Kursplan
Introduksjon
Sette opp utviklingsmiljøet ditt
Grunnleggende om C++ for spill
Tilpasse Unreal UI
Opprett ditt første prosjekt
Lage landskap
Blokkering av nivåer
Sette sammen en scene
Bruke materialer og lage spesialeffekter
Eksportere og importere eiendeler for bruk i designet
Legge til etterbehandlingseffekter
Lag et unikt utseende
Unreals Visual Scripting Language og Blueprint Editor
Skaper filmatikk
Optimalisering av ytelse
Pakke spillet ditt for distribusjon
Oppsummering og konklusjon
Krav
- Ønske om å lære spillutvikling.
- Programming erfaring ikke nødvendig.
Publikum
- Nybegynnere spillutviklere
Testimonials (5)
Åpen diskusjon, trener svært kunnskapsrik og villig til å hjelpe med feilsøking og spørsmål Good balanse mellom teoretiske og praktiske øvelser.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Kurs - Programming in C++
Machine Translated
Vi har vist mange forskjellige verktøy (gdb,valgrind,callgrind, google sanitizers, ...) som var veldig flott å ha en grunnleggende kunnskap som vi kan utvide når vi må bruke et av disse verktøyene.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Kurs - C++ 11 Programming
Machine Translated
balansen mellom forelesninger og praksis, rytmen, trenerkunnskapen og pedagogiske ferdighetene
Armando Pinto - EID
Kurs - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Gode eksempler, fokus på mest nyttig materiale
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Kurs - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
Great training atmosphere.