Kursplan

Introduksjon

    Veeva Commercial Cloud som en sømløst integrert løsning Veeva CRM vs Salesforce

Oversikt over Veeva Engasjement

    Veeva Flerkanals CRM Veeva Digitale hendelser Veeva Juster

Arbeide med Veeva Multichannel CRM

    Engasjere med kunder Justere kundevendte ressurser Justere interaksjoner Administrere bestillinger Sette opp visualiseringer Spore ytelse

Administrere hendelser med Veeva digitale hendelser

    Arbeide med hendelsesdata Lage en hendelsesstrategi Sette opp virtuelle, direktesendte og hybride arrangementer Sikre tilsyn, kontroll og samsvar

Planlegging og gjennomføring av salg med Veeva Align

    Justere territorier Administrere vaktlister Samle tilbakemeldinger fra feltet Planlegge målrettede aktiviteter

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • Erfaring med å håndtere kunderelasjoner
  • Forståelse av arbeidsflyter for salgsteam

Publikum

  • Kontoansvarlige
  • Salgssjefer og teammedlemmer
  • Kundeserviceledere og representanter
  14 timer
 

Antall deltakere


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Testimonials (4)

Relaterte kurs

Related Categories