Balanced Scorecard Treningskurs
Utdanningen er utformet for å hjelpe alle som tenker på å implementere eller jobbe på et balansert scorecard prosjekt
Kursplan
Å måle bedriftsstrategi
- Finansiell perspektiv
- Kundeperspektiv
- Intern bedriftsprosessperspektiv
- Læring og vekstperspektiv
- Kobling av Balanced Scorecard-mål til strategien din
- Struktur og strategi
Å styre bedriftsstrategi
- Oppnå strategisk samsvar: Fra topp til bunn
- Mål, ressursfordeling, initiativ og budsjetter
- Tilbakekopling og den strategiske læringprosessen
- Implementering av et Balanced Scorecard-styringsprogram
Åpne kurs krever 5+ deltakere.
Balanced Scorecard Treningskurs - Bestilling
Balanced Scorecard Treningskurs - Forespørsel
Balanced Scorecard - Konsulentforespørsel
Konsulentforespørsel
Referanser (1)
The references on the material, and everything else that was provided during the training. However, I would recommend advertising this training so more people can attend.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Kurs - Balanced Scorecard
Kommende kurs
Relaterte kurs
Online Brand Audit: Evaluere din Brands digitale tilstedeværelse og stilling for å designe kraftfulle markedsføringsstrategier
21 timerEn brands digitale tilstedeværelse er essensiell for en bedrifts overlevelse i dagens samfunn.
Dette instruktørførte, live-trainingsprogram er rettet mot markedsføringsprofesjonelle på alle nivåer som ønsker å styrke en bedrifts digitale brandstilling, vurdere brands prestasjoner og administrere brands bild og rykte gjennom å utføre en grundig Online Brand Audit.
Summen av flere digitale berøringepunkter vil til slutt forme hvordan dine målgrupper oppfatter bedriften din, og om de ønsker å gjøre forretninger med deg eller ikke.
En online brand audit har blitt standardisert praksis for bedrifter for å vurdere og styrke brands stilling i et gitt marked.
I tillegg til å vurdere din brands egede digitale ressurser på styrker og svakheter, vil denne auditen også analysere hvordan brands snakkes om på digitale kanaler som bedriften ikke kontrollerer, for å vurdere brandperception.
Ved sluttet av en online brand audit, vil du være berettiget til å utvikle en transformende markedsføringsstrategi som passer med bredere bedriftsmål.
Selv om dette kurset faller under kategorien 'Brand Management', berører det så mange andre discipliner innenfor et organisasjon; fra kundeerfaring og digitale brukerjourner til å oppdage innsikt for markedsføringsstrategi og planlegging.
Ved sluttet av dette treningsprogrammet, vil deltakerne kunne:
- Vurdere en brands digitale tilstedeværelse for styrker og svakheter.
- Oppdage en bedrifts digitale rykte og bild.
- Identifisere og styrke en brands stilling i et gitt marked.
- Bygge en resultatbasert markedsføringsstrategi og et integrert digitalt kommunikasjonsplan.
- Utføre en konkurrentanalyse og bygge bransjes perceptual maps.
- Utføre en SEO audit.
- Lære de oppdaterte SEO-vedlikeholdsinstruksene i tiden av AI.
- Oppdage verdifulle innsikter om hvordan ulike kundegrupper oppfatter bedriften og dets produkter eller tjenester.
- Administrere digital sosial lytning.
- Bruke AI for å gjøre rutinebaserte brandaudits mer effektive.
Fundamentals of Corporate Social Responsibility
7 timerFå forståelse og innsikt i verdien av å investere i samfunnsansvar, filantropi og bærekraft. Opplæring gjennomføres i en interaktiv form og inkluderer en rekke casestudier.
Forvaltning av bedrifts IT og strategisk ledelse
35 timerBedriftsstyring av IT er avgjørende for å koordinere teknologiske initiativer med bedriftsstrategi, sikre verdileveranse og risikohåndtering.
Denne instruktørledede, live opplæring (online eller på sted) er rettet mot avanserte IT-governance-profesjonelle som ønsker å fordype sin forståelse av styringsrammeverk, verdileveranse og risikohåndtering mens de forbereder seg på avansert sertifisering.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Bruke styringsrammeverk for å koordinere IT med bedriftsmål.
- Optimalisere verdileveranse gjennom strategisk investering og nytteoppnåelse.
- Vurdere og redusere bedriftsrisikoer, inkludert nye risikoer.
- Utvikle strategier for optimalisering av IT-resurser og innkjøpsbeslutninger.
Format for kurset
- Interaktive forelesninger og diskusjoner.
- Mange øvelser og praktisk arbeid.
- Hånds-på implementering i en live-lab-miljø.
Tilpasningsalternativer for kurset
- For å be om tilpasset opplæring for dette kurset, vennligst kontakt oss for å avtale.
Markedsprognoser
14 timerPublikum
Dette kurset er laget for analytikere, prognosemakere som ønsker å introdusere eller forbedre prognoser som kan relateres til salgsprognoser, økonomiske prognoser, teknologiprognoser, forsyningskjedestyring og etterspørsels- eller forsyningsprognoser.
Beskrivelse
Dette kurset guider delegatene gjennom en rekke metoder, rammeverk og algoritmer som er nyttige når de skal velge hvordan de skal forutsi fremtiden basert på historiske data.
Den bruker standardverktøy som Microsoft Excel eller noen åpen kildekode-programmer (spesielt R-prosjektet).
Prinsippene som dekkes i dette kurset kan implementeres av hvilken som helst programvare (f.eks. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
OneStream for Financial Analysts: Sertifisering Forberedelse
14 timerDenne instruktørledede, live-opplæringen i Norge (online eller på stedet) er rettet mot finansanalytikere på nybegynnernivå som ønsker å lære å bruke OneStream til finansiell analyse, rapportering og datadrevet beslutningstaking, og forberede seg på relevante OneStream-sertifiseringer.
Ved slutten av denne opplæringen vil deltakerne kunne:
- Forstå kjernefunksjonene til OneStream XF.
- Naviger i OneStream-grensesnittet og arbeidsområdet.
- Last inn, transformer og valider økonomiske data.
- Bygg og analyser økonomiske rapporter og dashboards.
- Bruk OneStreams automatiseringsfunksjoner for arbeidsflyt for økonomisk planlegging og konsolidering.
- Forbered deg på OneStream-sertifiseringseksamener (f.eks. OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant, etc.).
Strategisk Utvikling: Tenkning, Planlegging, Ledelse og Styre
35 timerOversikt
Dette 5-dagers kurset vil hjelpe delegater å utvikle sine strategiske tenkning, planlegging og ledelsesferdigheter inkludert de taktiske og operasjonelle kravene for vellykket implementering i et bankmiljø. Kurset vil håndtere de vanskelige spørsmålene om konfliktstyring, forvaltning av endring, hva som gjør en god leder og hvordan å motivere et team. Ved hjelp av interaktive case-studier, samt sektor eksempler, vil delegater bli oppmuntret til å dele erfaringer og utfordringer for å bidra til å bygge praktiske og arbeidsfokuserte løsninger som de kan ta tilbake og faktisk bruke.
Hovedmålet med programmet er å utstyre ledere med ferdighetene til å skanne forretningsmiljøet for å oppdage lønnsomme forretningsmuligheter samt utvikle strategier for å få konkurransefortrinn i en stadig mer konkurransedyktig forretningsmiljø. Blant annet vil programmet også gi innsikt i ledelse de beste praksis og atferd som vil styrke evnen til ledere til å håndtere kompleksitetene og usikkerhetene i å administrere en høy ytelse finansinstitusjon.
Læringsmål
Etter å ha deltatt i dette kurset vil delegater kunne:
- Beskriv de viktigste problemene som står overfor en stor bank;
- Forklare de ulike tilnærminger til organisatorisk utviklingsplanlegging;
- Analyse av dagens forretningsmiljø og påvirkninger som påvirker organisasjonen;
- Analyse av ressurser innenfor og utenfor organisasjonen;
- Forklare de ulike tilnærminger til å administrere strategien og plassere den i forretningsplanen;
- Vurder alternative utviklingsstrategier for å anbefale de som passer mest til bedriftens behov.
- Oppnå en bedre forståelse av strategiske utviklingsplaner.
- objektivt diskutere risikoene, fordelene og kostnadene som følger med implementeringen av den nye strategien, inkludert konfliktstyring i et team;
- Definere tilnærminger for å håndtere de identifiserte risikoene;
- Analyse de potensielle konsekvensene for hans selskap (både positive og negative) som vil resultere i implementeringen av den nye strategien;
- Utform politikk, systemer og prosesser for vellykket gjennomføring av nye strategiske planer;
- De viktigste trinnene i endringshåndtering
Hvem bør vente
- Produkt/tjenesteadministrator
- Nylig utnevnt samt etablerte ledere og teamledere
- Hevder av operasjoner
- Senior bankleder
- Human Resource Manager
- Operasjonsledere
- [ 0 ] Ledere
Metodologi Kurset består av lettede workshops, supplert med case studier trukket fra en kombinasjon av publiserte virkelige eksempler og / eller praktisk erfaring. Det vil også være muligheter for deltakere å jobbe i små grupper for å syntetisere ideer og strategier og å anvende materialet i sammenheng med sine egne organisasjoner / avdelinger. Åpne diskusjoner vil også være et viktig element.
Statistisk tenkning for beslutningstakere
7 timerDenne kursen er laget for beslutningstakere hvis primære mål ikke er å utføre beregninger og analyser, men å forstå dem og være i stand til å velge hvilke statistiske metoder som er relevante for organisasjonens strategiske planlegging.
For eksempel må en potensiell deltakere ta beslutningen om hvor mange prøver som må samles inn før de kan ta beslutningen om produktet skal lanseres eller ikke.
Hvis du trenger en lengre kurs som dekker de mest grunnleggende statistiske tankesett, se på fem-dagers "Statistics for Ledere" trening.
Strategisk Tenkning
21 timerI denne instruktørledede, live-opplæringen i Norge, leder vi nye ledere gjennom de viktigste konseptene for strategisk tenkning, og setter teori ut i praksis gjennom oppgavebaserte aktiviteter basert på virkelige caser. Deltakerne får en unik mulighet til å lære nye måter å tenke på, implementere nøkkelbegreper for å løse problemer, reflektere over hvordan disse prinsippene gjelder for deres eget arbeid, og lytte til og dele sine egne perspektiver med instruktør og klassefeller.
Strategisk Planlegging i Praksis
14 timerDette kurset er opprettet for investorer, bedriftseiere, direktører, ledere, ledere og analytikere som trenger å utvikle strategisk planleggingsferdigheter. Den er ikke designet for akademiske formål, men for å begynne å realisere drømmene dine i dag.
Dette kurset fokuserer på strategisk planlegging for virksomheter der fleksibilitet og konstant læring er det viktigste. Hovedvekten er bedrifts- og investeringsstrategi ved å bruke gjeldende eksempler i den virkelige verden. Hvert kursmedlem vil ha muligheten til å lage en strategisk plan og lære å implementere den i praksis.
Strategisk Ledelse
21 timerPublikum
Seniorledere som trenger innsikt i spørsmålene om strategisk Management og dens anvendelse
Kursets format
En kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Casestudier og eksempler
Ved slutten av kurset vil delegatene kunne:
- Definer spørsmål som ligger til grunn for vellykket strategisk ledelse og koblingen til et sterkt organisasjonsklima
- Beskriv en rekke strategiske forretningsmodeller og deres potensielle implikasjoner for egen virksomhet
- Definer de kritiske konseptene som ligger til grunn for å bygge team med høyt ytelse og administrere endring
- Definer og bruk viktige økonomiske tiltak for strategisk suksess
Forstå din merkestatus og din virksomhet
21 timerPublikum
Dette kurset er designet for alle ansatte som trenger et bredere syn på sin del av virksomheten; deres spesifikke roller innenfor det; og av deres engasjement i å forbedre sitt bidrag til organisasjonen som helhet
Kursets format
En kombinasjon av:
- Tilrettelagte diskusjoner
- Lysbildepresentasjoner
- Øvelser
På slutten av workshopen vil deltakerne kunne:
- Forklar hva “merkevare” er, og hvordan de kan påvirke det
- Forstå prosessen for endringsstrategier og bedriftens posisjon innen dem
- Detaljer om de relevante prinsippene som ligger til grunn for endring i en virksomhet
- Innse viktigheten av kunder / interessentforhold for vellykket drift av enhver virksomhet
- Definer de økonomiske aspektene ved en virksomhet og delegatenes del av den virksomheten
- Bestem de viktige aspektene ved forhandlinger for å sikre best mulig resultat for deres del av virksomheten