Kursplan

Teoretiske grunnleggende prinsipper for designmønstre

  • Historie om designmønstre
  • Kategorier av designmønstre

Mønstre (teori og praksis) - Skapende designmønstre

  • Abstract Factory
  • Builder
  • Factory Method
  • Object Pool
  • Prototype
  • Singleton

Mønstre (teori og praksis) - Strukturelle designmønstre

  • Adapter
  • Bridge
  • Composite
  • Decorator
  • Facade
  • Flyweight
  • Private Class Data
  • Proxy

Mønstre (teori og praksis) - Oppførselige designmønstre

  • Kjede av ansvar
  • Command
  • Interpreter
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Null Object
  • Observer
  • State
  • Strategy
  • Template method
  • Visitor

Komplekse designmønstre

  • MVC (Model - View - Controller)
  • Active Record
  • Repository

Arkitekturdesignsimulering - Hånds-On Labs

  • Utvikling av systemarkitektur i grupper basert på det angitte forretningsfallet

Krav

Kunnskap om grunnleggende setninger innen programvareutvikling. Anbefales på det sterkeste å delta i opplæringen Programmering i C# 5.0 med Visual Studio 2012.

 14 timer

Antall deltakere


Pris per deltaker

Referanser (7)

Kommende kurs

Relaterte kategorier