Kursplan

1. Introduksjon til internettmarkedsføring a. Hva mener vi med "internettmarkedsføring? b. Hva er ytelse? c. Muligheter for digitale aktiviteter (annonseringsplattformer, SEO, analyser) d. Hvordan planlegge aktivitetene dine?

2. Bygge en strategi for markedsaktiviteter a. Hvordan forberede en brief og definere målene dine? b. Hvordan velge annonseplattformer og prioritere aktiviteter (introduksjon til kampanjetyper innenfor enkeltaktiviteter)? c. Hvordan lage en handlingsplan, tidslinje og personas med tanke på tester og trender? d. Hvordan velge et budsjett og hvordan bruke det i tide?

3. Administrere markedsføringsteamet a. Samarbeid med etat - mulige samarbeidsformer b. Samarbeid med byrået – fordeler og ulemper c. Administrere det interne markedsføringsteamet, dele oppgaver og maksimere ytelsen d. Prosesser og verktøy som letter arbeidet

4. Måling av effektivitet for e-markedsføring a. Hva skal man se etter når man vurderer effektiviteten av aktiviteter? b. Grunnleggende måleindikatorer c. Analyse av eksempelkampanjerapporter (delt inn i plattformrapporter, Analytics og dedikerte rapporter)

Krav

Grunnleggende kunnskap om internettmarkedsføring.

 7 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (2)

Relaterte kurs

Related Categories