Kursplan

Introduksjon til Digital Marketing in China

    Bakgrunn Kommende trender og eksempler

Search Motoroptimalisering (SEO) og Search Motormarkedsføring (SEM)

    Forstå SEO i Kina Search Motormarkedsføring (SEM) i Kina PPC-markedsføring i Kina Søkeordanalyse

Digital skjerm Advertising

    Opprette og vise annonser Målretting mot målgruppen din

E-post Marketing

    Oversikt over e-post Marketing i Kina Taktikk og verktøy Designe og lage e-postkampanjer Viktigheten av gode maler Spam-sjekk

Social Media Markedsføring

    Oversikt over kinesiske Social Media kanaler Sammenligning av vestlig Social Media med kinesisk Social Media Opprette og administrere innhold Engasjere brukerne dine på tvers av sosiale medier Autopostering og etterplanlegging av kampanjeforaer og deres betydning Case study

Mobil Marketing

    Forstå mobilmarkedsføring i Kina Taktikk og verktøy – fra SMS til WeChat Målretting mot potensielle brukere Konverteringer og feil

Analytics

    Oversikt over analyser i Kina Bruke Baidu analyseverktøy Bruk av tilgjengelige beregninger for å forbedre kampanjene dine. Forstå demografi

Strategi og planlegging

    Engasjere seg med kinesiske kunder Viktigheten av budsjett Velge de mest passende kanalene Strategidiskusjon Kasusstudier

Krav

  • En generell forståelse av Internett og datamaskiner
  • En generell forståelse av digitale Marketing konsepter (vestlig stil) er nyttig for sammenligningsformål

 

 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (1)

Relaterte kurs

Related Categories