Kursplan

Introduksjon

Forberede nettleseren for gjengivelse WebGL Innhold

Oversikt over prosessen for å lage grafikk

Opprette et 2D statisk objekt

Legge farge til objektet

Snurrer objektet rundt

Gjør objektet 3D

Forstå punkter, vektorer og masker

Transformere objektet

Legger til retnings- og omgivelseslys

Legger til gjennomsiktighet, tekstur og refleksjon

Introduserer andre objekter

Simulering av kamerabevegelser

Programming Vertex og Pixel Shaders

Animering av objektet

Bruke musen til å samhandle med objektet

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • Javaerfaring med manusprogrammering
  • Kjennskap til vektorer og matriser er nyttig, men ikke nødvendig
  • Kunnskap om lineær algebra (multiplikasjon, addisjonsmatrise/vektor)
  • Kunnskap om trigonometri (cosinus- og sinushistorier...)
 21 timer

Antall deltakere



Price per participant

Relaterte kurs

Related Categories