Online eller på stedet, instruktørledede live Software Design-opplæringskurs demonstrerer gjennom interaktiv diskusjon og praktisk praksis det grunnleggende om Software Design. Software Design opplæring er tilgjengelig som "online live training" eller "onsite live training". Online live trening (også kalt "remote live training") utføres ved hjelp av et interaktivt, eksternt skrivebord . Direkteopplæring på stedet kan gjennomføres lokalt hos kundene i Norge eller i NobleProg bedriftsopplæringssentre i Norge. NobleProg – din lokale opplæringsleverandør
Sparx Enterprise Architect (EA) er en kraftig modellerings- og designplattform som brukes på tvers av ulike bransjer for programvare- og systemdesign.Denne instruktørledede, live-opplæringen (online eller på stedet) er rettet mot nybegynnere til middels programvare- og systemdesignere som ønsker å få en strukturert og omfattende forståelse av Sparx Enterprise Architect.Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Naviger og bruk Sparx [0 effektivt] og forstå grensesnittet og verktøyene. Modeller ulike forretningsstrukturer, inkludert organisasjonskart, prosesser og systemer ved hjelp av ulike diagrammer. Implementer endringssporing, versjonskontroll og teamsamarbeidsstrategier i Sparx EA. Bruk avanserte Sparx EA-funksjoner som modellering med stereotyper, tilpasning og oppgaveautomatisering.
Kursets format
Interaktivt foredrag og diskusjon. Mye øvelser og trening. Praktisk implementering i et live-lab-miljø.
Alternativer for kurstilpasning
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Utviklingen av mikroservices og containere de siste årene har betydelig endret hvordan vi designer, utvikler, distribuerer og kjører programvare. Moderne applikasjoner må optimaliseres for skalerbarhet, elastisitet, svikt og endring. Drevet av disse nye kravene krever moderne arkitekturer et annet sett med mønstre og praksis. I denne opplæringen undersøker vi måter å identifisere, forstå og tilpasse seg disse nye kravene. Publikum Denne opplæringen er beregnet på mennesker som er litt kjent med containerteknologi og med Kubernetes konsepter, men kanskje mangler den virkelige opplevelsen. Det er basert på brukstilfeller, og erfaringer fra prosjekter i det virkelige liv med den hensikt å få folk til å inspirere til å lage og administrere enda bedre cloud-native applikasjoner.
Utviklere
operasjoner
DevOps
QA-ingeniører
IT-prosjektledere
Kursets format
Interaktiv forelesning og diskusjon
Masse øvelser og trening
Håndtaksimplementering i et levende lab-miljø
Alternativer for tilpasning av kurset
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Adobe XD er et designverktøy for webapplikasjoner og mobilapplikasjoner. Med Adobe XD kan brukere lage unike UI / UX-design og prototyper. Denne instruktørledede, liveopplæringen (på stedet eller ekstern) er rettet mot webdesignere som ønsker å designe en applikasjon med Adobe XD. Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Sett opp Adobe XD for å begynne å designe et program.
Utvikle raske wireframes.
Lag prototyper som inneholder mikrointeraksjoner.
Legg til UX-design på en CV.
Kursets format
Interaktiv forelesning og diskusjon.
Masse øvelser og trening.
Praktisk implementering i et live-lab-miljø.
Alternativer for tilpasning av kurset
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
I denne instruktørledede, live-trening, vil deltakerne lære de grunnleggende og avanserte konseptene av programvarearkitektur og design som de går gjennom en serie av praktiske live-lab øvelser og diskusjoner.
Publikum
Essensen av opplæringen og workshoppene er å gi kunnskap, verktøy og teknikker som øker effektiviteten av aktiviteter knyttet til identifisering av forretningsverdi basert på kundens behov og omsorg for å oppnå konsensus mellom funksjoner, teknologi og kvalitet i prosessen med å skape krav ved hjelp av teknikker hjernestorm. Kursets format
Interaktivt foredrag og diskusjon. Mye øvelser og trening. Praktisk implementering i et live-lab-miljø.
Alternativer for kurstilpasning
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Et to dagers kurs som dekker alle designprinsipper med kodeeksempler kombinert med nyere industurial teknologi; veldig nyttig for programvareutviklere for biler
Denne instruktørledede, liveopplæringen (stedet eller fjernkontrollen) er rettet mot C-utviklere som ønsker å lære innebygde C-designprinsipper. Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Forstå designhensynene som gjør innebygde C-programmer pålitelige
Definer funksjonaliteten til et innebygd system
Definer programlogikken og strukturen for å oppnå ønsket resultat
Design en pålitelig, feilfri innebygd applikasjon
Få optimal ytelse fra målmaskinvare
Kursets format:
Interaktiv forelesning og diskusjon
Øvelser og øving
Praktisk implementering i et live-lab-miljø
Alternativer for tilpasning av kurset:
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Model Based Development (MBD) is a software development methodology that enables faster, more cost-effective development of dynamic systems such as control systems, signal processing and communication systems. It relies on graphic modeling rather than the traditional text based programming.
In this instructor-led, live training participants will learn how to apply MBD methodologies to reduce development costs and accelerate the time to market of their embedded software products.
By the end of this training, participants will be able to
Select and utilize the right tools for implementing MBD.
Use MBD to carry out rapid development in the early stages of their embedded software project.
Shorten the release of their embedded software into the market.
Format of the course
Part lecture, part discussion, exercises and heavy hands-on practice
Med utseendet av svært komplekse distribuerte systemer, har kompleksiteten av et enkelt system flyttet til kompleksiteten av systemgruppen arkitektur. Dette kurset dekker forholdet mellom Software Architecture og Teknisk Enterprise Architecture. Disse to områdene er interrelaterte på en måte som for tiden ikke er godt beskrevet. For eksempel vil splittelse av et kompleks monolitisk system i to systemer som kommuniserer via netttjenester utløse betydelige endringer i begge nye systemer, og arkitekturen mellom dem.
Dette kurset vil dekke trade-offs, i dag vanlige mønstre og løsninger for å administrere komplekse systemer og kommunikasjon innenfor og mellom dem.
Det er mange prøvde og testede mønstre allment tilgjengelig for alle. Noen ganger handler det om å endre navn og implementere mønsteret i en spesifikk teknologi. Det kan spare hundrevis av timer, som ellers vil bli brukt på design og testing. Trening Go als Dette kurset har to mål: For det første lar det deg bruke gjenkjente mønstre, for det andre lar det deg lage og gjenbruke mønstre som er spesifikke for organisasjonen din. Det hjelper deg å estimere hvordan mønstre kan redusere kostnadene, systematisere designprosessen og generere et koderamme basert på mønstrene dine. Publikumsprogramvaredesignere, forretningsanalytikere, prosjektledere, programmerere og utviklere samt operasjonsledere og programvaredivisjonsledere. Kursstil Kurset fokuserer på brukstilfeller og deres forhold til et spesifikt mønster. De fleste eksemplene er forklart i UML og i enkle Java eksempler (språket kan endres hvis kurset er booket som et lukket kurs). Den guider deg gjennom kildene til mønstrene, samt viser deg hvordan du katalogiserer og beskriver mønstre som kan brukes på nytt i hele organisasjonen.
Målgruppen: Teknisk teamleder, programvareutvikler Læringsmål: Formålet med opplæringen er å tilegne seg muligheten til å designe avanserte utviklings- / prosjektstrukturer i C #. I løpet av kurset blir studentene kjent med MSDN-ressursene og verktøyene for å støtte utviklingsprosessen, for eksempel Microsoft Visual Studio , ReSharper.
Opplæringen er designet for Java Script-utviklere, designe og implementere avanserte Internett-applikasjoner. Emner som ble diskutert under opplæringen, tok sikte på å bringe beste praksis innen programmering av Java Script og fremheve de vanligste feilene. Et viktig poeng med opplæringen er å diskutere tilgjengelig objektorientert programmering med Java Script-syntaks.
Kubernetes er en åpen kildekode plattform for å automatisere alle utviklingsstadier av containert applikasjoner. Designmønstre er iterable løsninger på programvareutviklingsproblemer som er relevante for programvaredesign. Kubernetes utvidelser brukes til å konfigurere og støtte Kubernetes kluster. Ved hjelp av Kubernetes designmønstre og utvidelser, kan brukere av plattformen oppnå CI/CD tilnærminger samtidig som skalerbarhet og fleksibilitet av programvareapplikasjoner.
Denne instruktørledede, live-trening (online eller på nett) er rettet mot utviklere og DevOps ingeniører som ønsker å utnytte Kubernetes designmønstre og utvidelser for å lage bedriftsapplikasjoner på Kubernetes kluster.
Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
Sett opp en Kubernetes kluster og konfigurer de nødvendige DevOps verktøyene.
Forstå grunnleggende mønstre for programvaredesign og Kubernetes utvidelser.
Bruk Kubernetes utvidelser og designmønstre når du samhandler med Kubernetes API.
Utvikle tilpassede Kubernetes ressurser og bruke dynamiske kontroller til en kluster.
Styr og sikrer enhver Kubernetes miljø med hjelp av Kubernetes plugins.
Integrere DevOps nettverksmodeller til eksisterende og fremtidige Kubernetes prosjekter.
Format av kurset
Interaktiv forelesning og diskusjon.
Mange øvelser og praksis.
Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
Microservice arkitektur er en tilnærming til å utvikle en programvareapplikasjon som en serie av små, uavhengige tjenester, hver kjører i sin egen prosess og kommuniserer med milde mekanismer som en HTTP ressurs API. Disse tjenestene kan brukes effektivt ved hjelp av kontinuerlige automatiseringssystemer og bypassere behovet for sentralisert ledelse. Microservices kan skrives på forskjellige programmeringsspråk og integreres med forskjellige datalagringssystemer.
Denne instruktørledede, live opplæring er rettet mot bedriftsutviklere og arkitekter. Den introduserer mikroservice-arkitektur fra et.NET-perspektiv, presenterer migrasjonsstrategier fra et monolitisk system, og vandrer deltakerne gjennom opprettelsen og implementeringen av en mikro-basert applikasjon.
Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
Forstå når å bruke og når ikke å bruke mikroservice arkitektur
Utvikle og implementere en teststrategi for mikroservices
Oppsett en mikroservice-basert applikasjon i et produksjonsmiljø
Refaktorer en monolitisk applikasjon til tjenester
Publikum
Utviklere
Arkitekter
Format av kurset
Delvis forelesning, delvis diskusjon, øvelser og tung praksis
Objektiv: Hjelper tekniske analytikere og designere med å forstå hvordan de skal gjennomføre programvareimplementering av kravene, og sikre sporbarhet mellom forretningspesifikasjoner og programvarekoden. Dette 2 dagers opplæringsløpet tar sikte på å hjelpe tekniske analytikere og designere i utformingen av spesifikasjoner beskrevet av forretningsanalytikerne. Etter transformasjon til programvarekomponentrepresentasjoner, sporer de resulterende systemkomponentene systemkrav til programvarekomponentstrukturer. Til slutt blir disse tekniske spesifikasjonene implementert i programvarekode og testet på komponentbasis. De resulterende programvarekomponentene gir god reaktivitet på endringer når de tillater å spore hver for seg mot implementeringsnivået systemets oppførsel lag for lag (fra brukergrensesnittene mot forretningsobjekter lag gjennom applikasjonskomponentene der skuespillerens bruksvalg blir lagret.
Kurset er designet for erfarne programmerere som ønsker å utforske spørsmål knyttet til bruk av mønstre og refaktoring. Hver deltager kjenner til egenskapene og praktiske eksempler på bruken av disse mønstrene, som igjen vil gjøre det mulig å bygge riktig på programkoden.
Design Thinking er en løsningsbasert metodikk for å takle komplekse problemer som er dårlig definert eller ukjent. Tilnærmingen er blitt tilpasset av både forretnings- og ingeniørteam for å løse utfordringer fra intern teamkonfliktløsning til produktutvikling. Noen av metodene som brukes i Design Thinking inkluderer forståelse av menneskelige behov, omformering av problemer på en menneskesentrisk måte, brainstorming av nye ideer og bruk av en praktisk tilnærming i prototyping og testing. I denne instruktørledede, live workshop-opplæringen, vil deltakerne lære å bruke de fem stadiene i Design Thinking for bedre å forstå problemene som sluttbrukere av et produkt eller en tjeneste opplever, og deretter utvikle den beste tilnærmingen for å løse dem. Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
Bruk kreative strategier for å matche kundenes behov med teknologisk gjennomførbare løsninger
Formulere en strategi for å øke kundeverdien og forbedre produkt- og tjenestetilbudet
Publikum
Utviklere
Prosjektledere
Kursets format
Delforelesning, deldiskusjon, øvelser og tung praktisk øvelse
A Design Sprint er en fem dagers prosess for validering av ideer og å løse store utfordringer gjennom prototyping og testing av ideer med kunder.
Denne instruktørledede, live-trening (online eller on-site) er rettet mot personer som ønsker å lære å utføre en vellykket design sprint i organisasjonen sin.
Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
Redusere risikoen for markedsføring av et nytt produkt.
Samle tilbakemeldinger fra kunder om et nytt konsept, før produktet er bygget.
Oppmuntre kreativitet i et team for å ta kritiske beslutninger, raskere.
Format av kurset
Interaktiv forelesning og diskusjon.
Mange øvelser og praksis.
Live-workshop aktiviteter og miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
Publikum:Utviklere, programmerere, forretningsanalytikere, prosjektledere, programvarearkitekter, testere, personer som er ansvarlige for dokumentasjon eller alle som er involvert i programvareutviklingsprosessen.Mål:Forbereder deg til å jobbe med et bredt spekter av UML elementer Lærer deg hvordan du lager komplekse UML modeller Forbereder deg til å bli et kvalifisert seniormedlem i et UML utviklingsteam.
Publikum: Utviklere, programmerere, forretningsanalytikere, prosjektledere, programvarearkitekter, testere, personer som er ansvarlige for dokumentasjon eller alle som er involvert i programvareutviklingsprosessen. Mål: Forbereder deg til å jobbe med et bredt spekter av UML elementer Lærer deg hvordan du lager komplekse UML modeller Lar deg bli kvalifisert til å være et seniormedlem i et UML utviklingsteam.
We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others. You can always change your preferences or unsubscribe completely.
Some of our clients
is growing fast!
We are looking to expand our presence in Norway!
As a Business Development Manager you will:
expand business in Norway
recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
recruit local trainers and consultants
We offer:
Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
high-tech automation
continuously upgraded course catalogue and content
good fun in international team
If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.