Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Forstå oss selv og andre
- Hva får oss til å oppføre oss som vi gjør? Hvordan kan vi forstå hvilke deler av denne atferden som er akseptabel – kreves av vår rolle i virksomheten – og hvilke deler som ikke er akseptable? Hvordan kan vi "tilpasse" atferd for å forhindre årsakene til konflikt eller for å uskadeliggjøre konflikter forårsaket av andre? Hva mener vi med Effektiv Communication i potensielle og faktiske konfliktsituasjoner?
Emosjonell intelligens
- Følelser og deres konsekvenser både i å skape og håndtere konflikter Viktigheten av å forstå vår "EQ" (i motsetning til den mer standard IQ) De fem stadiene av Golemans emosjonelle intelligensmodell: Selvbevissthet Selv-Management Motivasjon Empati Sosial ferdigheter
Transaksjonsanalyse
- Hvorfor handler/reagerer vi på en bestemt måte overfor kollegaer og kunder? Hvordan kan vi bygge relasjoner med kolleger og kunder? Hva er fordelene med «True Rapport» i våre inter-personal relasjoner?
Kunde og interessenter Management
- Tilfredsstille interessenter Interessentanalyse: interne og eksterne interessenter Håndtering av konflikter i kunde- og/eller interessentinteraksjoner
Assertiveness
- Aggressiv v selvsikker v underdanig fordeler ved selvsikker atferd
Konfrontasjon
- Konfrontasjonsmodellen – heftige samtaler PRO-modellen: en mal for planlegging og vellykket gjennomføring av heftige samtaler
Håndtering av konflikt
- Hva forårsaker konflikt? Fasene i konflikthåndtering Forstå konflikten Forstå din / den andre personens posisjon i konflikten Løse konflikten
14 timer
Testimonials (5)
Den beste opplæringen jeg har deltatt på nylig, innholdsmessig, en stor dose kunnskap, løsninger og anbefalinger.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Kurs - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
mulighet for åpen diskusjon om de diskuterte temaene
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
Kurs - Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Kurs - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Kurs - Handling Conflict with Confidence
short & to the point