Computer Graphics Opplæringskurs

Computer Graphics Opplæringskurs

Online eller på stedet, instruktørledede live datagrafikkopplæringskurs demonstrerer gjennom interaktiv diskusjon og praktisk praksis det grunnleggende om datagrafikk. Datagrafikkopplæring er tilgjengelig som "online live training" eller "onsite live training". Online live trening (også kalt "remote live training") utføres ved hjelp av et interaktivt, eksternt skrivebord . Livetrening på stedet kan gjennomføres lokalt hos kundene i Norge eller i NobleProg bedriftsopplæringssentre i Norge. NobleProg – din lokale opplæringsleverandør

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Computer Graphics Underkategorier

Computer Graphics Kursplaner

Kursnavn
Varighet
Oversikt
Kursnavn
Varighet
Oversikt
21 timer
OpenS CAD er en åpen kildekode, skriptbasert applikasjon for modellering av solide 3D CAD (datamaskinstøttet design) -objekter. I denne instruktørledede liveopplæringen vil deltakerne lære å lage 3D-modeller som kan konstrueres eller 3D-trykkes. Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
  • Lag utskrivbare 3D-modeller
  • Bruk geometriske transformasjoner for å lage komplekse 3D-former
  • Modell på en ikke-interaktiv måte ved å bruke minimale koder
Publikum
  • designere
  • Utviklere
  • Mekanikere
  • 3D-trykkentusiaster
Kursets format
  • Delforelesning, deldiskusjon, øvelser og tung praktisk øvelse
28 timer
Hva du vil lære i løpet av treningen:
    prinsipper for å lage datagrafikk og skrivebord publisering Måter å definere og jobbe med farge Forskjeller mellom vektor og bitmap grafikk Måter å tilpasse farge bilder og grafikk retouching og opprettelse av fotomontager Lag dine egne illustrasjoner og grafikk Godkjent for å tilpasse seg behovene til grafisk materiale sammensetning og utskrift Hvordan lage logoer og logoer Lag interessante diagrammer og tabeller Skaper forretningskort og bokstaver Skaper etiketter, diplomer, invitasjoner Forberedelse av bladene Hvordan formatere tekst Bruk av spot farger prinsipper for å forberede seg på utskrift digital utskrift, offset utskrift, skjermutskrift
Eksempler på temaer av klasser:
    Min Poster Portrett ekspansjon Min katalog Mitt ansikt Billboard Min logo
7 timer
    Vet du hva det er RAW format? Kjenner du funksjonene og funksjonene til RAW? Hva er fordelene med å bruke RAW format? Hvordan bruke Canon Digital Photo Professional (DPP)? Bruker du RAW format i kameraet ditt? Vet du hvor mye tid du kan spare? Vet du hvor mye du kan tjene ved å bruke det i stedet for et betalt verktøy? Hvor mange ganger kan man gjøre korreksjoner raskere? Som i den andre eksponerte bildet endrer fargen (White Balance) til riktig Uansett hvordan det ble irradisert synes. Hvordan bruke riktig farge (White Balance) til hele gruppen av 100, 1000 bilder på en gang? Hvordan raskt velge (deselekt) valget av klienten / personen bilder for videre behandling? Hvordan redusere to typer støy (Chroma og Luminance) av én eller flere bilder på en gang? Hvordan lyse mørke områder og mørke bildene veldig klart?
Hvis svaret på noen av disse spørsmålene er NO, så inviterer jeg deg til trening, deretter vil du lære å bruke RAW-formatkameraene, Canon, ved hjelp av gratis verktøy som er lagt til setet av en Canon-kamera.
14 timer
Adobe LiveCycle Designer is a software tool that allows users to create and edit PDF forms that can be filled out electronically or printed. Adobe LiveCycle Designer enables users to add various elements to PDF forms, such as text fields, buttons, checkboxes, lists, tables, images, and scripts. Adobe LiveCycle Designer also allows users to control the layout, appearance, validation, and logic of PDF forms, as well as integrate them with data sources and web services. This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at beginner-level to intermediate-level developers and UI/UX designers who wish to use Adobe LiveCycle Designer to create interactive and dynamic PDF forms. By the end of this training, participants will be able to:
  • Create and edit PDF forms with various elements and properties.
  • Add scripts and logic to PDF forms using JavaScript.
  • Validate and secure PDF forms.
  • Integrate PDF forms with data sources and web services.
  • Deploy and distribute PDF forms.
Format of the Course
  • Interactive lecture and discussion.
  • Lots of exercises and practice.
  • Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
  • To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
14 timer
For de som ønsker å starte med ny programvare så vel som allerede kjenner annen programvare for vektorgrafikk og raskt vil begynne å jobbe med ny programvare.
14 timer
For de som ønsker å starte med ny programvare så vel som allerede kjenner annen programvare for rastergrafikk og raskt vil begynne å jobbe med ny programvare.
14 timer
Deltakeren vil lære under opplæringen:
  • bruk et vektorgrafikkprogram.
  • lage enkle objekter
  • lage avanserte kurver
  • lage en logo
  • spore elementer laget på papir eller fotografi
  • mottak av brosjyrer
  • reklameplakater
  • åpne og endre dokumenter og PDF-vektor, EPS
21 timer
Under tre dagaropplæring vil deltakarane læra lite av historien av teori og retningslinjer som konverterer til eksempelprosjekter:
    "Traking" frå eit teikn på papir til eit vektorbilete som kan brukast til å skriva ut, klikka, gravering osv. "Pierre Bézier-kurver "-reglar for å laga grunnleggjande og komplekse kurver samt redigering og reparasjon. "Typography" oppretta ditt eigen skrift frå å teikna til å få ein opne typeskrift (OTF) fil.
14 timer
Dette kurset demonstrerer gjennom praktisk opplæring grunnleggende og anvendelser av Inkscape .
28 timer
Hva vil du lære under opplæringen:
  • prinsipper for å lage datamaskingrafikk
  • måter å tilpasse fargeskjemaet til bildene dine på
  • retusjere regler og lage fotomontasjer
  • måter å utarbeide logoer, diagrammer, tabeller og illustrasjoner
  • utarbeidelse av visittkort, enkle annonser, reklametavler og brosjyrer
  • grunnleggende for å forberede grafikk for utskrift og Internett-applikasjoner
Eksempel på emner for klasser:
  • plakaten min
  • portrett
  • plass
  • katalogen min
  • ansiktet mitt
  • billboard
  • logoen min
7 timer
ARToolKit is an open-source tracking library for creating Augmented Reality (AR) applications. It supports Windows, Linux, Mac, Android and iOS. In this instructor-led, live training, participants will learn how to build an augmented reality mobile application with ARToolKit. By the end of this training, participants will be able to:
  • Develop a mobile application that overlays virtual imagery onto the real world
  • Preprocess video to adjust lighting and resolve issues
  • Integrate ARToolKit with third-party tools and functionality, including OpenCV, Unity, OpenSceneGraph and the mobile device's GPS, compass, and camera calibration utilities
Format of the Course
  • Interactive lecture and discussion.
  • Lots of exercises and practice.
  • Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
  • The mobile application developed in this course can be target Android and/or iOS. To request your preference, please contact us to arrange.
35 timer
Blender is an open-source 3D computer graphics software tool set for creating animated films, visual effects, art, 3D printed models, interactive 3D applications and video games. This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at artists, game developers, or complete beginners who wish to use Blender to create 3D models for interactive applications, video games, animated films, etc. By the end of this training, participants will be able to:
  • Understand the principles and core concepts of 3D modeling.
  • Explore a variety of modes and tools for modeling and editing 3D meshes.
  • Learn how to create animations and visual effects with Blender.
  • Add curves, surfaces, metaballs, and hair particles to simulate realistic 3D motions.
  • Use the tools for UV mapping/unwrapping, sculpting, and painting 3D models.
  • Export 3D models and assets to a game engine, 3D printer, or other software. 
Format of the Course
  • Interactive lecture and discussion.
  • Lots of exercises and practice.
  • Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
  • To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
21 timer
Free CAD er en åpen kildekode, tilpassbar, multiplattform, skriptbar og utvidbar parametrisk 3D-modellerer for utforming av gjenstander i det virkelige liv. I denne instruktørledede, liveopplæringen, vil deltakerne lære å modellere et objekt for senere konstruksjon eller 3D-utskrift. Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
  • Bruk FreeCads verktøy og arbeidsflyter til å erstatte kommersiell CAD eller BIM-modelleringsprogramvare
  • Skriv til mange formater som STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, etc.
  • Bruk Python å utvide Free CAD funksjonalitet
  • Automatiser FreeCad, bygg moduler og integrer Free CAD i en eksisterende applikasjon
Publikum
  • designere
  • Utviklere
  • Mekanikere
Kursets format
  • Delforelesning, deldiskusjon, øvelser og tung praktisk øvelse
7 timer
Universal Scene Description (USD) er en åpen kildekode-ramme utviklet av Pixar for utveksling av 3D-datagrafikk gjennom ulike applikasjoner. Den er designet for å være fleksibel og utvidelig til andre samarbeidsmiljøer som kjører sammenkoblet verktøy, for eksempel NVIDIA Omniverse. Denne instruktørledede, live-trening (online eller on-site) er rettet mot designingeniører, arkitekter og utviklere som ønsker å bruke Pixar USD til å lage, bygge og dele vanlige 3D-scener eller eiendeler mens de arbeider samtidig fra ulike grafikkverktøy. Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
    Lag det nødvendige utviklingsmiljøet for å begynne å bygge 3D-grafikker og arbeidsflyter. Forstå den grunnleggende sammensetningen av USD og bruk modifikasjoner for å forbedre 3D-aktiver og scener.     og   Del, kombiner og transformere flere eiendeler ved hjelp av støttet USD-plugins for tredjepartsapplikasjoner (Maya, Katana og Houdini).
Format av kurset
    Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
    Dette kurset er fokusert på USD, men andre programvare applikasjoner som Maya, Katana og Houdini kan også brukes. Vennligst bekreft om du har spesifikke krav. For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
21 timer
WebGL (Web Graphics Library) is a JavaScript API for rendering 3D graphics within a web browser without the use of plug-ins. In this instructor-led, live training, participants will learn how to generate realistic computer images using 3D graphics as they step through the creation of an animated 3D application that runs in a browser. By the end of this training, participants will be able to:
  • Understand and use WebGL's various functionality, including meshes, transforms, cameras, materials, lighting, and animation
  • Animate objects with WebGL
  • Create 3D objects using WebGL
Audience
  • Developers
Format of the course
  • Part lecture, part discussion, exercises and heavy hands-on practice
14 timer
Autodesk Maya or Maya is a 3D computer graphics application. Maya allows users to create realistic animations from scratch. This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at web designers who wish to use Maya for creating 3D animations. By the end of this training, participants will be able to:
  • Create realistic models and textures in Maya.
  • Animate and render projects for high quality playback.
  • Simulate natural effects like water and smoke.
Format of the Course
  • Interactive lecture and discussion.
  • Lots of exercises and practice.
  • Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
  • To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
14 timer
Dette kurset dekker hvordan du programmerer GPU er for parallell databehandling. Noen av applikasjonene inkluderer dyp lærings-, analyser- og ingeniørapplikasjoner.
21 timer
Dette instruktørledede, liveopplæringsløpet dekker hvordan du programmerer GPU er for parallell databehandling, hvordan du bruker forskjellige plattformer, hvordan du jobber med CUDA-plattformen og dens funksjoner, og hvordan du utfører forskjellige optimaliseringsteknikker ved bruk av CUDA. Noen av applikasjonene inkluderer dyp læring, analyse, bildebehandling og tekniske applikasjoner.
14 timer
Videoanalyse refererer til teknologien og teknikkene som brukes til å behandle en videostrøm. En vanlig applikasjon ville være å fange og identifisere live video hendelser gjennom bevegelsesdeteksjon, ansiktsgjenkjenning, folkemengde og kjøretøy counting, etc. Denne instruktørledede, live-trening (online eller on-site) er rettet mot utviklere som ønsker å bygge maskinvare-accelerated objekt deteksjon og sporingsmodeller for å analysere streaming video data. Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
    Installere og konfigurere det nødvendige utviklingsmiljøet, programvaren og biblioteket for å begynne å utvikle. Bygge, trene og implementere dyp læringsmodeller for å analysere live videofeeds. Identifiser, spor, segment og forutsi forskjellige objekter innenfor video-rammer. Optimalisere objektdeteksjon og sporingsmodeller. Utvikle en intelligent videoanalyse (IVA) applikasjon.
Format av kurset
    Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
    For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.
14 timer
CUDA (Compute Unified Device Architecture) er en parallell datamaskin plattform og API opprettet av Nvidia. Denne instruktørledede, live-trening (online eller on-site) er rettet mot utviklere som ønsker å bruke CUDA til å bygge Python apper som kjører parallelt på NVIDIA GPUs. Ved slutten av denne treningen vil deltakerne være i stand til å:
    Bruk Numba-kompilatoren til å akselerere Python programmer som kjører på NVIDIA GPUs. Opprett, kompilere og lansere tilpassede CUDA-kjerner. Håndtering av minne GPU Konverter en CPU-basert applikasjon til en GPU-accelerated applikasjon.
Format av kurset
    Interaktiv forelesning og diskusjon. Mange øvelser og praksis. Hands-on implementering i et live-lab miljø.
Kurs tilpassingsalternativer
    For å be om en tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å arrangere.

Last Updated:

Helg Computer Graphics kurs, kveld Computer Graphics trening, Computer Graphics boot camp, Computer Graphics instruktørledet, Helg Computer Graphics trening, Kveld Computer Graphics kurs, Computer Graphics coaching, Computer Graphics instruktør, Computer Graphics trener, Computer Graphics kurs, Computer Graphics klasser, Computer Graphics on-site, Computer Graphics private kurs, Computer Graphics tomannshånd trening

Kursrabatter

No course discounts for now.

Kursrabatter Nyhetsbrev

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Norway!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Norway
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

This site in other countries/regions