Kursplan

Introduksjon til Digital Marketing

    Bakgrunn Introduksjon Kommende trender og eksempler

Search Motoroptimalisering og markedsføring

    Forstå SEO Search Engine Marketing PPC Marketing

Digital skjerm Advertising

    Opprette og vise annonser Målretting mot målgruppen din

E-post Marketing

    Designe og lage e-postkampanjer Viktigheten av Good Maler Spam Check

Social Media Markedsføring

    Viktigheten av innhold Engasjere brukerne dine på tvers av sosiale medier Autopostering og etterplanlegging av kampanjefora og deres betydning Eksempler

Mobil Marketing

    Forstå mobil Marketing Fra SMS til Whatsapp Målretting mot potensielle brukere Konverteringer og feil

Analytics

    Behov for Analytics Bruk av tilgjengelige beregninger for å forbedre kampanjene dine. Forstå demografisk informasjon

Strategi og planlegging

    Viktigheten av budsjett Velge de mest passende kanalene Strategidiskusjon Kasusstudier

Krav

Det er ingen spesifikke krav for å delta på dette kurset. En god forståelse av Internett og Computerer vil være nyttig.

 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (5)

Relaterte kurs

Related Categories