Kursplan
Introduksjon
Sette opp utviklingsmiljøet ditt
Grunnleggende om C++ for spill
Tilpasse Unreal UI
Opprett ditt første prosjekt
Lage landskap
Blokkering av nivåer
Sette sammen en scene
Bruke materialer og lage spesialeffekter
Eksportere og importere eiendeler for bruk i designet
Legge til etterbehandlingseffekter
Lag et unikt utseende
Unreals visuelle skriptspråk og Blueprint Editor
Skaper filmatikk
Optimalisering av ytelse
Pakke spillet ditt for distribusjon
Oppsummering og konklusjon
Krav
- Ønske om å lære spillutvikling.
- Programming erfaring ikke nødvendig.
Publikum
- Nybegynnere spillutviklere
Referanser (5)
Generell kursinformasjon
Paulo Gouveia - EID
Kurs - C/C++ Secure Coding
Maskinoversatt
Jeg likte å bli dypt inni C++-språket i 5 dager på rad, uten avbrytelse fra vanlig jobb ... Personlig mindre erfaren i C++ enn kollegene mine, valgte jeg å delta på denne kursen for å ta en dyp nedstøving. Nedstøvingen motiverer meg sterkt til å lære mer ... noe som var akkurat det jeg ønsket å oppnå. Jeg verdsette den ekspert kunnskapen til instruktøren - og kollegene mine. At emner ble snelt berørt, men ikke behandlet i detalj, er akkurat det jeg forventer fra et avansert kurs. Iblandt litt raskt for meg å følge (men det er en kjent og akseptert ulempe med at jeg deltok på dette kurset :-)) ... men derimot ga meg en ganske fullstendig oversikt over språkets samsvar. Takk så mye for å presentere et kurs på denne måten! Mye verdset!!!
Jan Grauwen - Septentrio N.V.
Kurs - Advanced C++ Software Design
Maskinoversatt
Interaktivitet, tid for selvstendig programmering. Jeg lærer lettere hvis jeg får muligheten til å finne ut svaret selv, og ikke bare at det blir fortalt meg. Det var også en stor fordel at opplæringen var godt planlagt; vi holdt kaffeposer og opplæringen tapte ikke min oppmerksomhet. Instruktøren hadde en dyb kunnskap om C++, og vi følte oss trygt med å stille alle mulige spørsmål.
Barna Szecsi - GIS Europe SE
Kurs - C++ for Embedded Systems
Maskinoversatt
Detaljene forklaringer av hvordan kompilatoren oppfører seg basert på syntaksbruket. De "Kvizz"-seksjonene er meget stimulansrike.
Andrea Pomatto
Kurs - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
Maskinoversatt
Gode eksempler, fokus på det mest nyttige materialet
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Kurs - Object Oriented Programming with C++
Maskinoversatt