Kursplan

Introduksjoner

    Mønstre og lagdelte arkitekturer Mønsterbeskrivelse Designmønstre og design Finne og velge designmønstre Designmønsterimplementering

Velkjente mønstre

Objektskaping

    Factory Builder Factory Method Prototype Singleton

Strukturelle mønstre

    Adapter Bridge Composite Decorator Fasade Flyweight Proxy

Atferdsmønstre

    Ansvarskjede Kommando Tolk Iterator Formidler Memento Observatør Stat Strategi Mal Metode Besøkende Observatør

Opprette mønstre

    Å mønstre eller ikke å mønstre Formell mønsterbeskrivelse Organisere mønsterkatalogen Spesielt mål og abstrahert mål Publisere mønstrene dine til et mønsterfellesskap

Krav

God kjennskap til UML og ethvert objektorientert språk som C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 eller høyere osv.

 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (3)

Relaterte kurs

Related Categories