krav

Grunnleggende kunnskap om internettmarkedsføring.

 7 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (2)

Relaterte kurs

Related Categories