Kursplan

1. Introduksjon til tilrettelegging, eller hvorfor det er verdt å bruke brainstorm 2. Definere kunder/brukere ved hjelp av personaliseringsteknikker 3. Definere problem/utfordring - situasjon klientens 4. Identifisering av forretningsverdi i prosjektet - krav og akseptkriterier – lage User Story Maps ved hjelp av brainstormteknikker

    identifisering, definisjon, dekomponering og prioritering av krav - verktøy og teknikker, f.eks. Richard Lawrens, Elephant carpaccio øvelsesverksted: - definere krav - identifisere krav i brukerhistorieformelen - målbarhet av krav og avgjørelse av effektivitet - identifikasjon akseptkriterier for en brukerhistorie - prioritering av krav basert på behovene til prosjektklienten - overføring av krav - hvordan sikre at vi forstår hverandre - overføre kundebehov for en transparent brukerhistorie

5. Oppsummering - retrospektiv "start, stopp, fortsett"

 

Krav

  • Erfaring med design og/eller utvikling av programvareløsninger for kunder

Publikum

  • Utviklere
  • IT-avdelingsledere
  • Prosjektledere, PM
  • Produkteiere
  • Marketing avdelingsansatte
 7 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (8)

Relaterte kurs

Kubernetes Design Patterns and Extensions

14 timer

Related Categories