Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Markedsføringsoversikt
- Marketing - hvorfor, når og til hva? 4Ps Segmentation Direct Marketing Mislykkede kampanjer og hvordan unngå å gjøre samme feil Marketing for småbedrifter Marketing for allmennpraksis Sosiale medier – fordelene og farene
Sjekkliste over verktøy for allmennpraksismarkedsføring
Marketing Planlegging
- Velge riktig segment Velge riktig kanal Maksimere kostnadsbesparelser Geriljamarkedsføring Win Win-partnerskap for å generere økt pasientfot Spesiell veiledning fokusert på ulike sosioøkonomiske grupper
Bli en pasientsentrert praksis
- Hva er pasientsentrert praksis Egenskaper og fordeler Tjenesterevisjon og hvilke tjenester å planlegge for Hva ønsker pasientene dine av deg?
Pasientundersøkelser
- Lær hvordan du øker pasienttilfredsheten Identifiser pasientsegmentene du skal målrette mot Utform et enkelt, praktisk spørreskjema
Marketing Revisjon
- Forstå hvordan du vurderer og forbedrer markedsføringsmateriellet Viktigheten av operasjonsbrosjyren POS-materiell og hvordan du bruker dem
Om treneren
- Bedriftscoachen for dette kurset jobber for EU som ekspertkonsulent på Horizon 2020-programmet og er ansvarlig for å evaluere forslag til finansiering av primærhelsetjenesten i forhold til eldreomsorg. I fem år jobbet han for det største uavhengige medisinske medieselskapet i Europa i rollen som visepresident Marketing og var medlem av styret. Som et resultat av dette har han en god forståelse av beste praksis i primærhelsetjenesten i hele Europa.
Treneren vant en pris for sin klient Roche, for utformingen av verdens beste pasientopplæringsprogram.
- De siste 12 årene har han jobbet med Nasjonal helsetjeneste i primærhelsetjenesten som rådgiver innen HR, strategi, pasientretensjon, effektivisering av backoffice og etisk tiltrekning av nye pasienter. Han underviser i executive MBA-programmet ved et av de beste økonomiske universitetene i Europa
Krav
Ingen selv om du vil ha mer nytte hvis du først tar den strategiske planleggingen for allmennpraksiskurset
14 timer
Testimonials (2)
Svar med løsninger og praktisk bruk.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated