Kursplan

Introduksjon

    Oversikt over Salesforce Marketing Cloud nøkkelfunksjoner og fordeler Forstå Salesforce Marketing Cloud arkitekturen Integrasjon med Salesforce CRM

Email Studio

    Grunnleggende om e-postmarkedsføring Navigere i Email Studio-grensesnittet Opprette og administrere e-postmaler Segmentering og abonnentadministrasjon Gjennomføre A/B-testing og e-postanalyse

Reisebygger

    Introduksjon til kundereiser Designe og bygge kundereiser Utløsende mekanismer og reiseinnstillinger Personalisering og dynamisk innhold Analysere reiseytelse

Målgruppebygger og segmentering

    Forstå målgruppebyggeren Opprette segmenterte målgrupper Dataimport og -administrasjon Strategier for segmentering på tvers av kanaler

Automatiseringsstudio

    Introduksjon til markedsføringsautomatisering Automatiseringsstudiogrensesnitt og funksjoner Bygge og administrere automatiseringsarbeidsflyter Integrering av automatisering med reiser Rapportering og analyser for automatisering

Mobilstudio

    Grunnleggende informasjon om mobil markedsføring SMS- og MMS-markedsføringsstrategier Sette opp mobilkampanjer Mobilmeldinger og push-varslinger Analysere ytelsen til mobilmarkedsføring

Sosialt studio

    Integrering av sosiale medier med markedsføringssky Markedsføringsstrategier for sosiale medier Administrere innhold og engasjement i sosiale medier Sosial lytting og analyser

Advertising Studio

    Oversikt over reklamestudio Opprette og administrere annonsekampanjer Publikumsbygging for annonsering Sporing og måling av annonseytelse

Data Management

    Forstå datastruktur i markedsføringssky Dataimport- og eksportteknikker Datasikkerhet og samsvar Bruke datautvidelser og SQL spørringer

Sammendrag og neste trinn

Krav

    Grunnleggende forståelse av digital markedsføring Grunnleggende kunnskap om Salesforce CRM

Publikum

    Markedsføringseksperter Salesforce administrator
 21 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (7)

Relaterte kurs

Related Categories