Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
- Folk tar ikke avgjørelser i vakuum Tallenes psykologi Hvordan folk vurderer priser i en serie Bruke alternativer for å selge ved sammenligning Hvordan lage alternativer for maksimalt salg, del 1 Hvordan lage alternativer for maksimalt salg, del 2 Hvordan lage alternativer for maksimalt salg salg, del 3 Effektene av prisavslutninger i ikke-luksusmarkeder Prissetting av luksusvarer Hvordan øke opplevd verdi i en varebunt Salgsprising Forhandlings- og budprinsipper Øke oppfatning av kvalitet og verdi ved bruk av pris Andre prisstrategier
Krav
Dette krever ingen reelle forutsetninger, annet enn et ønske om å forbedre salg og forretningsresultater med forretningsideene og vitenskapen utviklet av noen av verdens største selskaper og ledende atferdstenkere – inkludert nobelprisvinnere.
14 timer
Testimonials (2)
Svar med løsninger og praktisk bruk.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Syntes de to dagene med opplæring var svært informative og lærerike, men innholdet som ble dekket på dag 2 (Social Media & mobilmarkedsføring, analyse, samt strategi og planlegging) var det mest verdifulle for meg siden det er direkte relatert til min nåværende linje av arbeid.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated