Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Introduksjon
Oversikt over Pricing Psychology
- Viktigheten av prissetting Prissettingskraften til nummer ni Prisforankring Innbydende prissammenligninger
Å velge riktig pris
- Målgruppematchingsstrategier 99-effekten 95 versus 99 Unngå merkelige priser Presisjonseffekt Ego-prising
Presentere prisen for forbrukerne
- Stavelseseffekt Legge til cent Legge til komma Vertikalitetseffekt Hann-rød effekt
Rammestrategier for prissetting
- Pennies-a-day effekt Reserve endringseffekt Gain-rammer og 9-endepriser Tidsramme
Presentere produktet for forbrukere
- Gir kompromiss Lokkeeffekt Effekt synkende rekkefølge Forankringseffekt
Tilbyr produktsalg og rabatter
- Subtraksjonsprinsipp Enkel rabattberegning Prosentbaserte rabatter Relativ størrelse og relativ avstand Verbal matchingseffekt Vertikal og horisontal posisjonering Venstre og høyre siffereffekter Rabattgrenser
Håndtere tilleggsgebyrer
- Delt prising Presentere tilleggsavgift Rolle tilleggsbeløp Tilleggskonsolideringseffekt Reverser partisjonering
Oppsummering og konklusjon
Krav
- En generell forståelse av salg, markedsføring og prissetting
- Interesse for psykologiske teorier og forskning for næringslivet
Publikum
- Entreprenører
- Marketing ansatte
- Selgere
7 timer
Testimonials (2)
Svar med løsninger og praktisk bruk.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated