Kursplan

Introduksjon

Sette opp utviklingsmiljøet ditt

Grunnleggende om C# for spill

Grunnleggende om Javaskript for spill

Arbeide med grensesnittet

Manipulere objekter

Importere og eksportere eiendeler

Sette scenen

Bruk fysikk på objektene i spillet

Kombinere eiendeler for å lage komplekse objekter

Befolker scenen

Implementerende atferd

Utvikler Boo, JavaScript og C#-skript

Utslakting

Legger til Animation

Administrere belysningen

Gjengivelse og bygge spillet

Optimalisering av spillet ditt

Pakke spillet ditt for distribusjon

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • Ønske om å lære spillutvikling.
  • Programmeringserfaring er nyttig, men ikke påkrevd.

Målgruppe

  • Begynner spillutviklere
 28 timer

Antall deltakere


Pris per deltaker

Referanser (5)

Kommende kurs

Relaterte kategorier