Kursplan

  • Hva er forretningsanalyse?
  • Planlegging og overvåking av forretningsanalyse
  • Innsamling av krav – Innsamling av informasjon
  • Kravhåndtering og kommunikasjon – Definering av prosessen
  • Bedriftsanalyse – Definering av problemet
  • Analyse og dokumentasjon av krav – Definering av løsningsmodellen
  • Vurdering og validering av løsninger – Støtte til balansen i produktlivssyklusen
  • Underliggende ferdigheter for BA - myke ferdigheter
  • Teknikker for innsamling av krav
  • UML-modellering og prototyping (Rational Rose, Visio, Erwin, Visual paradigm, Enterprise Architect).
  • Prosjektledelse (anløpsledelse, risikohåndtering, forslagsutforming).
  • SDLC (tradisjonelle metodologier og agile metodologier) modeller, kvalitetsstandarder (ISO, CMMI) og testing (manuell og automatisert).
  • Introduksjoner til ulike domener (eks. Telekom, bankvesen, E-Gov, reise og hotell, helsevesen, BPO, ingeniørtjenester).

Krav

Ingen

 21 timer

Antall deltakere


Pris per deltaker

Referanser (5)

Kommende kurs

Relaterte kategorier