Takk for at du sendte din henvendelse! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Takk for at du sendte din bestilling! En av våre teammedlemmer vil kontakte deg straks.
Kursplan
Innføring
Føre beredskap for rendering av WebGL-innhold i nettleseren
Oversikt over grafikkopprettelsesprosessen
Opprette et 2D statisk objekt
Tilføye farge til objektet
Drepe objektet rundt
Gjøre objektet 3D
Føre forståelse av punkter, vektorer og gitter
Transformere objektet
Tilføye retningsspecificert og ambient lys
Tilføye transparens, tekstur og refleksjon
Føre inn andre objekter
Simulere kamera-bevegelser
Programmering av vertex- og pikselskader
Animering av objektet
Bruke musen til å interagere med objektet
Sammendrag og konklusjon
Krav
- Erfaring med JavaScript-programmering
- Familiaritet med vektorer og matriser er nyttig, men ikke påkrevd
- Kunnskap om lineær algebra (multiplikasjon, addisjon av matrise/vektor)
- Kunnskap om trigonometri (cosinus- og sinusforhold...)
21 timer