Kursplan
Modul 1: Innføring i Dynamics 365 Customer Service
Modul 2: Saksbehandling med Customer Service Hub
Modul 3: Håndtering av saksarbeid med køer
Modul 4: Automatisering av opprettelse og oppdatering av poster
Modul 5: Innføring i enhetlig ruting i Customer Service
Modul 6: Opprettelse og administrasjon av rettigheter
Modul 7: Arbeid med Service Level Agreements (SLAs)
Modul 8: Opprettelse av kunnskapsledelsesløsninger
Modul 9: Bruk av kunnskapsartikler for å løse saker
Modul 10: Opprettelse av undersøkelsesprosjekter med Customer Voice
Modul 11: Design av kundesamtaler med Customer Voice
Modul 12: Sending av Customer Voice- undersøkelser
Modul 13: Automatisering av undersøkelser med Power Automate
Modul 14: Konfigurering av tjenesteplanlegging
Modul 15: Planlegging av tjenester med Customer Service Scheduling
Modul 16: Økning av agentproduktivitet med Customer Service Workspace
Modul 17: Tilpasning av agentopplevelser med Agent Experience Profiles
Modul 18: Innføring i Omnichannel for Customer Service
Modul 19: Routing og fordeling av arbeid med enhetlig ruting
Modul 20: Implementering av SMS-kanaler i Omnichannel
Modul 21: Distribusjon av chat-vidjeter med Omnichannel
Modul 22: Bygging av intelligente hjelpeløsninger i Omnichannel
Modul 23: Innføring i Customer Service Insights
Modul 24: Opprettelse av visualiseringer for Customer Service-data
Modul 25: Innføring i Connected Customer Service og Azure IoT
Modul 26: Registrering og administrasjon av enheter med Connected Customer Service
Modul 27: Bygging av egendefinerte applikasjoner for Customer Service
Modul 28: Integrering av Copilot Studio med Omnichannel for Customer Service
Oppsummering og neste skritt
Krav
- Forståelse av grunnleggende CRM-konspetter
- Erfaring med kundeservice eller serviceprosesser
- Kjennskap med Microsoft 365 eller Dynamics 365-miljøer
Målgruppe
- Kundeserviceprofesjonelle og teamledere
- CRM-administratorer og Dynamics 365-konsulenter
- IT-profesjonelle som er ansvarlige for kundeserviceløsninger
Testimonials (1)
Jeg lærte at vi underutnytter systemet vi jobber med, og likte hver eneste absek.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Kurs - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Machine Translated