Kursplan

Introduksjon

Google AdWords oversikt

    Hva er Google AdWords? Google AdWords funksjoner

Forberede miljøet

    Sette opp Google AdWords

Lanserer en kampanje

    Arbeide med Google søkepartnere Målretting mot språk og steder

Search Annonser

    Opprette søkeannonser

Nøkkelord

    Bruke Google AdWords verktøy Bruke Google Keyword Planner Kombinere søkeord og landingssider

Google AdWords søkeanalyse

    Integrering av Google AdWorder med Google Analytics Gjennomgang av statistikk og ytelse

Budstrategier

    Arbeide med konkurransemålinger Bruke automatiserte regler

Konverteringskampanje

    Bruke konverteringssporing Legge til en konverteringstagg

Remarketing

    Legge til en remarketing-tag Arbeide med remarketinglister og -målgrupper

Annonseutvidelser

    Legge til utvidelser til annonser Vise den ferdige annonsen

Oppsummering og konklusjon

Krav

  • En grunnleggende forståelse av datamaskiner

Publikum

  • Markedsførere
 7 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (1)

Relaterte kurs

Related Categories