Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Dag 1
- sette opp et VR-arbeidsområde for utvikling sette opp et VR-demonstrasjonsområde spesifikke betraktninger om forskjellige hodesett og hvordan de dramatisk påvirker opplevelsesdesign tilgjengelige kontrolleregenskaper og deres relative innflytelse på design installere programvare for VR-utvikling VR hello world: the white cube on the floor interaction designhensyn introduksjon til arbeidsflyt for VR-utvikling
Dag 2
- oppdage Unity-arbeidsområdeøvelse: bygge en opplevelse helt fra redaktøren Unity frittstående applikasjonsbygging Atferdsprogrammering i Unity-øvelse: et enkelt solsystem (skripting, geometri)
Dag 3
- importere 3D-modeller i Unity-gjengivelsesgrunnleggende* (lys, teksturer, shaders) * ingen avanserte gjengivelsesteknikker dekket av denne opplæringen
Bevegelse i VR: tekniske og designmessige vurderinger (teleport, oversettelse, bindestrek) øvelse: legg til teleportfunksjon øvelse: veksling mellom modeller øvelse: slipp interessepunkter øvelse: bytt interessepunkter
- Dag 5 (valgfritt)
øvelse: møbelkatalog øvelse: stedsmøbler øvelse: endre interiørbelysning øvelse: endre tid på dagen
- Dag 6 (valgfritt)
Design og prototyping av flerbrukeropplevelser
Krav
- Påkrevd:
- VR-utstyret og VR-klare arbeidsstasjoner (Windows) pluss gulvplass for hvert headset for å teste apper komfortabelt
28 timer