Kursplan
Introduksjon
Sette opp utviklingsmiljøet ditt
Grunnleggende om C++ for spill
Tilpasse Unreal UI
Opprett ditt første prosjekt
Lage landskap
Blokkering av nivåer
Sette sammen en scene
Bruke materialer og lage spesialeffekter
Eksportere og importere eiendeler for bruk i designet
Legge til etterbehandlingseffekter
Lag et unikt utseende
Unreals visuelle skriptspråk og Blueprint Editor
Skaper filmatikk
Optimalisering av ytelse
Pakke spillet ditt for distribusjon
Oppsummering og konklusjon
Krav
- Ønske om å lære spillutvikling.
- Programming erfaring ikke nødvendig.
Publikum
- Nybegynnere spillutviklere
Testimonials (5)
Generell kursinformasjon
Paulo Gouveia - EID
Kurs - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Enjoyed the flexibility and variety of topics, the combination of trainings and exercises meant that I could apply what I'd learnt straight away. I also enjoyed the projects on the last day to bring everything together.
Luca Ricagni - Rockwell Collins UK Limited
Kurs - Advanced C++
Jeg likte å være nedsenket i C++-språket i 5 dager - ikke avbrutt av vanlig arbeid - på rad ... Personlig ikke så erfaren i C++ som mine kolleger, bestemte jeg meg for å bli med på dette kurset for å ta en dyp stupe. Dykket trigget meg enormt til å lære mer ... som er akkurat det jeg ønsket å oppnå. Jeg satte pris på kompetansekunnskapen til treneren - og til mine kolleger. Det at temaer veldig raskt ble berørt og ikke behandlet i detalj, er det jeg forventer av et videregående kurs. Noen ganger for rask til å følge med (men det er en kjent og akseptert ulempe ved at jeg ble med på dette kurset :-)) ... men på den annen side ga meg en ganske fullstendig oversikt over språkets finesser. Tusen takk for at du presenterer et kurs på denne måten! Setter stor pris på!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Kurs - Advanced C++ Software Design
Machine Translated
Interactivity, time for self-contained programming. I learn easier if I have the chance to find out the answer and not just telling me it. It was also a very good thing that the training was well-planned, we kept coffee pauses and the training did not lose my attention. The trainer had very deep knowledge in C++, we felt we could ask anything.
Barna Szécsi - GIS Europe SE
Kurs - C++ for Embedded Systems
The trainer was very well versed in the subject matter being discussed, he impressed all of us with his knowledge and ability. I believe some of the examples may not have been planned (they were based on questions asked). However, you would never tell, as they were presented as if fully planned. The pace was good, there was plenty of time for questions, and the Trainer did really well in terms of interacting with those being trained.