Kursplan

Teoretisk grunnleggende for designmønstre

    Historie om designmønstre Designmønstre kategorier

Mønstre (teori og praksis) - Kreasjon Design Patterns

    Abstrakt Factory Builder Factory Method Object Pool Prototype Singleton

Mønstre (teori og praksis) - Strukturelle Design Patterns

    Adapter Bridge Composite Decorator Fasade Flyweight Private Class Data Proxy

Mønstre (teori og praksis) - Atferd Design Patterns

    Ansvarskjede Kommando Tolk Iterator Formidler Memento Null Objekt Observatør Status Strategi Malmetode Besøkende

Kompleks Design Patterns

    MVC (Model - View - Controller) Active Record Repository

Arkitekturdesignsimulering - Hands On Labs

    Utvikling av systemarkitektur i grupper basert på spesifisert Business Case

Krav

Kunnskap om grunnleggende setninger innen programvareutvikling. Anbefales på det sterkeste å delta i opplæringen Programmering i C# 5.0 med Visual Studio 2012.

 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (6)

Relaterte kurs

Related Categories