Kursplan
Introduksjon til Unreal Engine 5 (UE5)
Sette opp og installere UE5
Sette opp utviklermiljøet og prosjektet
UE5 materialer og markedsplass
UE5 Lighting Basics og Lumen Lighting Engine
Nanite virtualisert geometri
Bruker UE5 integrert med Quixel Bridge og Megascans
Bygge en virtuell verden
Utforming av grafikk og grafikk
Gjengivelse
Lage visuelle effekter
Programming og Blueprint Visual Scripting
Karakterbevegelse og Animation
UE5 Metahumans Animation
Jobber med lyd og media
Sette opp en produksjonspipeline
Optimalisering og testing
Emballasje
Utgivelse og deling av prosjekter
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Grunnleggende kunnskap om spillutvikling
Publikum
- Spillutviklere
- Spilldesignere
- Animatører
Testimonials (2)
Alt ble gjort i et perfekt tilpasset tempo på en forståelig og tilgjengelig måte, noe som muliggjorde effektiv læring og utvidelse av kompetansen. Treneren er en kvalifisert person som kan forklare mange problemstillinger for å forbedre prosjektene som er gjennomført i løpet av kurset. Ved hjelp av enkle eksempler viser og analyserer den viktige aspekter som må til for å lage mer avanserte modeller. Jeg anser treningen som veldig vellykket.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Kurs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Jeg liker øvelsene veldig godt
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Kurs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated