Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon til AI i spill
- Oversikt over AI-applikasjoner i spill
- Typer AI-agenter: NPC-er, strategisk AI og mer
- Nøkkelkonsepter i utvikling av spill AI
Beslutningssystemer
- Implementering av beslutningstrær for enkel AI-logikk
- Finite state-maskiner for kompleks atferd
- Atferdstrær og modulær AI-design
Veisøking og navigering
- Forstå stifinnende algoritmer
- Implementering av A*-algoritme for navigasjon i spillet
- Optimalisering av stifinning for store kart
Reinforcement Learning i spill
- Introduksjon til forsterkende læringskonsepter
- Trening av AI-agenter ved hjelp av Q-læring og dype Q-nettverk
- Utforme belønningsstrukturer for adaptiv atferd
Optimalisering av AI-ytelse
- Teknikker for AI-ytelsesoptimalisering i sanntid
- Administrere ressurser og prioritere AI-oppgaver
- Feilsøking og feilsøking av AI-systemer
Avanserte AI-teknikker
- Generering av prosedyreinnhold med AI
- Simulerer spillerlignende oppførsel
- Integrering av AI med flerspillerspill
Fremtidige trender innen spill-AI
- AI og maskinlæring i neste generasjons spill
- Etiske betraktninger i spill AI
- Utforsker AI-drevet historiefortelling og narrativ design
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende forståelse av programmeringsbegreper
- Kjennskap til spillutviklingsverktøy eller rammeverk
- Grunnleggende kunnskap om AI-prinsipper
Publikum
- Spillutviklere
- AI-entusiaster
14 timer
Testimonials (1)
Trener som svarer på spørsmål på stedet.
Adrian
Kurs - Agentic AI Unleashed: Crafting LLM Applications with AutoGen
Machine Translated