Kursplan

Dag 1

    sette opp et VR-arbeidsområde for utvikling sette opp et VR-demonstrasjonsområde spesifikke betraktninger om forskjellige hodesett og hvordan de dramatisk påvirker opplevelsesdesign tilgjengelige kontrolleregenskaper og deres relative innflytelse på design installere programvare for VR-utvikling VR hello world: the white cube on the floor interaction designhensyn introduksjon til arbeidsflyt for VR-utvikling

Dag 2

    oppdage Unity-arbeidsområdeøvelse: bygge en opplevelse helt fra redaktøren Unity frittstående applikasjonsbygging Atferdsprogrammering i Unity-øvelse: et enkelt solsystem (skripting, geometri)

Dag 3

    importere 3D-modeller i Unity-gjengivelsesgrunnleggende* (lys, teksturer, shaders) * ingen avanserte gjengivelsesteknikker dekket av denne opplæringen
dra nytte av Unity-butikken
  • Unity hendelsesorientert programmering
  • Inngang for VR-kontrollere
  • øvelse: grip planeter (brukerinteraksjon i VR)
  • Dag 4
  • Bevegelse i VR: tekniske og designmessige vurderinger (teleport, oversettelse, bindestrek) øvelse: legg til teleportfunksjon øvelse: veksling mellom modeller øvelse: slipp interessepunkter øvelse: bytt interessepunkter

      Dag 5 (valgfritt)

    øvelse: møbelkatalog øvelse: stedsmøbler øvelse: endre interiørbelysning øvelse: endre tid på dagen

      Dag 6 (valgfritt)

    Design og prototyping av flerbrukeropplevelser

    Krav

    • Påkrevd:
    • VR-utstyret og VR-klare arbeidsstasjoner (Windows) pluss gulvplass for hvert headset for å teste apper komfortabelt

     

      28 timer

    Antall deltakere



    Price per participant

    Relaterte kurs

    Related Categories