Kursplan
Introduksjon
Sette opp utviklingsmiljøet ditt
Grunnleggende om C# for spill
Grunnleggende om Javaskript for spill
Arbeide med grensesnittet
Manipulere objekter
Importere og eksportere eiendeler
Sette scenen
Bruk fysikk på objektene i spillet
Kombinere eiendeler for å lage komplekse objekter
Befolker scenen
Implementerende atferd
Utvikler Boo, JavaScript og C#-skript
Utslakting
Legger til Animation
Administrere belysningen
Gjengivelse og bygge spillet
Optimalisering av spillet ditt
Pakke spillet ditt for distribusjon
Oppsummering og konklusjon
Krav
- Ønske om å lære spillutvikling.
- Programming erfaring nyttig, men ikke nødvendig.
Publikum
- Nybegynnere spillutviklere
Testimonials (2)
Vi dekket et funksjonelt spill frem til slutten av møtet
Alexandru Sarbu - Continental Automotive (avlad)
Kurs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated
He really made an effort to provide specifically the topics we need, and research stuff he didn't normally use.