Kursplan

Innføring

Føre beredskap for rendering av WebGL-innhold i nettleseren

Oversikt over grafikkopprettelsesprosessen

Opprette et 2D statisk objekt

Tilføye farge til objektet

Drepe objektet rundt

Gjøre objektet 3D

Føre forståelse av punkter, vektorer og gitter

Transformere objektet

Tilføye retningsspecificert og ambient lys

Tilføye transparens, tekstur og refleksjon

Føre inn andre objekter

Simulere kamera-bevegelser

Programmering av vertex- og pikselskader

Animering av objektet

Bruke musen til å interagere med objektet

Sammendrag og konklusjon

Krav

  • Erfaring med JavaScript-programmering
  • Familiaritet med vektorer og matriser er nyttig, men ikke påkrevd
  • Kunnskap om lineær algebra (multiplikasjon, addisjon av matrise/vektor)
  • Kunnskap om trigonometri (cosinus- og sinusforhold...)
 21 timer

Antall deltakere


Pris per deltaker

Kommende kurs

Relaterte kategorier