Kursplan
1. Teknisk og kvalitetsfremragenhet
- Analytisk tenkning og problemløsning for operativ fremragenhet
- Sikring av kvalitet, regulering og overholdelse av profesjonelle standarder
- Opfordring til innovasjon og kontinuerlig forbedring i teknisk leverans.
2. Kritisk tenkning og beslutningsprosesser
- Rammer for strukturert beslutningstaking under usikkerhet
- Balans mellom analytisk resonnement og kreativ problemløsning
- Bruk av dømmekraft og integritet i kompleksa virksomhetsligninger
3. Utmerket kundeerfaring
- Forståelse av kundebehov og virksomhetsmål
- Bygging og vedlikehold av troverdige kundeforhold
- Levering av bærekraftig verdi og opprettholdelse av profesjonell integritet
4. Strategisk kommunikasjon og innflytelse
- Kommunisering med effekt og tydlighet
- Styring av innehavers forventninger over virksomhetsområder
- Innflytelse på resultater gjennom empati og overbevisning
5. Menneskeerfaring og ledelse
- Utvikling av selvbevissthet og følelsesmessig intelligens
- Empowerning og motivasjon av team gjennom inkludering og samarbeid
- Ledelse med tilpasningsdyktighet i dynamiske miljøer
6. Fostre team-samarbeid og engasjement
- Opprettelse av en kultur basert på tillit, tilbakemelding og felles ansvar
- Justering av teammål med organisatorisk visjon
- Gjenkjenning og utnyttelse av individuelle styrker for kollektiv suksess
7. Kontinuerlig vekst og profesjonell utvikling
- Oppbygging av vaner for livslang læring og ferdighetsutvikling
- Veileder- og mentorerforhold for ytelsesforbedring
- Oversettelse av læring til målbare virksomhetsresultater
8. Integert praksis og refleksjon
- Bruk av lærede konsepter på reelle arbeidshindringer
- Samarbeidsøvelser for å styrke sentrale kompetanser
- Utvikling av personlige handlingoplaner for profesjonell fremragenhet
Oppsummering og neste skritt
- Refleksjon over sentrale innsikter og anvendelser
- Forpliktelse til kontinuerlig lederskapsvekst
- Retningslinjer og ressurser for vedvarende utvikling
Krav
- Erfaring fra kundeorienterte eller lederroller
- Kjennskap til organisatoriske standarder og kvalitetspraksiser
- Interesse for å utvikle lederevner og innovasjonsevner
Målgruppe
- Ledere og seniorprofesjonelle
- Direktører og seniorledere involvert i kundeengasjement
- Partnere som ønsker å forbedre teamytelsen og kundeeffekt.
Referanser (5)
opplæring og tilbakemelding
Jochen Jung - Bachem
Kurs - DZM – delegating tasks and motivating employees
Maskinoversatt
Forklarer emnet godt.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Kurs - Leadership 101
Maskinoversatt
Tydelig forklart teori kombinert med treneren entusiastisk forteller om sine tidligere erfaringer, noe som gjør konseptene mye mer relaterbare og memorerbare. Vennlig og engasjert trener.
Jacob Tan - Singapore Management University
Kurs - Leadership Development for Engineers
Maskinoversatt
Informasjon om RPA, AI og IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Kurs - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
Maskinoversatt
I generally was benefit from the interaction and flexibility.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Maskinoversatt