Kursplan
Konfliktens natur og typer. Typer konflikter på grunn av deltakerne
Teorien om konfliktsituasjoner av Lewin.
Hovedkilden til konflikt.
- ressurser forskjeller i deres mål gjensidig avhengighet av arbeid forskjeller i verdier eller synspunkter organisatorisk tvetydighet
Konflikter av funksjonell og dysfunksjonell
Forvrengning av oppfatning som oppstår i konflikt
Konfliktdynamikken
- foregående fase utfordring fase eskalering fase fase av konfrontasjon
Atferdsstil ved å mestre konflikter; hensiktsmessig oppførsel i tvisten. Konsekvensene av en rigid anvendelse av ulike stiler
Påståelig og utviklende brukskonflikter i teamets arbeid. Påståelige ferdigheter som er nyttige for å løse konflikter
Strategiene som brukes i konfliktsituasjoner:
- Jeg vinner - du taper du vinner - jeg kaster uten å tape - erstatningen av konflikten til samarbeid
Conflict Management. De viktigste metodene og teknikkene for konfliktløsning
- forhandlinger mekling voldgift
Arbeide med følelser i konflikt
Stress, mestring i vanskelige situasjoner
- introduksjonen av anti-stress trening avslapping metoder - fokusering
Kreative prinsipper for konfliktløsning.
Effektiv kommunikasjon som et essensielt verktøy for konflikthåndtering.
- barrierer for kommunikasjon og konfliktløsning verbal og ikke-verbal
Bruk av forhandlingsteknikker for å løse konflikter.
Oppsummering av trening
Testimonials (5)
Vertens åpenhet, humor, tilnærming og kunnskap
Justyna - e-file
Kurs - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Det var en nyttig erfaring både fra et profesjonelt og personal synspunkt. Treneren var svært kunnskapsrik og ga oss viktig informasjon til bruk på arbeidsplassen, men også i privatlivet. Jeg var i stand til å reflektere over mine egne karaktertrekk og de til menneskene rundt meg og gjennom dem, dra nytte av eller forbedre meg selv. Stressmestringsøvelsene var enkle og nyttige å bruke.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Vil takke trener Abhi for denne fruktbare opplæringen. Setter pris på at han prøver å bli kjent med alle deltakerne slik at han bedre kan imøtekomme opplæringen til våre behov. Elsker hvordan det var en balanse mellom teori og aktiviteter som holder oss engasjerte. Og hvordan innholdet var rett på sak og konsist.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurs - Leadership 101
diskutere emner ved å bruke spesifikke eksempler relatert til selskapet vårt
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated