Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon til Digital Marketing in China
- Bakgrunn Kommende trender og eksempler
Search Motoroptimalisering (SEO) og Search Motormarkedsføring (SEM)
- Forstå SEO i Kina Search Motormarkedsføring (SEM) i Kina PPC-markedsføring i Kina Søkeordanalyse
Digital skjerm Advertising
- Opprette og vise annonser Målretting mot målgruppen din
E-post Marketing
- Oversikt over e-post Marketing i Kina Taktikk og verktøy Designe og lage e-postkampanjer Viktigheten av gode maler Spam-sjekk
Social Media Markedsføring
- Oversikt over kinesiske Social Media kanaler Sammenligning av vestlig Social Media med kinesisk Social Media Opprette og administrere innhold Engasjere brukerne dine på tvers av sosiale medier Autopostering og etterplanlegging av kampanjeforaer og deres betydning Case study
Mobil Marketing
- Forstå mobilmarkedsføring i Kina Taktikk og verktøy – fra SMS til WeChat Målretting mot potensielle brukere Konverteringer og feil
Analytics
- Oversikt over analyser i Kina Bruke Baidu analyseverktøy Bruk av tilgjengelige beregninger for å forbedre kampanjene dine. Forstå demografi
Strategi og planlegging
- Engasjere seg med kinesiske kunder Viktigheten av budsjett Velge de mest passende kanalene Strategidiskusjon Kasusstudier
Krav
- En generell forståelse av Internett og datamaskiner
- En generell forståelse av digitale Marketing konsepter (vestlig stil) er nyttig for sammenligningsformål
14 timer
Testimonials (1)
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated