Kursplan

Modul 1: Innføring i Dynamics 365 Customer Service

Modul 2: Saksbehandling med Customer Service Hub

Modul 3: Håndtering av saksarbeid med køer

Modul 4: Automatisering av opprettelse og oppdatering av poster

Modul 5: Innføring i enhetlig ruting i Customer Service

Modul 6: Opprettelse og administrasjon av rettigheter

Modul 7: Arbeid med Service Level Agreements (SLAs)

Modul 8: Opprettelse av kunnskapsledelsesløsninger

Modul 9: Bruk av kunnskapsartikler for å løse saker

Modul 10: Opprettelse av undersøkelsesprosjekter med Customer Voice

Modul 11: Design av kundesamtaler med Customer Voice

Modul 12: Sending av Customer Voice- undersøkelser

Modul 13: Automatisering av undersøkelser med Power Automate

Modul 14: Konfigurering av tjenesteplanlegging

Modul 15: Planlegging av tjenester med Customer Service Scheduling

Modul 16: Økning av agentproduktivitet med Customer Service Workspace

Modul 17: Tilpasning av agentopplevelser med Agent Experience Profiles

Modul 18: Innføring i Omnichannel for Customer Service

Modul 19: Routing og fordeling av arbeid med enhetlig ruting

Modul 20: Implementering av SMS-kanaler i Omnichannel

Modul 21: Distribusjon av chat-vidjeter med Omnichannel

Modul 22: Bygging av intelligente hjelpeløsninger i Omnichannel

Modul 23: Innføring i Customer Service Insights

Modul 24: Opprettelse av visualiseringer for Customer Service-data

Modul 25: Innføring i Connected Customer Service og Azure IoT

Modul 26: Registrering og administrasjon av enheter med Connected Customer Service

Modul 27: Bygging av egendefinerte applikasjoner for Customer Service

Modul 28: Integrering av Copilot Studio med Omnichannel for Customer Service

Oppsummering og neste skritt

Krav

  • Forståelse av grunnleggende CRM-konspetter
  • Erfaring med kundeservice eller serviceprosesser
  • Kjennskap med Microsoft 365 eller Dynamics 365-miljøer

Målgruppe

  • Kundeserviceprofesjonelle og teamledere
  • CRM-administratorer og Dynamics 365-konsulenter
  • IT-profesjonelle som er ansvarlige for kundeserviceløsninger
 35 timer

Antall deltakere


Price per participant

Testimonials (1)

Upcoming Courses

Related Categories