Kursplan

Markedsføringsoversikt

    Marketing - hvorfor, når og til hva? 4Ps Segmentation Direct Marketing Mislykkede kampanjer og hvordan unngå å gjøre samme feil Marketing for småbedrifter Marketing for allmennpraksis Sosiale medier – fordelene og farene

Sjekkliste over verktøy for allmennpraksismarkedsføring

Marketing Planlegging

    Velge riktig segment Velge riktig kanal Maksimere kostnadsbesparelser Geriljamarkedsføring Win Win-partnerskap for å generere økt pasientfot Spesiell veiledning fokusert på ulike sosioøkonomiske grupper

Bli en pasientsentrert praksis

    Hva er pasientsentrert praksis Egenskaper og fordeler Tjenesterevisjon og hvilke tjenester å planlegge for Hva ønsker pasientene dine av deg?

Pasientundersøkelser

    Lær hvordan du øker pasienttilfredsheten Identifiser pasientsegmentene du skal målrette mot Utform et enkelt, praktisk spørreskjema

Marketing Revisjon

    Forstå hvordan du vurderer og forbedrer markedsføringsmateriellet Viktigheten av operasjonsbrosjyren POS-materiell og hvordan du bruker dem

Om treneren

    Bedriftscoachen for dette kurset jobber for EU som ekspertkonsulent på Horizon 2020-programmet og er ansvarlig for å evaluere forslag til finansiering av primærhelsetjenesten i forhold til eldreomsorg. I fem år jobbet han for det største uavhengige medisinske medieselskapet i Europa i rollen som visepresident Marketing og var medlem av styret. Som et resultat av dette har han en god forståelse av beste praksis i primærhelsetjenesten i hele Europa.

Treneren vant en pris for sin klient Roche, for utformingen av verdens beste pasientopplæringsprogram.

    De siste 12 årene har han jobbet med Nasjonal helsetjeneste i primærhelsetjenesten som rådgiver innen HR, strategi, pasientretensjon, effektivisering av backoffice og etisk tiltrekning av nye pasienter. Han underviser i executive MBA-programmet ved et av de beste økonomiske universitetene i Europa

Krav

Ingen selv om du vil ha mer nytte hvis du først tar den strategiske planleggingen for allmennpraksiskurset

 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (2)

Relaterte kurs

Related Categories