Kursplan
Introduksjoner
- Mønstre og laget arkitekturer
- Mønsterbeskrivelse
- Designmønstre og design
- Finn og velg designmønstre
- Implementering av designmønster
Velkjente mønstre
Objektskaping
- Factory
- Builder
- Factory Method
- Prototype
- Singleton
Strukturelle mønstre
- Adapter
- Bridge
- Composite
- Decorator
- Facade
- Flyweight
- Proxy
Oppførselsmønstre
- Chain of Responsibility
- Command
- Interpreter
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Observer
- State
- Strategy
- Template Method
- Visitor
- Observer
Opprettelse av mønstre
- Mønster eller ikke mønster
- Formell mønsterbeskrivelse
- Organisering av mønstrekatalogen
- Spesifikt mål og abstrahert mål
- Publisering av mønster til et mønsterfellesskap
Krav
God kunnskap om UML og et hvilket som helst objektorientert språk som C++, C#, Java, VB.NET, PHP 8 eller nyere...
Referanser (4)
Forklaringene og interaktiviteten fra instruktøren var virkelig gode; selv om jeg kanskje ikke hadde nok erfaring, lærte jeg likevel mye av det!
Pieter Bruynseels - Spot Buy Center BV
Kurs - Design Patterns
Maskinoversatt
Instruktøren fremhevet de virkelig viktige konseptene i programvarearkitektur med kvizer. Den høyere nivås perspektiv på effektiv implementering av programvareutviklingscyklen, fra kravoppfanging til enhetstesting, er svært oppfriskende for en datavitenwithout mye erfaring innen programvareutvikling.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Kurs - Design Patterns
Maskinoversatt
Breddeoversikt over teknikkene
Kay Jan Wong - DBS Bank Ltd
Kurs - Design Patterns
Maskinoversatt
Jeg liker de enkle men informativ eksempekodene.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Kurs - Design Patterns
Maskinoversatt