Kursplan
1. Introduksjon til internettmarkedsføring a. Hva mener vi med "internettmarkedsføring? b. Hva er ytelse? c. Muligheter for digitale aktiviteter (annonseringsplattformer, SEO, analyser) d. Hvordan planlegge aktivitetene dine?
2. Bygge en strategi for markedsaktiviteter a. Hvordan forberede en brief og definere målene dine? b. Hvordan velge annonseplattformer og prioritere aktiviteter (introduksjon til kampanjetyper innenfor enkeltaktiviteter)? c. Hvordan lage en handlingsplan, tidslinje og personas med tanke på tester og trender? d. Hvordan velge et budsjett og hvordan bruke det i tide?
3. Administrere markedsføringsteamet a. Samarbeid med etat - mulige samarbeidsformer b. Samarbeid med byrået – fordeler og ulemper c. Administrere det interne markedsføringsteamet, dele oppgaver og maksimere ytelsen d. Prosesser og verktøy som letter arbeidet
4. Måling av effektivitet for e-markedsføring a. Hva skal man se etter når man vurderer effektiviteten av aktiviteter? b. Grunnleggende måleindikatorer c. Analyse av eksempelkampanjerapporter (delt inn i plattformrapporter, Analytics og dedikerte rapporter)
Krav
Grunnleggende kunnskap om internettmarkedsføring.
Testimonials (2)
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
Ideen om at jeg kunne stille ethvert spørsmål og flytte fra et emne til et annet og det faktum at opplæringen var satt på riktig nivå for det jeg trengte å vite.
Christian - Informa
Kurs - B2B Brand Management
Machine Translated