Kursplan
Kurver og flater
- Verktøy og struktur
- Bézier og NURBS
- Transformering av objekter
- Former og splines
Metaballs og hårpartikler
- Verktøy og struktur
- Legge til og redigere metaobjekter
- Bruke fettstift
- Modifisering av partikler
Animasjon og rigging
- Nøkkelpunkter og nøkkelsett
- Bruke armatur for rigging
- Anvende gitteret
- Restriksjoner, handlinger og drivere
Markører, formnøkler og bevegelsesbaner
Ikke-ødelæggende modellering
- Introduksjon til geometrinoder
- Introduksjon til animasjonsnoder
Rendring av 3D-scenes
Rendremotorer i Blender for animasjon
- Eevee, cycles og workbench
- Bruke kamere, lysobjekter og materialer
- Skuggernoder og fargebehandling
- Freestyle ikke-fotorealistisk (NPR) rendring
- Bruke lag og passes
- Rendring og forhåndsvisning av animasjoner
Eksportering av filer
- Støttede medieformater
- Eksportere filer til Alembic
- Bruke Collada-modulen
- Eksportere filer som USD, SVG og PDF
Felsøk
Oppsummering og neste trinn
Krav
- Grunnleggende erfaring med datanavnslastning
- Familiaritet med 3D-modellering
Målgruppe
- Kunstnere
- Spillutviklere
- Fullt begynnere
Referanser (3)
Lære om programvaren
Peter - Coleg Cambria
Kurs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Maskinoversatt
praktiske eksempler og feilsøkning av reelle problemer (under opprettelsen av reelle prosjekter, spill, osv.), jeg mener gode praksiser og hvordan et reelt prosjekt ser ut i virkeligheten
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Kurs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Maskinoversatt
Jeg likte at alle spørsmålene vi hadde forberedt ble besvart; også utfordringen på 90 minutter til slutt med å lage et lite spill var gøy og spennende!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Kurs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Maskinoversatt