Kursplan
- Kundetypene og eksisterende kundeforbindelser
- “Den likable organisasjonen”
- CRM-verktøykasse
- Identifisere muligheter for kryssalg
- Oppnå CRM
- Individuelle handlingsplaner for å forbedre resultatene
Referanser (3)
Joe var flott, virkelig engasjerende og kjent sin sak. Fantastisk sesjon, takk igjen!
Cerys - Urenco
Kurs - Customer Relationship Management (CRM)
Maskinoversatt
Det var en veldig informativ sesjon, og vi kom unna oss med mange nyttige forbedringsideer som vi kan implementere i virksomheten vår. Joe var engasjerende og ledet diskusjoner og aktiviteter godt - aktivitetene og emnene som ble dekket var virkelig spennende, og vi alle lærte mye. Kurset var også relevant for og nyttig for alle, da det var en rekke ulike personer i rommet.
Emily Ferris - Urenco
Kurs - Customer Relationship Management (CRM)
Maskinoversatt
Det ga meg en ny perspektiv på CRM. sist gang jeg hadde trening i dette var for 10 år siden, og dette var en utmerket mulighet til å oppfriske kunnskapene mine og se noen nye ferdigheter.
Marc Wilson - Urenco
Kurs - Customer Relationship Management (CRM)
Maskinoversatt