Kursplan

Grunnleggende om Google Ads

    Kontoinnstillinger og brukeradministrasjon Den beste kontostrukturen for 2023 Hva er kvalitetspoeng og hvordan påvirker det annonsene dine

Search Kampanjeoppsett

    Search kampanjeoversikt Hvordan gjøre en søkeordundersøkelse Lister over negative søkeord Merke- vs ikke-merkekampanjer Lage kampanjestruktur i regneark/excel Hvordan skrive overbevisende annonser som selger Hvordan laste opp kampanjer til Google Ads Editor
Google Oversikt over annonseredaktøren
  • Oppsett av dynamiske Search annonsekampanjer
  • Oversikt og oppsett av annonseutvidelser
  • Google Algoritme for annonsebudgivning og budstrategier
  • Forståelse av hvordan Google annonsebudgivningsalgoritme fungerer Manuell budgivning og budstrategier for maksimering av klikk Maksimer antall konverteringer budstrategi Maksimer konverteringsverdi med budstrategi for mål-ROAS Hva er en breakeven-ROAS og hvordan beregner du mål-ROAS ved å bruke porteføljebudstrategier

      Sammenligning av budstrategier
    Google Merchant Center-oppsett
  • Google Merchant Center for Shopping-annonser Kontooppsett og kobling til Google Ads Feed opprettelsesprosess Hvordan lage feed manuelt ved hjelp av regneark Hvordan lage feed på tredjepartsplattformer og hvilken som skal bruke Produkttitler beste fremgangsmåter Hvordan lage produktbilder som skiller seg ut
  • Administrere programmer i Merchant Center

      Oppsett av kampanjer for maksimal ytelse
    Performance Max oppsett og strukturering Slik legger du til målgruppesignaler Oppsett av aktivagrupper Administrere produktoppføringer i Performance Max-kampanjer
  • Standard oppsett av Shopping-kampanjer
  • Konfigurasjonsprosess for standard Shopping-kampanjer Avansert teknikk for å kjøre Performance Max og Standard Shopping-kampanjer samtidig for å doble inntektene dine

      Oppsett av YouTube-kampanjer

    Målrettingsalternativer i YouTube-annonser – Retargeting og prospekteringskampanjer Kampanjeroppsett og strukturering Beste praksis for videoreklamer Slik oppdaterer du videoene dine

      Oppsett av Discovery- og Display-kampanjer

    Målrettingsalternativer i Discovery- og Display-kampanjer – Retargeting og Prospecting-kampanjer Kampanjeroppsett og strukturering av gode fremgangsmåter for reklamer

      Kampanjeoptimalisering

    Search kampanjeoptimalisering Ytelse Maks. kampanjeoptimalisering Standard Shopping-kampanjeroptimalisering Youtube-kampanjeroptimalisering Discovery- og Display-kampanjeroptimalisering Bruke tredjepartsverktøy for Google Ads-kampanjeoptimalisering

      Google Annonseregler og skript

    Bruke regler for å automatisere kontooptimalisering Bruke skript for å automatisere kontooptimalisering

      Google Oversikt over Tag Manager

    Fordeler med å bruke Google Tag Manager Google Tag Manager-oversikt

      Google Ads Tag-oppsett

    Slik implementerer du Google Annonse-tag på nettstedet Forbedrede konverteringer

      Google Analytics 4 Grunnleggende

    Slik konfigurerer du en GA4-konto og kobler den til Google Ads GA4-hendelsesoppsett GA4-målgruppeoppsett Dataavvik mellom Google Ads og Analytics

    Krav

    Ingen

     7 timer

    Antall deltakere



    Price per participant

    Testimonials (2)

    Relaterte kurs

    Related Categories