Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Markedsføring på Internett
- Hva er sosiale medier? Fenomenet nettsamfunn Eksempler på aktuelle Internett-kampanjer De viktigste fordelene med sosiale medier fremfor tradisjonelle kommunikasjonskanaler Sosiale medier og annonsering Forretningsmessige fordeler som følge av kampanjen sosiale medier Valg av kommunikasjonskanal E-forbrukere - deltakere i stedet for brukere - hvem de er, de er ser etter og hva forventer du? Grunnleggende terminologi i e-markedsføring Målretting av nettannonsering Ytelsesindikatorene Effektivitets- og optimaliseringsaktiviteter Sosiale nettverk: omfang, drift, funksjon Bygge et fellesskap rundt merkevaren - mål og metoder Engasjement Markedsføring på sosiale nettverk Word av Mouth Marketing - Muligheter og trusler og en retningslinjer for god praksis. Viral markedsføring - hvordan designe en vellykket viral kampanje reklamekampanjer Håndtering av kritiske situasjoner
Oversikt og spesifikasjoner av grunnleggende kommunikasjonsplattformer og deres bruk i ulike bransjer
- Facebook Twitter Mikroblogger Diskusjonsforum YouTube Vår klasse Bedriftsblogg Tjenester nyheter Innbyggerjournalistikk Samarbeid med bloggere
Bildeoppretting
- Lag et kampanjebilde på nettet Grunnleggende prinsipper for å lage kommunikasjonsstrategier i sosiale medier Effektiv kommunikasjon på internett Språk Internett. Hva du skal fokusere på og hva du skal gi opp. Mobile teknologier. Regler for en god e-post av nyhetsbrev
Analyse og overvåking av om handlingene våre oppnår de tiltenkte fordelene
- Tilgjengelige analytiske verktøy og deres anvendelse i praksis: Statistics Facebook og YouTube Google Analytics Tilgjengelig overvåkingsverktøy for sosiale medier Praktisk måling av ROI, kostnadene ved å skaffe brukeren/kunden og aktiveringen av dem Vurdering av virkningen av sosiale medier på bildet av merke som helhet
Kasusstudier
Gjennomføring av opplæring og vurdering
7 timer