Kursplan
Introduksjon til Digital Marketing
- Bakgrunn Introduksjon Kommende trender og eksempler
Search Motoroptimalisering og markedsføring
- Forstå SEO Search Engine Marketing PPC Marketing
Digital skjerm Advertising
- Opprette og vise annonser Målretting mot målgruppen din
E-post Marketing
- Designe og lage e-postkampanjer Viktigheten av Good Maler Spam Check
Social Media Markedsføring
- Viktigheten av innhold Engasjere brukerne dine på tvers av sosiale medier Autopostering og etterplanlegging av kampanjefora og deres betydning Eksempler
Mobil Marketing
- Forstå mobil Marketing Fra SMS til Whatsapp Målretting mot potensielle brukere Konverteringer og feil
Analytics
- Behov for Analytics Bruk av tilgjengelige beregninger for å forbedre kampanjene dine. Forstå demografisk informasjon
Strategi og planlegging
- Viktigheten av budsjett Velge de mest passende kanalene Strategidiskusjon Kasusstudier
Krav
Det er ingen spesifikke krav for å delta på dette kurset. En god forståelse av Internett og Computerer vil være nyttig.
Testimonials (5)
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
Jeg likte kurset fra begynnelse til slutt.
Buzwe Bonga - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
Høyt nivå av forståelse og artikulasjon på punkt.
Randall - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
Veldig informativ
Bevan - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
Hun var i stand til å svare på alles spørsmål enkelt...Tydelig indikasjon på hennes ekspertise.
Yunus - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated