Kursplan

1. Teknisk og kvalitetsfremragenhet

  • Analytisk tenkning og problemløsning for operativ fremragenhet
  • Sikring av kvalitet, regulering og overholdelse av profesjonelle standarder
  • Opfordring til innovasjon og kontinuerlig forbedring i teknisk leverans.

2. Kritisk tenkning og beslutningsprosesser

  • Rammer for strukturert beslutningstaking under usikkerhet
  • Balans mellom analytisk resonnement og kreativ problemløsning
  • Bruk av dømmekraft og integritet i kompleksa virksomhetsligninger

3. Utmerket kundeerfaring

  • Forståelse av kundebehov og virksomhetsmål
  • Bygging og vedlikehold av troverdige kundeforhold
  • Levering av bærekraftig verdi og opprettholdelse av profesjonell integritet

4. Strategisk kommunikasjon og innflytelse

  • Kommunisering med effekt og tydlighet
  • Styring av innehavers forventninger over virksomhetsområder
  • Innflytelse på resultater gjennom empati og overbevisning

5. Menneskeerfaring og ledelse

  • Utvikling av selvbevissthet og følelsesmessig intelligens
  • Empowerning og motivasjon av team gjennom inkludering og samarbeid
  • Ledelse med tilpasningsdyktighet i dynamiske miljøer

6. Fostre team-samarbeid og engasjement

  • Opprettelse av en kultur basert på tillit, tilbakemelding og felles ansvar
  • Justering av teammål med organisatorisk visjon
  • Gjenkjenning og utnyttelse av individuelle styrker for kollektiv suksess

7. Kontinuerlig vekst og profesjonell utvikling

  • Oppbygging av vaner for livslang læring og ferdighetsutvikling
  • Veileder- og mentorerforhold for ytelsesforbedring
  • Oversettelse av læring til målbare virksomhetsresultater

8. Integert praksis og refleksjon

  • Bruk av lærede konsepter på reelle arbeidshindringer
  • Samarbeidsøvelser for å styrke sentrale kompetanser
  • Utvikling av personlige handlingoplaner for profesjonell fremragenhet

Oppsummering og neste skritt

  • Refleksjon over sentrale innsikter og anvendelser
  • Forpliktelse til kontinuerlig lederskapsvekst
  • Retningslinjer og ressurser for vedvarende utvikling

Krav

  • Erfaring fra kundeorienterte eller lederroller
  • Kjennskap til organisatoriske standarder og kvalitetspraksiser
  • Interesse for å utvikle lederevner og innovasjonsevner

Målgruppe

  • Ledere og seniorprofesjonelle
  • Direktører og seniorledere involvert i kundeengasjement
  • Partnere som ønsker å forbedre teamytelsen og kundeeffekt.
 7 Timer

Antall deltakere


Pris per deltaker

Referanser (5)

Kommende kurs

Relaterte kategorier