Kursplan

    Folk tar ikke avgjørelser i vakuum Tallenes psykologi Hvordan folk vurderer priser i en serie Bruke alternativer for å selge ved sammenligning Hvordan lage alternativer for maksimalt salg, del 1 Hvordan lage alternativer for maksimalt salg, del 2 Hvordan lage alternativer for maksimalt salg salg, del 3 Effektene av prisavslutninger i ikke-luksusmarkeder Prissetting av luksusvarer Hvordan øke opplevd verdi i en varebunt Salgsprising Forhandlings- og budprinsipper Øke oppfatning av kvalitet og verdi ved bruk av pris Andre prisstrategier

Krav

Dette krever ingen reelle forutsetninger, annet enn et ønske om å forbedre salg og forretningsresultater med forretningsideene og vitenskapen utviklet av noen av verdens største selskaper og ledende atferdstenkere – inkludert nobelprisvinnere.

 14 timer

Antall deltakere



Price per participant

Testimonials (2)

Relaterte kurs

Related Categories