Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon
Forberede nettleseren for gjengivelse WebGL Innhold
Oversikt over prosessen for å lage grafikk
Opprette et 2D statisk objekt
Legge farge til objektet
Snurrer objektet rundt
Gjør objektet 3D
Forstå punkter, vektorer og masker
Transformere objektet
Legger til retnings- og omgivelseslys
Legge til gjennomsiktighet, tekstur og refleksjon
Introduserer andre objekter
Simulering av kamerabevegelser
Programming Vertex og Pixel Shaders
Animering av objektet
Bruke musen til å samhandle med objektet
Oppsummering og konklusjon
Krav
- Javaerfaring med manusprogrammering
- Kjennskap til vektorer og matriser er nyttig, men ikke nødvendig
- Kunnskap om lineær algebra (multiplikasjon, addisjonsmatrise/vektor)
- Kunnskap om trigonometri (cosinus- og sinushistorier...)
21 timer