Kursplan
Introduksjon til Unreal Engine
- Oversikt over Unreal Motorfunksjoner og -funksjoner
- Forstå arbeidsflyten for gjengivelse i sanntid
- Viktige forskjeller mellom 3ds Max og Unreal Engine arbeidsflyter
Importere eiendeler fra 3ds Max
- Eksport av 3D-modeller, animasjoner og eiendeler fra 3ds Max
- Importere eiendeler til Unreal motor
- Optimalisering av aktivainnstillinger og konfigurasjoner for Unreal Engine
Materialer og teksturer i Unreal motor
- Introduksjon til Unreal Engines materialredigerer
- Lage og tilpasse materialer og teksturer
- Bruke shaders og spesialeffekter for realistisk gjengivelse
Belysning og gjengivelse i Unreal motor
- Sette opp dynamisk belysning og global belysning
- Justering av lysinnstillinger for ulike scenarier
- Optimalisering av gjengivelsesinnstillinger for sanntidsytelse
Blueprint Visual Scripting
- Oversikt over Blueprint visuell skripting i Unreal Engine
- Skape interaktiv atferd og spillmekanikk
- Implementering av brukerinteraksjoner og kontroller
Optimaliseringsteknikker
- Optimalisering av eiendeler for sanntidsytelse
- Nivåstrømming og LOD-teknikker for effektiv scenehåndtering
- Prestasjonsprofilering og optimaliseringsstrategier
Real-World-prosjekter og kasusstudier
- Utforske virkelige prosjekter og eksempler
- Analysere beste praksis og optimaliseringsteknikker brukt i profesjonelle prosjekter
- Praktiske øvelser og prosjekter for å forsterke læring
Sammendrag og neste trinn
Krav
- Ferdighet i Autodesk 3ds Max for 3D-modellering, animasjon og gjengivelse
- Grunnleggende forståelse av sanntidsgjengivelseskonsepter
- Kjennskap til vanlige filformater for 3D-ressurser (f.eks. FBX, OBJ)
Publikum
- 3D-artister
- Spillutviklere
- Arkitektoniske visualisatorer
- VR/AR-innholdsskapere
Testimonials (2)
Alt ble gjort i et perfekt tilpasset tempo på en forståelig og tilgjengelig måte, noe som muliggjorde effektiv læring og utvidelse av kompetansen. Treneren er en kvalifisert person som kan forklare mange problemstillinger for å forbedre prosjektene som er gjennomført i løpet av kurset. Ved hjelp av enkle eksempler viser og analyserer den viktige aspekter som må til for å lage mer avanserte modeller. Jeg anser treningen som veldig vellykket.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Kurs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Jeg liker øvelsene veldig godt
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Kurs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated