Kursplan
1. Introduksjon til Google Ads - egenskaper, kontostruktur, typer kampanjer 2. Google Search Network (GSN) - Grunnleggende kampanjer og dens struktur (kampanje/annonsegruppe/annonse+søkeord). - Søkeordforskning. - Konfigurasjon av eksempel GSN-kampanje. - Diskutere kvalitetspoeng. - Dynamiske søkemotorkampanjer. - God optimaliseringspraksis. 3. Google Displaynettverk (GDN) – Konfigurasjon av et eksempel på en GDN-kampanje. - Diskusjon av tak og innholdsekskluderinger. – Atferdsmessig (inkludert remarketing) og innholdsmålretting på GDN – detaljert beskrivelse/egenskaper. - Lage responsive annonser. - God optimaliseringspraksis. 4. YouTube-annonser (YT) - Typer videokampanjer - detaljert beskrivelse og egenskaper. - Oppsett av videokampanjer. – Likheter og forskjeller kontra GDN. 5. Google Shopping – Diskuter strukturen til shoppingkampanjer og Google Merchant Center-verktøyet. - Konfigurasjon av Shopping-kampanje. - Optimaliseringsretningslinjer. 6. Analyse av Google Ads-kampanjeresultater – hva skal du se etter neste gang? 7. Spørsmål og svar - Konsultasjon med treneren
Krav
Grunnleggende kunnskap om internettmarkedsføring.
Testimonials (2)
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
Ideen om at jeg kunne stille ethvert spørsmål og flytte fra et emne til et annet og det faktum at opplæringen var satt på riktig nivå for det jeg trengte å vite.
Christian - Informa
Kurs - B2B Brand Management
Machine Translated