Takk for at du sendte din henvendelse! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Takk for at du sendte din bestilling! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Kursplan
1. Introduksjon til fasilitering, eller hvorfor det er verdt å bruke brainstorming
2. Definere kunder/brukere ved hjelp av personifiseringsmetoder
3. Definere problemet / utfordringen - klientens situasjon
4. Identifisering av forretningsverdi i prosjektet - krav og aksepteringskriterier
– Opprette User Story Maps ved hjelp av brainstorming-metoder
- Identifisering, definisjon, nedbryting og prioritering av krav - verktøy og teknikker, f.eks. Richard Lawrens, Elephant carpaccio øvelse
- Workshop:
- Definere krav - identifisere krav i brukerhistorien
- Målebarhet av krav og avgjørelse av effektivitet - identifisering av aksepteringskriterier for en brukerhistorie
- Prioritering av krav basert på behovene til prosjektets klient
- Overføring av krav - sikre at vi forstår hverandre - overføre kundebehov til en transparent brukerhistorie
5. Oppsummering - retrospect "start, stop, continue"
Krav
- Erfaring med å designe og/eller utvikle programvareløsninger for kunder
Målgruppe
- Utviklere
- Sjefer i IT-avdelinger
- Prosjektledere, PM
- Produkteiere
- Medarbeidere i markedsavdelinger
7 timer
Referanser (5)
Interaction and communication
Archie Dlamini - Vodacom SA
Kurs - JavaScript - Advanced Programming
I like the simple but informative example codes.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Kurs - Design Patterns
I liked the practical exercises for each design pattern introduced.
Carlos Aragones - Roche Diagnostics
Kurs - Design Patterns in C#
I really enjoyed the real examples and exercises.
Dmitry Baranovsky
Kurs - Introduction to Domain Driven Design
The interaction and enthusiasm he had about the training.