Kursplan
Grunnleggende om Google Ads
- Kontoinnstillinger og brukeradministrasjon Den beste kontostrukturen for 2023 Hva er kvalitetspoeng og hvordan påvirker det annonsene dine
Search Kampanjeoppsett
- Search kampanjeoversikt Hvordan gjøre en søkeordundersøkelse Lister over negative søkeord Merke- vs ikke-merkekampanjer Lage kampanjestruktur i regneark/excel Hvordan skrive overbevisende annonser som selger Hvordan laste opp kampanjer til Google Ads Editor
Forståelse av hvordan Google annonsebudgivningsalgoritme fungerer Manuell budgivning og budstrategier for maksimering av klikk Maksimer antall konverteringer budstrategi Maksimer konverteringsverdi med budstrategi for mål-ROAS Hva er en breakeven-ROAS og hvordan beregner du mål-ROAS ved å bruke porteføljebudstrategier
- Sammenligning av budstrategier
Administrere programmer i Merchant Center
- Oppsett av kampanjer for maksimal ytelse
Konfigurasjonsprosess for standard Shopping-kampanjer Avansert teknikk for å kjøre Performance Max og Standard Shopping-kampanjer samtidig for å doble inntektene dine
- Oppsett av YouTube-kampanjer
Målrettingsalternativer i YouTube-annonser – Retargeting og prospekteringskampanjer Kampanjeroppsett og strukturering Beste praksis for videoreklamer Slik oppdaterer du videoene dine
- Oppsett av Discovery- og Display-kampanjer
Målrettingsalternativer i Discovery- og Display-kampanjer – Retargeting og Prospecting-kampanjer Kampanjeroppsett og strukturering av gode fremgangsmåter for reklamer
- Kampanjeoptimalisering
Search kampanjeoptimalisering Ytelse Maks. kampanjeoptimalisering Standard Shopping-kampanjeroptimalisering Youtube-kampanjeroptimalisering Discovery- og Display-kampanjeroptimalisering Bruke tredjepartsverktøy for Google Ads-kampanjeoptimalisering
- Google Annonseregler og skript
Bruke regler for å automatisere kontooptimalisering Bruke skript for å automatisere kontooptimalisering
- Google Oversikt over Tag Manager
Fordeler med å bruke Google Tag Manager Google Tag Manager-oversikt
- Google Ads Tag-oppsett
Slik implementerer du Google Annonse-tag på nettstedet Forbedrede konverteringer
- Google Analytics 4 Grunnleggende
Slik konfigurerer du en GA4-konto og kobler den til Google Ads GA4-hendelsesoppsett GA4-målgruppeoppsett Dataavvik mellom Google Ads og Analytics
Krav
Ingen
Testimonials (2)
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated
Ideen om at jeg kunne stille ethvert spørsmål og flytte fra et emne til et annet og det faktum at opplæringen var satt på riktig nivå for det jeg trengte å vite.
Christian - Informa
Kurs - B2B Brand Management
Machine Translated